sorry iedereen! ben een tijdje om verschillende redenen inactief geweest! ook zijn mijn zoo's verwijderd! ik zal dus mijn best doen om er weer bovenop te komen!
jammer genoeg gaat het fokprogramma niet door! dus kunnen jullie de vogels nog vrij ruilen!
het begin is gemaakt! het eerste verblijf is af! deze zal ik morgen of zo pas showen! de 'ruwe kantjes' moeten er nog af!
Added (30 Nov 2011, 16:41) --------------------------------------------- oké, ik begin maar met showen! eerst zien we de ingang! ik vind hem zelf mislukt! maar ik had geen zin en tijd meer om een nieuwe te bouwen! we gaan de zoo in: we zien dat de zoo redelijk bebost is maar (door tips van andere) met meer verschillende soorten planten en bomen: er zijn erg veel planten! en zonder de planten in verblijven me te rekenen leven er al 10 soorten! de spectaculairste zijn waarschijnlijk de Cook pijnbomen: maar er is nog meer! we zien het eerste verblijf: hier leven emoe's deze grote vogels komen uit Australië, en in Nederland zijn ze redelijk populair in gevangenschap! het is een paartje! ze zijn nog maar niet aangekomen! dus ze zijn nog nerveus! we hebben geluk dat ze zich zo makkelijk laten zien!
Ik zou graag nog wat tips krijgen! heb je er een? laat die dan hier achter! en wat willen jullie de volgende keer zien? -Amazing Asia -Birdlife -Big fish kies er een! en wil je weten wat het inhoud, vraag het maar in dit topic! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Woensdag, 30 Nov 2011, 17:43
Datum: Woensdag, 30 Nov 2011, 18:23 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik vind het er goed uitzien. Goed beplant naast de paden, en mooie hokken. Misschien kan je nog wat rotsen bij de emoes doen. Verder niets op aan te merken. Misschien zou het wel leuk staan als je ook wat bomen en hoge planten achter het hek van het emoeverblijf doet? Dan staat het nog natuurlijker. Verder kies ik Amazing Asia. groetjes Quinten
Bericht veranderd door: qlabru - Woensdag, 30 Nov 2011, 18:23
@ carnotaurus, ben benieuwd hoe het Amazing asia er uit komt te zien!! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 16:39 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hoe bedoel je, met ruwe kantjes. Ik vraag alleen of je nog wat bomen achter het hek bij de emoes kan doen. Dat heb ik in mijn zoo ook gedaan, en dat staat heel leuk. groetjes Quinten
Oké! even een bekendmakig: mede doordat ik van sommige vogels te veel heb voor 1 verbijf en omdat ze dan als een gek zouden fokken, maar ik voor sommige soorten 2 verblijven! op die manier komen er meer vogels in Amazing Asia! o.a. de goudfazant waarschijnlijk komen er ook tijgers en een caracal! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!