FAUNA LIFE
raymondhoek
Datum: Woensdag, 14 Dec 2011, 23:04 | Bericht # 81
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ziet er goed uit. Als je nog veel katten soorten erbij neemt kun je daar een speciaal thema omheen draaien Wel mis ik een plattegrond, maar dat is misschien slechts detail. Raymond
Bericht Ziet er goed uit. Als je nog veel katten soorten erbij neemt kun je daar een speciaal thema omheen draaien Wel mis ik een plattegrond, maar dat is misschien slechts detail. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 14 Dec 2011 om 23:04
carnotaurus
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 13:55 | Bericht # 82
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Raymond, de volgende keer zal er een plattegrond bij zitten! Ik ben eigenlijk niet van plan een kattenthema te bouwen! ten minste, in FAUNA LIFE. maar misschien komt het nog in NATURAL LIFE!Added (25 Dec 2011, 12:55) --------------------------------------------- Omdat thomvonder dat heeft gevraagt zal ik mijn vogelbekdieren zo snel mogelijk gaan showen, jammer genoeg kan ik alleen nog maar het tijdelijke verblijf laten zien!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Raymond, de volgende keer zal er een plattegrond bij zitten! Ik ben eigenlijk niet van plan een kattenthema te bouwen! ten minste, in FAUNA LIFE. maar misschien komt het nog in NATURAL LIFE!Added (25 Dec 2011, 12:55) --------------------------------------------- Omdat thomvonder dat heeft gevraagt zal ik mijn vogelbekdieren zo snel mogelijk gaan showen, jammer genoeg kan ik alleen nog maar het tijdelijke verblijf laten zien!
Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 13:55
Aurlord
Datum: Zondag, 25 Dec 2011, 16:26 | Bericht # 83
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ carnotaurus , ik ben erg benieuwd naar de Vogelbekdieren! Waarom duurt het niet iets langer en show je het hele verblijf? Lars
Bericht @ carnotaurus , ik ben erg benieuwd naar de Vogelbekdieren! Waarom duurt het niet iets langer en show je het hele verblijf? Lars Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 25 Dec 2011 om 16:26
carnotaurus
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 15:59 | Bericht # 84
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
bericht verwijderd
Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 29 Dec 2011, 20:16
Bericht bericht verwijderd Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 29 Dec 2011 om 15:59
zep
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 17:07 | Bericht # 85
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ziet er mooi uit en goed beplant, ik ben benieuwd naar de volgende update
Bericht ziet er mooi uit en goed beplant, ik ben benieuwd naar de volgende update Bericht getypt door - zep Toegevoegd op 29 Dec 2011 om 17:07
carnotaurus
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 20:31 | Bericht # 86
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Ik wil graag dat jullie gaan stemmen! over de toekomst van FAUNA LIFE! 1-gewoon verdergaan 2-remake met de NATURAL LIFE stijl* (kijk in de showtopic om dat te zien) 3-remake met reservaatstijl (dus enorme verbijven met grote aantallen dieren) 4-remake met oude stijl* 5-eigen keus, als iemand hierop stemt, mag hij/zij invullen wat hij/zij het liefste zou zien! (andere kunnen dan ook daarop stemmen!) * er is inderdaat een verschil! hoewel dat niet altijd goed zichtbaar is! een paar verschillen: - FAUNA LIFE: meer kleinere gebieden met niet zo veel soorten NATURAL LIFE: een paar grote gebieden met veel diersoorten - FAUNA LIFE: verblijven tussen de gebieden in NATURAL LIFE: rustplaatsen tussen de gebieden in (soms nog net inbegrepen in het gebied!) kies zelf! op Nieuwjaar zal ik beslissen! (als er nog niet genoeg stemmen zijn dan wacht ik nog!
Bericht Ik wil graag dat jullie gaan stemmen! over de toekomst van FAUNA LIFE! 1-gewoon verdergaan 2-remake met de NATURAL LIFE stijl* (kijk in de showtopic om dat te zien) 3-remake met reservaatstijl (dus enorme verbijven met grote aantallen dieren) 4-remake met oude stijl* 5-eigen keus, als iemand hierop stemt, mag hij/zij invullen wat hij/zij het liefste zou zien! (andere kunnen dan ook daarop stemmen!) * er is inderdaat een verschil! hoewel dat niet altijd goed zichtbaar is! een paar verschillen: - FAUNA LIFE: meer kleinere gebieden met niet zo veel soorten NATURAL LIFE: een paar grote gebieden met veel diersoorten - FAUNA LIFE: verblijven tussen de gebieden in NATURAL LIFE: rustplaatsen tussen de gebieden in (soms nog net inbegrepen in het gebied!) kies zelf! op Nieuwjaar zal ik beslissen! (als er nog niet genoeg stemmen zijn dan wacht ik nog! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 29 Dec 2011 om 20:31
zep
Datum: Donderdag, 29 Dec 2011, 21:08 | Bericht # 87
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik zou voor 3 gaan omdat ik grote verblijven gewoon mooier vind
Bericht ik zou voor 3 gaan omdat ik grote verblijven gewoon mooier vind Bericht getypt door - zep Toegevoegd op 29 Dec 2011 om 21:08
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 10:58 | Bericht # 88
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
zep bedankt! dan is dit de stand tot nu toe: 1-0 2-0 3-I 4-0 5-0 maar er moeten eigenlijk nog meer stemmen komen om te kiezen!
Bericht zep bedankt! dan is dit de stand tot nu toe: 1-0 2-0 3-I 4-0 5-0 maar er moeten eigenlijk nog meer stemmen komen om te kiezen!Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 30 Dec 2011 om 10:58
krieke668
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 11:03 | Bericht # 89
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Reputatie: 6
Curator
doe dan maar 4
Bericht doe dan maar 4 Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 30 Dec 2011 om 11:03
Aurlord
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 11:07 | Bericht # 90
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
Ik ga ook voor 4!! Lars
Bericht Ik ga ook voor 4!! Lars Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 30 Dec 2011 om 11:07