de uitslag staat nog niet vast! als er echter niet meer word gestemt gaan we nummer 4 doen!
Added (31 Dec 2011, 14:50) --------------------------------------------- Ik heb besloten met behulp van de stemming om de zoo te remaken! met oude stijl! hier de eerste plannen:
deze dieren zullen (tijdelijk) overkomen uit NATURAL LIFE! misschien komen er nog meer roggen over uit andere zoo's! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Zaterdag, 31 Dec 2011, 15:51
bedankt voor alle reacties! dan ga ik nu de echte zoo showen:
we beginnen bij de ingang! een redelijk bescheiden ingang: we gaan de zoo in: een reuzenmanta standbeeld! zou dat iets betekenen? misschien zijn er wel roggen in de buurt! we zien wel een openlucht aquarium! wat zou daar zwemmen? we nemen maar even een kijkje! kijk snel iedereen! daar komt een dier boven water! we vangen maar een glimp op van het dier! maar net genoeg om aan de tekeningen op zijn rug te zien dat we te maken hebben met een prachtige pauwoog zoetwaterrog! gelukkig krijgen we van een verzorger wel een mooie foto! hij mag immers het verblijf in! we gaan verder! moet er iemand naar de WC? we gaan naar de andere kant van het verblijf! hopelijk zien we de rog weer! en ja hoor! we hebben geluk! de rog laat zich weer eens zien!
Ik hoop dat jullie deze update leuk vonden! de volgende keer zien jullie dit: - een nieuwe rog! - hopelijk jonge roggen! - een nieuw verblijf? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Zondag, 01 Jan 2012, 14:16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
mooi gedaan het roggen verblijf is echt mooi gemaakt alleen mischien is het handig dat de mensen de roggen ook onderwater kunnen bekijken. verder hoop ik dat er snel weer een update komt Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Leuke update weer carnotaurus, alles is goed beplant :). De plaatjes zouden er alleen nog realistischer uitzien als je een lucht reskin gebruikte, want nu zie je de hele tijd die lelijke lucht van ZT2
eerst het nieuws! we hebben nu een paartje vlinderroggen in de zoo! Na wat transportproblemen zijn ze overgekomen uit 'zoo palace', na een tussenstop bij NATURAL LIFE! we gaan nu verder de zoo in! daar is een verblijf! welk dier zou daar leven? we gaan er maar naar toe! de dieren hier zijn moeilijk te zien, maar wacht, het water beweegt! eens even kijken: het is een vogelbekdier! een grote zeldzaamheid in de ZTAO! we hebben geluk! kijk! eentje staat rechtop! we gaan verder: hier is een klein verblijf! we zoeken nog naar bewoners!
dat was dan weer de nieuwe update! de volgende keer: - kleine update! - drachtig vogelbekdier - de bewoner van het lege verblijf! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!