ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hallo,
Hieronder volgt de eerste foto reportage van een beginnende dierentuin. Ik zal eerst iets over het ontstaan van de dieren vertellen. Animalnature is ontstaan uit een uit de hand gelopen hobby voor dieren. Ik heb mijn hele leven al op een boerderij gewoond/gewerkt, In eerste instantie bij mijn ouders op de boerderij en later op de boerderij die ik zelf heb gekocht.Op de oorspronkelijke boerderij hield ik klein groepje kippen en varkens de grond om de boerderij is voornamelijk bedoeld geweest voor akkerbouw. Zo verbouwde ik mais aardappelen en tarwe. in de komende jaren zal ik nog gedeeltelijk mijn land nog moeten verbouwen, omdat Animalnature simpelweg nog niet genoeg inkomsten zal hebben waar ik met mijn gezin van kan leven. op het erf stonden een aantal kleinere stallen deze heb ik gesloopt en heb er een laten staan voor het kleine groepje kippen dat ik nog had. Ook heb ik van een collega 2 struisvogels gekregen deze hebben inmiddels al een nest jongen gekregen.Maar genoeg gepraat eerst even een aantal foto's van de nieuwe boerderij.
Dit is het pad wat naar de ingang loopt.
Op het pad van de ingang zijn twee vijvers gemaakt deze worden nog gevuld met koikarpers. Tevens zie je ook een gedeelte van het kassagebouw.
Een van de twee kassa's
we vervolgen onze weg naar de boerderij.
Een kleine plek waar mensen kunnen genieten van het water en de natuur.
Voor het verblijf van de struisvogels ligt nog een kleine natuurvijver.
Het struisvogel verblijf
Als laatste nog een aantal foto's van de boerderij
Dit is mijn eerste foto reportage hoop dat jullie hem mooi vinden en reactie zijn altijd welkom. Ik wist niet goed of ik gewoon een aantal foto's moest posten of dat ik er een verhaal bij moest verzinnen.
groetjes kroko
klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Bericht veranderd door: kroko72 - Woensdag, 14 Nov 2012, 18:45
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er ook echt uit als een kinderboerderij en heel erg mooi gemaakt, echt natuurlijke omgeving. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Heel leuk gedaan. Vooral het juiste gebruik van de juiste downloads maakt dit een echte boerderij, dus nu hebben we er voortaan 2 in de ZTAO, jij en Lara Ik ga je volgende update ook zeker bekijken!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Wow super mooi alleen een ding naar mijn mening... Wat een vreslijke lantaarnpalen Srry dat moest er even uit WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er idd heel mooi uit kroko! (trouwens leuk bedacht op het 6e plaatje om toiletten als watervallen te gebruiken ) Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Hier is mijn tweede update.
Bedankt voor jullie reactie's
nu ik enige tijd bezig bent geweest is er een hoop bij gekomen. ik heb besloten om koeien te houden voor hun meld dit schijnt redelijk rendabel te zijn en kan dit mooi combineren met de dierentuin ik heb hiervoor een grootte stal laten bouwen. verder hebben de massai giraffes ook een nieuw groot binnen en buiten verblijf gekregen. ze schijnen het zo mooi te vinden dat ze al jonge gekregen hebben. heb ook voor de bezoekers het een en ander laten bouwen. Zo heb ik een restaurant en ponymanege gebouwd. Zo kunnen de mensen nog dichter met dieren omgaan dus met trots presenteer ik hieronder
1. giraffe verblijf 2. koeienstal 3. het restaurant 4. ponymanege
mooie vijver met eiland voor het giraffe verblijf
luchtfoto van het giraffe verblijf . in dit gedeelte kunnen de bezoekers het binnenverblijf van de girrafe's goed zien
luchtfoto van de koeienstal binnen in de stal is te zien dat per 4 dieren een eigen nacht verblijf heeft. ook kan ik zo nodig moeder en zoon apart houden voor de andere koeien. het buitenverblijf van de koeien
het restaurant ponyrijden.
De volgende dieren die een plek krijgen in onze dierentuin zijn. 1. poolvossen. 2.emu's
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie verblijven van de koeien, echt heel erg mooi gemaakt, ook de andere verblijven zijn mooi en naast de verblijven lekker vol met groen!! Ga zo door en groetjes van Laraatje Raymond, ik bouw niet zo mooi als zij maar ik doe inderdaad wel veel kinderboerderijen dieren!!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!