Binnenkort: Amazing asia met: -tijgers -groot verblijf, kleine kat -botanisten aangetrokken tot de zoo! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
binnenkort gaat er een nieuwe zoo worden geopend! waarschijnlijk gaat deze NATURAL LIFE heten! dit word een zoo met een bescheiden dierencollectie, en ik ben niet van plan binnenkort grote aantallen dieren te ruilen of te kopen voor deze zoo! het merendeel van de soorten zullen speciale soorten worden, (dus vaak zeldzame soorten) er word over gedacht om er een vogelzoo van te maken! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
cool! ik wil graag die zeldzame dieren wel zien! vogels....... ik vind dat ik daar wel genoeg van heb gezien! Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
NATURAL LIFE (ten minste het trade topic) is geopend! de keuze is gevallen op een alroud zoo (dus van alles wat) zo goed als alle zeedieren uit FAUNA LIFE gaan naar NATURAL LIFE!
maar goed, nu een update van FAUNA LIFE: eerst even de planten! botanisten zijn aangetrokken tot de diverse plantensoorten uit de zoo! het aantal wilde soorten is gestegen tot 18! en dan nu de dieren: eerst gaan we de doorloopvoliere uit: daarna gaan we naar een verblijf: dit verblijf is van de trots van het park: king, een bengaalse tijger! het volgende verblijf: dit is van een caracal (het verblijf is nog niet helemaal af, en er is ook nog een buitenverblijf!
dat was het dan! tot de volgende keer en houd vooral ook NATURAL LIFE in de gaten! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Woensdag, 14 Dec 2011, 16:01 | Bericht # 78
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ziet er goed uit! Goed beplant bij de tijgers, en mooie hoge beplanting voor ze om in rond te sluipen. Het caracal-verblijf vind ik niet zo super. Misschien wat meer zand. Maar het was natuurlijk nog maar het binnenverblijf! groetjes Quinten
ziet er mooi uit! ben benieuwd naar de volgende update! maar waarom zittend de caracal,s binnen? ik denk dat je ze beter buiten kan houden maar verder super! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Glabru zoals in mijn update staat is het caracalverblijf nog niet af! bedankt trouwens voor het compliment voor het tijgerverblijf
wollykonijn zoals (ook) in mijn update staat heeft (inderdaat, het is maar 1 caracal (ik wacht nog op een tweede) de caracal een binnen en een buitenverblijf! misschien had ik er bij moeten zetten dat hij zelf van verblijf naar verblijf kan lopen! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!