IK, de savefiles staat niet onder ProgramFiles ... Caspar, je moet de map proberen te zoeken die ik eerder al verteld heb in een post:
Ze staan onder: Gebruikersnaam>Application Data>Roaming>MicrosoftGames>Zoo Tycoon 2>Ingame-naam>Saved (Windows 7 tenminste) Application Data is normaal een "verborgen" map, je kan verborgen mappen weergeven door even onderaan je mapopties in het tabblad "weergave" een vinkje te plaatsen bij: "verborgen bestanden en mappen weergeven".
Denk er wel aan dat de Application Data-map verborgen kan zijn, en dat "Gebruikersnaam" niet onder de ProgramFiles staat.
Datum: Zaterdag, 26 Maa 2011, 21:22 | Bericht # 17
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik heb inmiddels alles gevonden en verplaatst. nu heb ik hem opnieuw geinstalleert, en hij doet het weer, en ook de ''saved'' games doen het nog maar er duikt natuurlijk weer een nieuw probleem op toen ik hem opstarte zaten er geen downloads in-game, nouja dat zal wel kloppen dan, dus ik hem afsluiten, en naar c -> program files -> Microsoft games -> zoo Tycoon, maar daar stonden alle donwloads nog , toen dacht ik, ik kopieer ze ff ergens anders naar toe, en start hem opnieuw op, dus dat heb ik gedaan, de downloads terug gezet, en nog steeds doen ze het niet, heefd iemand hier een oplossing voor?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Maar het is dus wél gelukt om een back-up te maken? Want je zegt dat je al je savefiles en downloads nog heb, heb je die tijdens de deïnstallatie en installatie tijdelijk ergens anders gezet dan?