ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Leuke fleurige ingang en je komt echt binnen in een bloementuin, dat is leuk. Jammer dat ik nog geen dieren zie maar dat komt denk ik wel. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
update 2.2
er is veel gebouwd en verbouwd op onze nieuwe locatie wij zijn druk bezig met een foto reportage om u dit allemaal te laten zien en wij hopen morgen overmorgen de gehele reportage klaar te hebben maar om nu u aandacht al een beetje te trekken is hier alvast een overzichtsfoto mochten er vragen zijn dan horen wij dit graag
animal nature
PS bedankt voor jullie reacties
klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Bericht veranderd door: kroko72 - Zondag, 04 Nov 2012, 19:28
0
Kassa Medewerker
update 2.3
Wij hebben besloten om de dierentuin toch in kleinere updates te presenteren, aangezien ik nog steeds de puntjes op die i aan het zetten ben.Zo kan ik nog steeds een aantal veranderingen aanbrengen met de tips die ik hopelijk ga krijgen.
In mijn vorige update heb ik laten zien hoe mijn hoofdingang eruit ziet. Nu gaan we door de hoofdingang het park in .
Hier komen we uit op een klein pleintje met een groot aqaurium de koalas en de kleine pandas.
De foto's spreken voor zich.
Dan in het midden het aquarium hier kunnen de mensen even in rust genieten tussen de vissen.
Het verblijf van de kleine pandas ze hebben ook een binnen verblijf.
We eindigen met de ingang van de lange hal waar we de kippen bengaalse tijgers en alle andere dieren kunnen zien mijn volgende update zal snel volgen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
ziet er erg mooi uit maar ik vind persoonlijk zoals bij de koala teveel planten op de achter grond en te weinig in het midden want nu word het zo kaal er voor
0
Kassa Medewerker
@ steeling13,
ja dat klopt vond het op de foto ook zo ik had er een nacht verblijf staan maar de koalas klaagden te veel over beweging dus toen heb ik dat verblijf weg gedaan. ik zal het aanpassen bedankt voor de reactie
klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Bericht veranderd door: kroko72 - Dinsdag, 06 Nov 2012, 23:26
@ kroko72, je bent veel beter geworden echt super en ik geef deze tips zodat je nog beter wordt
- download gras reskin op zeta desings [als jij dat wilt] - plaats ook nog wat lage planten bij de koala's en kleine panda's voor het bos - en beplant nog wat langs het pad
Datum: Woensdag, 07 Nov 2012, 14:38 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 38 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ kroko72, hoi ziet er goed uit vind het leuk met het aqaurium gezellig voor de bezoekers,de beplanting vind ik heel leuk gemaakt als je in het voorenste gedeelte nog iets laage beplanting zet ziet het er super uit ben benieuwt op de volgende update