Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Spel opstarten
caspar1995
Datum: Zondag, 20 Maa 2011, 15:20 | Bericht # 1   
caspar1995 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

Curator

ik speelde eergister nog gewoon zoo tycoon maar sinds gister start het niet meer op,
het vervelendste is nog wel dat ik geen fout melding krijg, ik druk er op, krijg een zandloper en veel ''normaal'' geborrel uit de cd speler en gedraai enzo, maar er gebeurt niks, ook niet als ik het in verkenner doe ...
iemand een idee?

het is wel flink k*t omdat ik net klaar was met mijn zoo, en die kan ik dan niet showen .... :(

thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Berichtik speelde eergister nog gewoon zoo tycoon maar sinds gister start het niet meer op,
het vervelendste is nog wel dat ik geen fout melding krijg, ik druk er op, krijg een zandloper en veel ''normaal'' geborrel uit de cd speler en gedraai enzo, maar er gebeurt niks, ook niet als ik het in verkenner doe ...
iemand een idee?

het is wel flink k*t omdat ik net klaar was met mijn zoo, en die kan ik dan niet showen .... :(

Bericht getypt door - caspar1995
Toegevoegd op 20 Maa 2011 om 15:20
Alexx
Datum: Zondag, 20 Maa 2011, 18:44 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

- Heb je net toevallig iets gedownload ???
Misschien doet het spel het wel weer als je de laatst gedownloade dingen uit je spel haalt.
- Het kan ook zijn dat je misschien bestanden verwijderd heb van je spel, waardoor het spel niet meer werkt, kijk dan even in de prullenbak.
- Als je je computer "reset" naar een eerder herstelpunt, kan ZT2 het misschien weer doen (kopiëer je opgeslagen zoo dan wel even naar een andere plek)
- Misschien heeft het zin om ZT2 met startup.exe te openen i.p.v door de snelkoppeling of de cd (de cd moet er natuurlijk wel inzitten)
- Heb je laatst iets anders/nieuws met je computer gedaan, of iets geïnstalleerd. Er is dan een (zeer) kleine kans dat het daar aan ligt.

Ik hoop dat één van deze dingen werkt, anders weet ik ook niet echt hoe het opgelost moet worden.

Bericht- Heb je net toevallig iets gedownload ???
Misschien doet het spel het wel weer als je de laatst gedownloade dingen uit je spel haalt.
- Het kan ook zijn dat je misschien bestanden verwijderd heb van je spel, waardoor het spel niet meer werkt, kijk dan even in de prullenbak.
- Als je je computer "reset" naar een eerder herstelpunt, kan ZT2 het misschien weer doen (kopiëer je opgeslagen zoo dan wel even naar een andere plek)
- Misschien heeft het zin om ZT2 met startup.exe te openen i.p.v door de snelkoppeling of de cd (de cd moet er natuurlijk wel inzitten)
- Heb je laatst iets anders/nieuws met je computer gedaan, of iets geïnstalleerd. Er is dan een (zeer) kleine kans dat het daar aan ligt.

Ik hoop dat één van deze dingen werkt, anders weet ik ook niet echt hoe het opgelost moet worden.

Bericht getypt door - Alexx
Toegevoegd op 20 Maa 2011 om 18:44
caspar1995
Datum: Vrijdag, 25 Maa 2011, 17:53 | Bericht # 3   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

ik had inderdaad dingen verwijderd en nu terug geplaatst en hij doet het were, hartstikke bedankt voor de oplossing en de aandacht!!

Added (24 Maa 2011, 14:31)
---------------------------------------------
ik heb nu nik verwijderd, en opnieuw doet hij het niet,
nu krijg ik wel dat schermpje van ''start'' met die uitgestorven dieren, maar dan gebeurt er nog steeds niks....

Added (25 Maa 2011, 17:53)
ik zit er aan te denken, om het spel opnieuw te installeeren, maar ik wil mijn zoo'n niet kwijt, kan ik die tijdelijk ergens anders neer zetten en dan weer terug plaatsen?

Berichtik had inderdaad dingen verwijderd en nu terug geplaatst en hij doet het were, hartstikke bedankt voor de oplossing en de aandacht!!

Added (24 Maa 2011, 14:31)
ik heb nu nik verwijderd, en opnieuw doet hij het niet,
nu krijg ik wel dat schermpje van ''start'' met die uitgestorven dieren, maar dan gebeurt er nog steeds niks....

Added (25 Maa 2011, 17:53)
ik zit er aan te denken, om het spel opnieuw te installeeren, maar ik wil mijn zoo'n niet kwijt, kan ik die tijdelijk ergens anders neer zetten en dan weer terug plaatsen?

Toegevoegd op 25 Maa 2011 om 17:53
IK
Datum: Vrijdag, 25 Maa 2011, 17:57 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

Op een USB-Stick (denk ik).
BerichtOp een USB-Stick (denk ik).

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 25 Maa 2011 om 17:57
caspar1995
Datum: Vrijdag, 25 Maa 2011, 17:58 | Bericht # 5   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

ja , maar ik wete niet eens waar ze staan in de computer ....

Berichtja , maar ik wete niet eens waar ze staan in de computer ....

Toegevoegd op 25 Maa 2011 om 17:58
Alexx
Datum: Vrijdag, 25 Maa 2011, 18:01 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

Ze staan onder: Gebruikersnaam>Application Data>Roaming>MicrosoftGames>Zoo Tycoon 2>Ingame-naam>Saved (Windows 7 tenminste)

Application Data is normaal een "verborgen" map, je kan verborgen mappen weergeven door even onderaan je mapopties in het tabblad "weergave" een vinkje te plaatsen bij:
"verborgen bestanden en mappen weergeven".

BerichtZe staan onder: Gebruikersnaam>Application Data>Roaming>MicrosoftGames>Zoo Tycoon 2>Ingame-naam>Saved (Windows 7 tenminste)

Application Data is normaal een "verborgen" map, je kan verborgen mappen weergeven door even onderaan je mapopties in het tabblad "weergave" een vinkje te plaatsen bij:
"verborgen bestanden en mappen weergeven".

Bericht getypt door - Alexx
Toegevoegd op 25 Maa 2011 om 18:01
IK
Datum: Vrijdag, 25 Maa 2011, 18:02 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Bootcamp (C-schijf), Gebruikers, jou naam, App data, Roaming, Microsoft, Microsoft games, Zoo tycoon 2, Opgeslagen, Zoo's en daar staat ie.
BerichtBootcamp (C-schijf), Gebruikers, jou naam, App data, Roaming, Microsoft, Microsoft games, Zoo tycoon 2, Opgeslagen, Zoo's en daar staat ie.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 25 Maa 2011 om 18:02
caspar1995
Datum: Vrijdag, 25 Maa 2011, 18:19 | Bericht # 8   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

bij mij ziet het er zo uit, ik weet niet waar de gebruikers staan hier...

Bericht

bij mij ziet het er zo uit, ik weet niet waar de gebruikers staan hier...

Toegevoegd op 25 Maa 2011 om 18:19
IK
Datum: Vrijdag, 25 Maa 2011, 18:26 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

an moet je die overslaan en naar program files gaan
Berichtan moet je die overslaan en naar program files gaan

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 25 Maa 2011 om 18:26
caspar1995
Datum: Vrijdag, 25 Maa 2011, 19:21 | Bericht # 10   
caspar1995 
ZTSF Gegevens

Curator

dan krijg ik dit, wat moet ik dan doen, kan je het hele rideltje nog ene keertje opschrijven maar dan voor mijn cp?

Bericht

dan krijg ik dit, wat moet ik dan doen, kan je het hele rideltje nog ene keertje opschrijven maar dan voor mijn cp?

Toegevoegd op 25 Maa 2011 om 19:21
Search:

Hosted by uCoz