Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 19:46 | Bericht # 221
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Geweldige update Timo Ik moet zeggen dat je erg goed gebruik maakt van Snowleo's roofdierenhuis! Mijn complimenten dus. Ik moet wel zeggen dat bij het Goudkatten verblijf die overkapping had wel iets meer aandacht aan besteed mogen worden, het ziet er nu een beetje brak uit.
Datum: Maandag, 16 Jan 2012, 21:29 | Bericht # 224
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik vindt dit echt een van je beste updates. ik vondt het achter de schermen gebouw echt heel goed gelukt. alleen mischien kun je bij de goud katten het glas wat lager doen.
verder ga zo door!!!
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Dinsdag, 17 Jan 2012, 22:00 | Bericht # 225
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, die staan in de opslag omdat ze in de zoo komen, snappie bedankt!' @ Kit_Fisto, dat doe ik niet omdat we dan altijd nog andere roofdieren erin kunnen doen dus het is gebouwd voor de toekomst, en bedankt!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Christopher, bedankt
nou tegen alle verwachtingen in krijgen jullie eerst afrikano te zien!! vind het zelf goed gelukt en ben benieuwd wat jullie ervan vinden het is geinspireerd uit een zoo van jorrit op TS
Datum: Maandag, 23 Jan 2012, 09:44 | Bericht # 229
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Geinspireerd op een van mijn zoos? Ben benieuwd welke zoo dat geweest moet zijn xD Ben IIG erg benieuwd naar het resultaat! Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel