ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 38 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ziet er inderdaad super uit,het verblijf van de nijlpaarden vind ik vooral heel bezonder en de beplanting ziet er ook super uit. je hebt een heel aparte bouwstijl toppie
Datum: Donderdag, 29 Nov 2012, 23:56 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ firestar1,
hahah bedankt voor je reactie
@ KoenZoo,
ja dat trio van jou is er goed tegenaan gegaan
@ steeling13,
haha weet ik speel heel veel en dan komen er veel jonge dieren bij dus. ja ik weet ik wil er ook heel wat weg doen.
Added (29 Nov 2012, 22:56) --------------------------------------------- Hallo,
Hier weer een klein update.Ik ben heel dankbaar voor de mensen die mijn dierentuin bekijken en nog dankbaarder voor de mensen die reageren en tips geven.
Ik laat vandaag de ddoshoofdaapjes en de keizer pinguins zien.
Ik begin met de keizer pinguins. Zoals je kunt zien kun je de dieren van bovenaf zien maar ook kun je ze volgen als ze onder water gaan daarvoor moet je het pad naar beneden volgen. Helaas zijn er niet zoveel planten en bomen voor dit verblijf. Hebben jullie daar misschien een idee over hoe je dat het mooist kunt doen.
De doodshoofdaapjes zitten in dit verblijf. En zo kom je in het binnen verblijf.Niet toegankelijk voor bezoekers.
De bezoeker kan rond het hele verblijf lopen en kan dan aan de andere kant weer naar buiten.
Als laatste een overzichts foto van de twee verblijven.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 38 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ kroko72, ziet er zeer mooi uit maar vooral vind ik het verblijf van de dooshoofdaapjes super,ik personlijk denk dat het voor de pinguins genoeg planten zijn vind het erg mooi
@ kroko72, ziet er goed uit ik vind het langs het pad nog een beejte kaal dus mischien kun je daa rnog wat beplanten ook zou ik inhet doodshoofdaapjes verblijf nog wat lage beplanting zetten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik vind die kooi heel erg mooi geworden en het verblijf van de apen is geweldig met die groeven en dalen!! Goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 01 Dec 2012, 00:57 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
ziet er weer prachtig uit erg creatief alleen \heb 1 opmerking ik vind het verblijf van de doodshoofd aapje er kaal qua lage beplanting ik hoop dat je hiermee iets kunt verder vind ik het het mooi gebouwt en erg creatief
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
hii,
wat mooi gedaan dat je de pingiuns ook onderwater kunt zien. en die trappen staan er goed bij. een minpuntje als je naar beneden loopt vind ik de drie verschillende hekken niet mooi