OKé! tijd voor een mooie plattegrond! Dit is de zoo zoals hij wordt verwacht:
Zoals je ziet komen er papegaaien, slangen en stokstaartjes in! En wat het Duizend Dierenhuis inhoud, ontdek je later! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 12:15 | Bericht # 124
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Leuk bedacht, maar ik vind de plaatjes niet echt bij elkaar passen. Sommigen zijn erg realistisch, en anderen weer juist niet. Maar ik kijk wel uit naar de dierentuin zelf.
Datum: Donderdag, 29 Maa 2012, 11:48 | Bericht # 127
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ carnotaurus, weet ik, maar dan moeten het eigenlijk allemaal onrealistische plaatjes zijn. Sommigen zijn ook wel realistisch. Maar ik vind het goed, het is jouw keuze. Mooie foto trouwens.
Ingang af na flink wat bouwen is de ingang van het dierenpark af, het is een groot gebouw waar alleen goedhout, uit speciale bossen, voor gebruikt is! er zijn bijna meteen ook eet- en drinkmogenlijkheden! ook is er een toilet (zeker niet onbelangrijk!)
Eerste dieren aangekomen na een wat hobbelig begin zijn de eerste dieren aangekomen, dit zijn 5 ara's, 3 soldatenara's en 2 spix' ara's! eerst gaan we kijken bij de spix' ara's er is een luik, zodat ze zich door het binnen en buitenverblijf kunnen verspreiden! eindelijk bewijs dat het er echt 2 zijn: nu de soldatenara's, dit hechte koppel is erg nieuwsgierig, dus komen ze meteen tevoorschijn: als je goed naar de middelste foto keek, dan zag je dat bij hen het luik gesloten is, omdat er een ara's in het binnenverblijf zit, die dit koppeltje niet mag storen!
dat was het dan weer! wat er de volgende keer komt, is een verrassing! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Met al dat gras in de verblijven ziet het er erg mooi uit Carnotaurus ! Alleen ben ik niet zo'n fan van de ingang, het ziet er nogal raar uit dat je daar verschillende kleuren steen naast elkaar gebruikt. Ook adviseer ik je een luchtreskin te gebruiken, dat ziet er beter uit dan de BF lucht.