leuk dat je iets met de tips hebt gedaan maar ik vind nou het gebouw nogal kaal en ik vind het realistischer als alle buiten verblijven met grasland zijn zoals in echte dierentuiner dus mischien kun je daar aan werken
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
SUPER LEUK
echt heel leuk gedaan vooral met dat grote gebouw haha en die verblijven zijn ook echt leuk gedaan alleen jammer dat je weinig dieren om je foto's ziet maar voor de rest verheug ik me op je volgende update
maar boerroel ik was vandaag ook in een dierentuin geweest en toen zag ik ook weinig grasland want ik ben best wel bij veel geweest en het was best wel verschillend maar ja ieder zijn eigen mening xx angeltjeee
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
hallo,
nadat we van de gemeente te horen hebben gekregen dat ze belang hebben in onze grond hebben we tegen een Zeer grote vergoeding ons stuk land verkocht. hieronder zie je de laatste overzichts foto van de oude dierentuin. zo hebben we de dierentuin verlaten om op een grotere locatie nieuw te beginnen. hier gaan we het een stuk beter aan pakken.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Update 2.1
Zoals je hier boven hebt kunnen lezen zijn we druk bezig met verhuizen. een aantal dieren zijn al mee naar het nieuwe park de pandas en de bengaalse tijgers hun genieten al van hun grote nieuwe verblijf.
De ingang is nu klaar en twee verblijven ik begin vandaag met het presenteren van de hoofdingang.
nu gaan we door het gebouw heen lopen en zal ik het een en ander toe lichten
de bezoekers kunnen in de rij aansluiten van een van de vier kassa's
als de bezoeker zijn of haar kaartje hebben gekocht komen ze in de grote hal uit waar je naar boven kunt naar de klaslokalen of de expositieruimte
deze foto is het aanzicht vanaf de trap
op de begane grond zijn vier wc te vinden.
we gaan onze weg vervolgen naar de tweede verdieping beneden is alleen nog de uitgang naar de tot nu toe in aanbouwende verblijven waar wel al dieren in te zien zijn. maar nog niet helemaal klaar is. hier zul je meer van zien in mijn volgende update.
als we boven komen slaan we linksaf om naar de klaslokalen toe te gaan.
verder is aan deze kant nog een simpele kantine en wc. de kantine is bedoeld voor onze cursisten.
we lopen nu naar de andere kant van het gebouw dus bij de trap naar rechts.
hier komen we uit in een praktijk ruimte/expositie ruimte deze ruimte is bedoeld voor onze cursisten om hun praktijk kennis te laten zien aan bezoekers pas als ze hiervoor slagen mogen ze ook in onze dierentuin helpen verblijven te bouwen.
op dit moment is deze ruimte gevuld met verschillende thema's
nog een aantal fotos van onze prakeer garage. zowel onder de klaslokalen als onder expositie hal zijn 2 decks waar onze bezoekers kunnen parkeren.
hier nog een foto waar je het gebouw van binnen ziet dus de indeling.
hoofdingang.
klaslokalen.
expositie hal.
ik hoop dat jullie nu een beetje een indruk hebben van hoe het er allemaal uitziet als jullie vragen hebben dan horen wij die natuurlijk graag.
in de volgende update zien jullie in ieder geval de verblijven van de kleine panda's en die van de bengaalse tijgers.