Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 22:12 | Bericht # 211
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ zep, bedankt!
goed nieuws het jong is net geboren, helaas geen foto, had ze wel gemaakt maar toen viel mn spel uit misschien dat ik zt2 dalijk nog opstart en ze dan alsnog upload.. maar als dat niet is kun je hem pas over een paar dagen verwachten ivm de jaarwisseling
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 19:41 | Bericht # 220
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
bedankt allemaal!
VANDAAG IN DE UPDATE:
- nieuwe/voorloopig laatste verblijven keluagra - vertrek tapir Anak naar Zoo Palace - maleise beer Talinka zwanger?
alleen nog de puntjes op de i in keluagra!
gisteren zijn de laatste verblijven voor de goudkatten en nijlvaranen in keluagra afgerond. alleen de beplanting rond de verblijven moet nog gedaan worden evenals de paden enz. we hopen dit snel afteronden zodat we kunnen beginnen aan een nieuw project hier enkele foto's, om te beginnen bij de nijlvaranen:
de dieren durven op een of andere manier nog niet uit het off-show verblijf te komen maar de schuif is wel open:
hier nog een foto vanuit punt 2, hier ligt een kleine waterplas voor de dieren
dan nu de goudkatten: (dieren nog niet zichtbaar)
dan nu naar het volledig nieuwe "achter de schermen" gebouw het heeft tot nu 2 roofdier verblijven en 4 "normale"dieren verblijven (BEN HELEMAAL VERGETEN EEN PAD AAN TE LEGGEN!)
we zien hier anak die staat te wachten op zijn vertrek, hij staat al bij de poort!
dan lopen we nu naar het "erf" van de zoo dit word gebruikt als opslag/parking en er zijn dus gate's voor de dieren die verhuizen die we nu zien is de gate voor de roofdieren
hier dus een stukje opslag:
hier dus de roofdieren gate
en hier zien we anak (gelukkig) rustig in de gate staan, hij hoeft nu alleen nog maar in de kist
vandaag kwam de hoofdverzorger van keluagra weer naar mij toe en zei: volgens mij is maleise beer Talinka zwanger!
we hebben haar meteen appart gezet en morgen zal de dierenarts komen om te kijken of ze wel echt zwanger is!