Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 6
  • 7
  • »
Animalnature
kroko72
Datum: Woensdag, 03 Okt 2012, 09:47 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

hallo,

Hieronder volgt de eerste foto reportage van een beginnende dierentuin. Ik zal eerst iets over het ontstaan van de dieren vertellen.
Animalnature is ontstaan uit een uit de hand gelopen hobby voor dieren. Ik heb mijn hele leven al op een boerderij gewoond/gewerkt, In eerste instantie bij mijn ouders op de boerderij en later op de boerderij die ik zelf heb gekocht.Op de oorspronkelijke boerderij hield ik klein groepje kippen en varkens de grond om de boerderij is voornamelijk bedoeld geweest voor akkerbouw. Zo verbouwde ik mais aardappelen en tarwe. in de komende jaren zal ik nog gedeeltelijk mijn land nog moeten verbouwen, omdat Animalnature simpelweg nog niet genoeg inkomsten zal hebben waar ik met mijn gezin van kan leven. op het erf stonden een aantal kleinere stallen deze heb ik gesloopt en heb er een laten staan voor het kleine groepje kippen dat ik nog had.
Ook heb ik van een collega 2 struisvogels gekregen deze hebben inmiddels al een nest jongen gekregen.Maar genoeg gepraat eerst even een aantal foto's van de nieuwe boerderij.

Dit is het pad wat naar de ingang loopt.

Op het pad van de ingang zijn twee vijvers gemaakt deze worden nog gevuld met koikarpers. Tevens zie je ook een gedeelte van het kassagebouw.

Een van de twee kassa's

we vervolgen onze weg naar de boerderij.

Een kleine plek waar mensen kunnen genieten van het water en de natuur.

Voor het verblijf van de struisvogels ligt nog een kleine natuurvijver.

Het struisvogel verblijf

Als laatste nog een aantal foto's van de boerderij

Dit is mijn eerste foto reportage hoop dat jullie hem mooi vinden en reactie zijn altijd welkom.
Ik wist niet goed of ik gewoon een aantal foto's moest posten of dat ik er een verhaal bij moest verzinnen.

groetjes kroko

klik op de banner om bij mijn trade-center komen

Bericht veranderd door: kroko72 - Woensdag, 14 Nov 2012, 18:45
Berichthallo,

Hieronder volgt de eerste foto reportage van een beginnende dierentuin. Ik zal eerst iets over het ontstaan van de dieren vertellen.
Animalnature is ontstaan uit een uit de hand gelopen hobby voor dieren. Ik heb mijn hele leven al op een boerderij gewoond/gewerkt, In eerste instantie bij mijn ouders op de boerderij en later op de boerderij die ik zelf heb gekocht.Op de oorspronkelijke boerderij hield ik klein groepje kippen en varkens de grond om de boerderij is voornamelijk bedoeld geweest voor akkerbouw. Zo verbouwde ik mais aardappelen en tarwe. in de komende jaren zal ik nog gedeeltelijk mijn land nog moeten verbouwen, omdat Animalnature simpelweg nog niet genoeg inkomsten zal hebben waar ik met mijn gezin van kan leven. op het erf stonden een aantal kleinere stallen deze heb ik gesloopt en heb er een laten staan voor het kleine groepje kippen dat ik nog had.
Ook heb ik van een collega 2 struisvogels gekregen deze hebben inmiddels al een nest jongen gekregen.Maar genoeg gepraat eerst even een aantal foto's van de nieuwe boerderij.

Dit is het pad wat naar de ingang loopt.

Op het pad van de ingang zijn twee vijvers gemaakt deze worden nog gevuld met koikarpers. Tevens zie je ook een gedeelte van het kassagebouw.

Een van de twee kassa's

we vervolgen onze weg naar de boerderij.

Een kleine plek waar mensen kunnen genieten van het water en de natuur.

Voor het verblijf van de struisvogels ligt nog een kleine natuurvijver.

Het struisvogel verblijf

Als laatste nog een aantal foto's van de boerderij

Dit is mijn eerste foto reportage hoop dat jullie hem mooi vinden en reactie zijn altijd welkom.
Ik wist niet goed of ik gewoon een aantal foto's moest posten of dat ik er een verhaal bij moest verzinnen.

groetjes kroko

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 03 Okt 2012 om 09:47
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 03 Okt 2012, 12:35 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ziet er ook echt uit als een kinderboerderij en heel erg mooi gemaakt, echt natuurlijke omgeving. Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtZiet er ook echt uit als een kinderboerderij en heel erg mooi gemaakt, echt natuurlijke omgeving. Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 03 Okt 2012 om 12:35
raymondhoek
Datum: Woensdag, 03 Okt 2012, 12:44 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Heel leuk gedaan.
Vooral het juiste gebruik van de juiste downloads maakt dit een echte boerderij, dus nu hebben we er voortaan 2 in de ZTAO, jij en Lara ^_^
Ik ga je volgende update ook zeker bekijken!

Raymond ;)

BerichtHeel leuk gedaan.
Vooral het juiste gebruik van de juiste downloads maakt dit een echte boerderij, dus nu hebben we er voortaan 2 in de ZTAO, jij en Lara ^_^
Ik ga je volgende update ook zeker bekijken!

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 03 Okt 2012 om 12:44
steeling13
Datum: Woensdag, 03 Okt 2012, 15:39 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

zziet er mooi uit ook de poort ziet er prachtig uit

Berichtzziet er mooi uit ook de poort ziet er prachtig uit

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 03 Okt 2012 om 15:39
rymafra
Datum: Woensdag, 03 Okt 2012, 16:54 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Wow super mooi alleen een ding naar mijn mening...
Wat een vreslijke lantaarnpalen
Srry dat moest er even uit :(

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
BerichtWow super mooi alleen een ding naar mijn mening...
Wat een vreslijke lantaarnpalen
Srry dat moest er even uit :(

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 03 Okt 2012 om 16:54
firestar1
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 16:34 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ja ziet er super leuk uit, leuke bouwstijl en veel natuur verheug me al op je nieuwe verblijven :D

Op zoek naar goedkope dieren klik op de banner
Berichtja ziet er super leuk uit, leuke bouwstijl en veel natuur verheug me al op je nieuwe verblijven :D

Bericht getypt door - firestar1
Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 16:34
jeffrey
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 17:08 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Curator

Ziet er idd heel mooi uit kroko!
(trouwens leuk bedacht op het 6e plaatje om toiletten als watervallen te gebruiken ;) )

Always look on the bright side of life!

Bericht veranderd door: jeffrey - Vrijdag, 05 Okt 2012, 17:14
BerichtZiet er idd heel mooi uit kroko!
(trouwens leuk bedacht op het 6e plaatje om toiletten als watervallen te gebruiken ;) )

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 17:08
kroko72
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 21:23 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Hier is mijn tweede update.

Bedankt voor jullie reactie's

nu ik enige tijd bezig bent geweest is er een hoop bij gekomen. ik heb besloten om koeien te houden voor hun meld dit schijnt redelijk rendabel te zijn en kan dit mooi combineren met de dierentuin ik heb hiervoor een grootte stal laten bouwen. verder hebben de massai giraffes ook een nieuw groot binnen en buiten verblijf gekregen. ze schijnen het zo mooi te vinden dat ze al jonge gekregen hebben. heb ook voor de bezoekers het een en ander laten bouwen. Zo heb ik een restaurant en ponymanege gebouwd. Zo kunnen de mensen nog dichter met dieren omgaan dus met trots presenteer ik hieronder

1. giraffe verblijf
2. koeienstal
3. het restaurant
4. ponymanege

mooie vijver met eiland voor het giraffe verblijf

luchtfoto van het giraffe verblijf .

in dit gedeelte kunnen de bezoekers het binnenverblijf van de girrafe's goed zien

luchtfoto van de koeienstal

binnen in de stal is te zien dat per 4 dieren een eigen nacht verblijf heeft.

ook kan ik zo nodig moeder en zoon apart houden voor de andere koeien.

het buitenverblijf van de koeien

het restaurant

ponyrijden.

De volgende dieren die een plek krijgen in onze dierentuin zijn.
1. poolvossen.
2.emu's

reacties en/of opmerkingen welkom

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
BerichtHier is mijn tweede update.

Bedankt voor jullie reactie's

nu ik enige tijd bezig bent geweest is er een hoop bij gekomen. ik heb besloten om koeien te houden voor hun meld dit schijnt redelijk rendabel te zijn en kan dit mooi combineren met de dierentuin ik heb hiervoor een grootte stal laten bouwen. verder hebben de massai giraffes ook een nieuw groot binnen en buiten verblijf gekregen. ze schijnen het zo mooi te vinden dat ze al jonge gekregen hebben. heb ook voor de bezoekers het een en ander laten bouwen. Zo heb ik een restaurant en ponymanege gebouwd. Zo kunnen de mensen nog dichter met dieren omgaan dus met trots presenteer ik hieronder

1. giraffe verblijf
2. koeienstal
3. het restaurant
4. ponymanege

mooie vijver met eiland voor het giraffe verblijf

luchtfoto van het giraffe verblijf .

in dit gedeelte kunnen de bezoekers het binnenverblijf van de girrafe's goed zien

luchtfoto van de koeienstal

binnen in de stal is te zien dat per 4 dieren een eigen nacht verblijf heeft.

ook kan ik zo nodig moeder en zoon apart houden voor de andere koeien.

het buitenverblijf van de koeien

het restaurant

ponyrijden.

De volgende dieren die een plek krijgen in onze dierentuin zijn.
1. poolvossen.
2.emu's

reacties en/of opmerkingen welkom

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 21:23
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 05 Okt 2012, 21:46 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Mooie verblijven van de koeien, echt heel erg mooi gemaakt, ook de andere verblijven zijn mooi en naast de verblijven lekker vol met groen!! Ga zo door en groetjes van Laraatje
Raymond, ik bouw niet zo mooi als zij maar ik doe inderdaad wel veel kinderboerderijen dieren!!! :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtMooie verblijven van de koeien, echt heel erg mooi gemaakt, ook de andere verblijven zijn mooi en naast de verblijven lekker vol met groen!! Ga zo door en groetjes van Laraatje
Raymond, ik bouw niet zo mooi als zij maar ik doe inderdaad wel veel kinderboerderijen dieren!!! :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 05 Okt 2012 om 21:46
Kit_Fisto
Datum: Zaterdag, 06 Okt 2012, 09:01 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

niet slecht kroko!! mijn complimenten! ik vindt vooral de stal van de giraffe mooi! ga zo door!!

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtniet slecht kroko!! mijn complimenten! ik vindt vooral de stal van de giraffe mooi! ga zo door!!

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 06 Okt 2012 om 09:01
  • Page 1 of 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 6
  • 7
  • »
Search:

Hosted by uCoz