Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Animalnature
kroko72
Datum: Woensdag, 14 Nov 2012, 18:45 | Bericht # 41   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Update 2.4

Het is weer enige tijd rustig geweest hier. Dit ivm met een probleem met zt2.

Onze dierentuin telt nu inmiddels alweer 18 diersoorten die je ook daadwerkelijk in de dierentuin ziet staan. Vandaag laten we u weer drie soorten zien.

De laatste keer waren we gebleven bij de koala's en liepen we door een gang naar het verblijf van de Bengaalse tijgers. Dus hier komen we in de ruimte waar onze bezoekers het binnen verblijf van de Bengaalse tijgers kunnen zien hier is ook een podium waar er lezingen gehouden worden. en een souvenirshop.

Als we door lopen langs de tijgers kom je ook bij het buiten verblijf.

Nu lopen we door en komen we uit op een pad dat over het water door gaat in een grote ronde .In het midden zie je het eiland van de ringstaart maki's

Het laatste verblijf waar we vandaag heen gaan is het verblijf van de toekans.

Ik hoop dat jullie een beetje een indruk hebben gekregen van hoe het er uitziet en hoop dat het jullie bevalt. als jullie tips hebben hoor ik het graag.

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
BerichtUpdate 2.4

Het is weer enige tijd rustig geweest hier. Dit ivm met een probleem met zt2.

Onze dierentuin telt nu inmiddels alweer 18 diersoorten die je ook daadwerkelijk in de dierentuin ziet staan. Vandaag laten we u weer drie soorten zien.

De laatste keer waren we gebleven bij de koala's en liepen we door een gang naar het verblijf van de Bengaalse tijgers. Dus hier komen we in de ruimte waar onze bezoekers het binnen verblijf van de Bengaalse tijgers kunnen zien hier is ook een podium waar er lezingen gehouden worden. en een souvenirshop.

Als we door lopen langs de tijgers kom je ook bij het buiten verblijf.

Nu lopen we door en komen we uit op een pad dat over het water door gaat in een grote ronde .In het midden zie je het eiland van de ringstaart maki's

Het laatste verblijf waar we vandaag heen gaan is het verblijf van de toekans.

Ik hoop dat jullie een beetje een indruk hebben gekregen van hoe het er uitziet en hoop dat het jullie bevalt. als jullie tips hebben hoor ik het graag.

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 14 Nov 2012 om 18:45
boerroel545
Datum: Woensdag, 14 Nov 2012, 19:49 | Bericht # 42   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ kroko72, ziet er goed uit ik raad je ten eerste radical remake aan op aurora designs
ook vind ik jou gebouw nogal kaal en vind ik dat hek in het gebouw bij de tijgers niet zo veilig
voor de verderest ziet het er goed uit

gr. roel :)

Bericht@ kroko72, ziet er goed uit ik raad je ten eerste radical remake aan op aurora designs
ook vind ik jou gebouw nogal kaal en vind ik dat hek in het gebouw bij de tijgers niet zo veilig
voor de verderest ziet het er goed uit

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 14 Nov 2012 om 19:49
kroko72
Datum: Woensdag, 14 Nov 2012, 20:56 | Bericht # 43   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@ boerroel545,

ja ik wilde dat ook doen eigenlijk maar nu komt het over lees ik dat het niet goed gaat met snowleo ingangsverwijderingshack dus durfde nog niet goed.
en ben nu al een tijdje aan het proberen om alles op orde te krijgen kwa downloads.

en dat hek is idd niet de beste keuze

bedankt voor je reactie

groetjes kroko

Bericht@ boerroel545,

ja ik wilde dat ook doen eigenlijk maar nu komt het over lees ik dat het niet goed gaat met snowleo ingangsverwijderingshack dus durfde nog niet goed.
en ben nu al een tijdje aan het proberen om alles op orde te krijgen kwa downloads.

en dat hek is idd niet de beste keuze

bedankt voor je reactie

groetjes kroko

Toegevoegd op 14 Nov 2012 om 20:56
legoman12324
Datum: Woensdag, 14 Nov 2012, 21:17 | Bericht # 44   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ kroko72, mooi verblijf maar ik zou een stuk minder tijgers doen ik zou er drie weg doen
wand dit is ook niet in de dierentuin

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht@ kroko72, mooi verblijf maar ik zou een stuk minder tijgers doen ik zou er drie weg doen
wand dit is ook niet in de dierentuin

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 14 Nov 2012 om 21:17
steeling13
Datum: Woensdag, 14 Nov 2012, 21:46 | Bericht # 45   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

@ kroko72, ziet er mooi uit alleen bij de maki`s heb ik een min punt de smalle paden die mogen wel wat breder

Bericht@ kroko72, ziet er mooi uit alleen bij de maki`s heb ik een min punt de smalle paden die mogen wel wat breder

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 14 Nov 2012 om 21:46
kroko72
Datum: Woensdag, 14 Nov 2012, 21:46 | Bericht # 46   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@ legoman12324,

heb ik al gedaan vond ik ook al

groetjes kroko

Bericht@ legoman12324,

heb ik al gedaan vond ik ook al

groetjes kroko

Toegevoegd op 14 Nov 2012 om 21:46
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 14 Nov 2012, 22:26 | Bericht # 47   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

:D Je gebruikt mooie hekken en mooie omgeving en mooie dieren!!! Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht:D Je gebruikt mooie hekken en mooie omgeving en mooie dieren!!! Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 14 Nov 2012 om 22:26
kroko72
Datum: Maandag, 26 Nov 2012, 01:40 | Bericht # 48   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Bedankt voor jullie reacties hier komt een volgende update .

De vorige keer waren we gestopt bij de reuzen toekans. We lopen nu een stuk terug langs de ringstaart makis en komen dan bij het eerste verblijf.

De impalas zoals je kunt zien hebben ze een binnen en buitenverblijf.

We nemen ook een kijkje in het binnen verblijf dit is voor de bezoeker niet toegestaan.

We lopen nu een stukje verder en slaan nog een laatste keer rechts af.(ik heb hier een aantal dingen veranderd omdat ik er niet te vreden over was en na een aantal reacties hier werd mijn mening alleen maar ondersteund.)

Ik heb hier een groot aqaurium gebouwd voor de zwart punt rif haai we zijn nog bezig met de inrichting maar de grove bouw is klaar.

We lopen nu recht door naar buiten en komen in een gebied met veel water rotsen en palmen. In dit gedeelte zijn ook de dwergnijlpaarden geplaatst.

We verlaten dit gebied en komen uit op een plein waar ook de damherten een plekje hebben gekregen.

Dan gaan we alweer naar het laatste verblijf van deze update.
Hier nemen we een kijkje in het verblijf van drie dieren namelijk de massai giraffes, Zebra's en Thomson gazelle's.

het bijzondere aan dit verblijf is dat je ook via het dak van de binnen verblijven het buiten verblijf kunt bezichtigen. ook kun je hier een kijkje nemen in het binnen verblijf van de massai giraffes.

Dit was het dan weer voor deze keer.

Ik ben niet helemaal tevreden over mijn dierentuin. want ik vind dat het allemaal onsamenhangend gebouwd word dieren doorelkaar steeds een andere bouwstijl.Ik wil daarom graag zoals vele van jullie nu al doen in gebieden gaan werken. Hebben jullie tips voor mij hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Ik dank jullie weer voor jullie aandacht.

Groetjes kroko72 (animalnature)

BerichtBedankt voor jullie reacties hier komt een volgende update .

De vorige keer waren we gestopt bij de reuzen toekans. We lopen nu een stuk terug langs de ringstaart makis en komen dan bij het eerste verblijf.

De impalas zoals je kunt zien hebben ze een binnen en buitenverblijf.

We nemen ook een kijkje in het binnen verblijf dit is voor de bezoeker niet toegestaan.

We lopen nu een stukje verder en slaan nog een laatste keer rechts af.(ik heb hier een aantal dingen veranderd omdat ik er niet te vreden over was en na een aantal reacties hier werd mijn mening alleen maar ondersteund.)

Ik heb hier een groot aqaurium gebouwd voor de zwart punt rif haai we zijn nog bezig met de inrichting maar de grove bouw is klaar.

We lopen nu recht door naar buiten en komen in een gebied met veel water rotsen en palmen. In dit gedeelte zijn ook de dwergnijlpaarden geplaatst.

We verlaten dit gebied en komen uit op een plein waar ook de damherten een plekje hebben gekregen.

Dan gaan we alweer naar het laatste verblijf van deze update.
Hier nemen we een kijkje in het verblijf van drie dieren namelijk de massai giraffes, Zebra's en Thomson gazelle's.

het bijzondere aan dit verblijf is dat je ook via het dak van de binnen verblijven het buiten verblijf kunt bezichtigen. ook kun je hier een kijkje nemen in het binnen verblijf van de massai giraffes.

Dit was het dan weer voor deze keer.

Ik ben niet helemaal tevreden over mijn dierentuin. want ik vind dat het allemaal onsamenhangend gebouwd word dieren doorelkaar steeds een andere bouwstijl.Ik wil daarom graag zoals vele van jullie nu al doen in gebieden gaan werken. Hebben jullie tips voor mij hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Ik dank jullie weer voor jullie aandacht.

Groetjes kroko72 (animalnature)

Toegevoegd op 26 Nov 2012 om 01:40
boerroel545
Datum: Maandag, 26 Nov 2012, 08:29 | Bericht # 49   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ kroko72, ziet er goed uit je wordt steeds beter ik zal als ik jou was beginnen met het wereldeel waarvan jij de meeste dieren van hebt
en dat wereldeel weer onderverdelen in gebieden :D

Bericht@ kroko72, ziet er goed uit je wordt steeds beter ik zal als ik jou was beginnen met het wereldeel waarvan jij de meeste dieren van hebt
en dat wereldeel weer onderverdelen in gebieden :D

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 26 Nov 2012 om 08:29
Kit_Fisto
Datum: Maandag, 26 Nov 2012, 08:41 | Bericht # 50   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Ziet erg goed uit kroko! Je wordt inderdaat steeds beter! Maar wou wat heb jij een boel dwergnijllpaarden zeg!! Poehpoeh.

Gr.Marijn

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
BerichtZiet erg goed uit kroko! Je wordt inderdaat steeds beter! Maar wou wat heb jij een boel dwergnijllpaarden zeg!! Poehpoeh.

Gr.Marijn

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 26 Nov 2012 om 08:41
Search:

Hosted by uCoz