Tijd voor een update dan maar! eerst lopen we naar het nieuwe stuk, en inmiddels is het aantal wild plantensoorten gestegen tot over de 15, plantens als de weegbree hebben zich hier gevestigt Wie oog voor detail heeft zal hier enkele kwetsbare levensvormen vinden zoals dit eekhoorntjesbrood: we gaan Amazing Asia binnen: we zien eerst een doorloopvoliere: het verblijf: hier zien we het mannetje, maar waar is zijn vrouwtje? wacht eens even, hoor ik nou iets boven ons? het vrouwtje zit boven ons!
dat was dan deel 1 van Amazing asia nu nog even een nieuwsflits! de emoes hebben jongen! hier een paar foto's!
ik hoop dat jullie het leuk vonden! volgende keer: Amazing Asia deel 2 en meer nieuws! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Zaterdag, 03 Dec 2011, 10:43 | Bericht # 63
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
ziet er leuk uit... vind het heel tof dat naar je beplanting kijkt
Ik vind amazing Asia ook wel leuk, want je loop zo precies door het verblijf(foto 4) maar ik vind het binnenin wel redelijk donker,... maar dit is misschien de bedoelingµ ik wist zelf niet dat de dieren er ook echt over konden!!
maar ik vind wel het standbeeld van de tijger(of wat het ook is) een beetje ongepast, omdat je dit soort dieren niet laat(of nog niet laat zien) in amazing asia.
Nou, je kan vogels loslaten op het pad, en ze kunnen wel zelf naar beneden!
en Krieke668 inderdaad lijkt dat standbeeld nu ongepast, maar ik ben nu bezig met het tijgerverblijf! ik ga trouwens zo even een postje toevoegen met al mijn soorten, echter zijn er nog veel in mijn 'achter de schermen gedeeldte'! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Datum: Zaterdag, 03 Dec 2011, 21:54 | Bericht # 67
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja heel leuk gedaan zo'n doorloopvoliere, past echt bij Azie en die vogels, ook het verblijf is mooi groen en groot genoeg. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
maar nu even iets anders, tijd om de laatste 7 dieren van mijn zoo te showen geen opmerkingen over het verblijf, het zijn immers tijdelijke verblijven!
de rest van mijn dieren zijn te zien door het hele topic dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
tijd om mijn nieuwst dier te showen! eidereenden (in tijdelijk verblijf) deze zijn voortgekomen uit een ruil met Aurlord, hier een plaatje van een van de ondertussen volwassen eenden!
dit was het weer! de volgende keer weer plaatjes van de zoo! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!