Nou, we gaan maar eens wat showen! eerst de vernieuwde ingang: We gaan de ingang in: Een bloemenperk fleurt de ingang goed op! Hier is een aquarium! Er zwemmen al wat vissen in! en is een groepje Luipaard-trekkersvissen! de zoo is nu in bezit van een 3-tal vrouwtjes! Er staat ook nog een standbeeld van een gorilla! we gaan even een gebouwtje binnen, waar alleen personeel kan komen! Het is een opslag! hier worden veel spullen bewaard!
dat was dan deze update! tot de volgende keer! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Vrijdag, 10 Feb 2012, 23:28 | Bericht # 112
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuke vissen en leuk dat tuintje bij de ingang, veel groen, dat maakt een leuke binnenkomst. Groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Oké! tijd voor een update! dit is deel 1 van het Australië gedeelte! maar we beginnen bij het korte nieuws!
Bantengs! Ja, ze zitten nog achter de schermen! maar de bantengs zijn aangekomen in het park! het is een mannetje en een 3-tal vrouwtjes! binnenkort komen ze in de zoo! in hun nieuwe gebied: Hutan Besar (het grote bos, in het Maleisisch)
Nieuwe vis! binnenkort zal er eindelijke een mannetjes luipaard-trekkersvis naar de zoo komen! helemaal vanuit Burgers' Ocean!
we gaan nu verder de zoo in: Zoals je ziet zijn er overal sloten! We gaan naar het eerste gebied: Spectaculair Ociania! een Oceanisch thema-gebied! We gaan door een doorloophal! Een kijkgat! vanaf daar kun je het verblijf zien: We zien een dier: een kleine gevlekte kiwi! Kijk! door een ander kijkgat zien we haar man! die staat beter op de foto! Naar buiten is een volière! Hier leven kookaburra's!
dat was het weer: de volgende keer: - het nieuws - special vieuws! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Donderdag, 16 Feb 2012, 16:52 | Bericht # 117
Muisjep
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 22 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Wauw, die kookaburra is erg mooi. Realistisch, leuke tekening en mooie kleuren. Houd ik wel van Kan je misschien vertellen waar je die hebt gedownload? Danku
Deze zoo is ondertussen verouderd, ik verander steeds mijn zoo's omdat ik vind dat ik steeds nieuwe inspiratie krijg en steeds meer ervaren wordt!
maar voorlopig blijft deze zoo bestaan, terwijl ik al bouw aan de nieuwe! hieronder de eerste info (die de komende dagen steeds wat aangevult zal worden):
ingangsgebied - winkels en gebouwen: lunch en drankjes verkijgbaar, er is ook een toilet - verblijven: 2 volières en 2 quarantaines, uitbreiding niet verder mogelijk - dieren: maximaal 5 (kleine) diersoorten. waarschijnlijk vogels - overig: pleintje met rust mogelijkheden - uitbreidingen: niet veel, misschien nog een informeergebouwtje!
stokstaartjes savanne - winkels en gebouwen: momenteel geen - verblijven: 1 buitenverblijf, 1 terrarium en 2 quarantaines, uitbreiding mogelijk - dieren: kan een grote groep mangoestachtigen en een paar reptielen verschaffen - overig: mooi uitzicht op de stokstaartjes - uitbreidingen: misschien nog een terrarium dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 22 Maa 2012, 16:13
Datum: Donderdag, 22 Maa 2012, 18:08 | Bericht # 119
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Leuk, dat nieuwsbericht. Niet alleen het idee, maar ook dat er een jonge kookaburra op komst is en zo. Laat maar snel een update zien van de bantengs en pauwen. Ook kijk ik al uit naar jouw nieuwe zoos.