Datum: Vrijdag, 30 Maa 2012, 18:07 | Bericht # 132
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik ben het inderdaad met Thom eens over de meerdere kleuren bij de ingang en de lucht reskin, maar verder ziet alles er echt heel mooi uit. Goed dat bezoekers direct wat kunnen eten en drinken... en plassen.
Dat van die andere kleuren bij de ingang vind ik wel mooi, en de lucht reskin moet ik even over nadenken, maar ik denk dat dat er de volgende keer wel in zit! maar niet op alle foto's die ik nu al heb gemaakt! en dan nu de nieuwe update:
Ara's planten zich massaal voort! na het ei van de spix' ara's, broeden de soldatenara's ook al in de zoo! hieronder het voorstellen aan de vrouwtjes: het mannetje de vrouwtjes wat deden ze in de struiken!? hier het spix' ara ei
Stokstaartjes! de zoo kan de bezoekers nu ook een kijk in het leven van de stokstaartjes geven! in FAUNA LIFE leeft momenteel eens sterke groep en 1 van de vrouwtjes heeft al gepaart! maar er gebeurt van alles in de groep, het is in ieder geval nooit rustig! het mannetje: de vrouwtjes: Het familie-leven:
dat was het dan weer! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Vrijdag, 30 Maa 2012, 19:28
Datum: Zaterdag, 31 Maa 2012, 08:27 | Bericht # 134
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
weer een mooie update! goed beplant! ik ben vooral fan van het stokstaartjes ( buiten) verblijf. het binnen verblijf vond ik wat te groot. maar dat zijn mijn woorden.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Zaterdag, 31 Maa 2012, 11:33 | Bericht # 137
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Mooi dat je Ara's het zo goed doen. Alleen zoals eerder gezegd is het binnenverblijf van de stokstaartjes véél te groot. Ook, zoals eerder genoemd, beter andere bomen. Bijvoorbeeld van het savanne of kreupelhout biome.
Datum: Zaterdag, 31 Maa 2012, 16:50 | Bericht # 138
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
De stokstaartjes zien er goed uit, als je er te veel hebt, geef maar een gilletje he, dan verzinnen we wel wat. Mooi verblijven ook ik zie dat de stokstaartjes in een soort van kuil leven en dat ziet er goed uit!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 31 Maa 2012, 21:20 | Bericht # 139
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ carnotaurus, ziet er mooi uit, ik vind het ara verblijf tof gemaakt door die rotsmuren te gebruiken in combinatie met de drukkere beplanting ik vind het stokstaart verblijf zeker niet minder, door gebruik te maken wan hoge glazen ramen en de beplanting bij 1 plant te houden, ik zou alleen iets kleinere bomen gebruikt hebben...
@ carnotaurus, Ik vind het verblijf van de soldatenara's echt heel cool! Haha ik snap wel waarom ze zich zo voortplanten. Ik vind het echt cool!
De stokstaartjes, tja.. ik vind het ook altijd moeilijk om een verblijf voor ze te bouwen. Het zijn niet zulke grote beesten, dus ik doe eigenlijk het gehele buitenverblijf alleen voor ze. Verder vind ik net zoals de andere de bomen geen topkeuze, maar daar hebben al genoeg mensen iets over gezegd.