Je ziet in jouw download map een aantal setups staan, deze kan je dus niet zien in je spel en moet je installeren. Dan pas komen ze terecht in de map die raymond aan gaf.
Heb je wel een aantal downloads in je spel zitten of helemaal niets?
Je hoeft alleen maar dubbel te klikken op het setup-bestand, vervolgens doorloop je alle stappen (let op dat het wel in de goede map geïnstalleerd wordt, meestal gebeurt dit automatisch) en daarna is het al klaar, zit geen moeilijkheid aan
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
maaruhm, hoe ziet zo'n setup eruit, want als ik er tussen zoek vind ik geen bestand met ''setup'' of ''set up'' erin... dus dan weet ik ook niet wat ik moet aanklikken
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Ik snap nu ook wat Jeweetwelwie bedoelt. Het is namelijk zo, op jouw screen: Dat alle downloads waarbij het pictogrameen een soort harddisk met een pijltje erboven is, een setup is. (kijk bijvoorbeeld naar AD - Thanksgiving Pack)
Die staan dus allemaal niet in je spel, je moet ze immers nog installeren! Dus, als je één voor één al die setups doorloop (gewoon op al die downloads klikken met dat pictogram) worden ze geïnstalleerd op correcte wijze.
1
Curator
oké, dus als ik deze setups doorloop doen ook alle downloads zonder setup het? dat lijkt me vreemd maar ik ga het probeeren, ik vertel wel wat eruit komt
Added (02 Apr 2011, 10:06) --------------------------------------------- nog steeds niks, er is toch zo'n soort programma dat ik iemand anders op mijn computer kan laten? dan zou diegene het misschien even kunnen doen....
Dit is wat ik bedoel: - je heb downloads zonder setup, die downloads zijn gewoon .z2f-bestanden die je simpelweg in je Zoo Tycoon 2 hoofdmap moet plaatsen. - ook heb je downloads mét setup, je moet ze dan installeren. Het installeerprogramaatje (setup) installeert ze dan automatisch in de "echte" downloadmap (ProgramData>Microsoft Games>Zoo Tycoon 2>downloads)
Het programma waarmee je op iemand anders z'n computer kan kijken heet TeamViewer, maar ik ben sowieso niet van plan om anderen mee te laten kijken, omdat ik nog nooit met het programma gewerkt heb én het schijnt dat de "meekijker" gewoon instellingen kan wijzigen en door je bestanden kan neuzen, maar dat weet ik niet zeker Bovendien ken ik jouw niet in real-life
1
Curator
nee, ik bedoel dat jij op mijn cp gaat, dan loop jij toch geen gevaar? nouja, jouw ken ik inderdaad niet zo heel goed, dus ik snap dat je het niet vertrouwd maar raymond vertrouw ik zowiezo wel
ik heb wel iets fout gedaan, ik heb de downloads geinstaleert in de normale map ;), maar dan doen waarschijnlijk de ''zonder setup'' bestanden het nog steeds niet of wel?
Als het goed is werken de downloads zónder setups het wel, om die namelijk te laten werken is het plaatsen van het .z2f-bestand in de ZT2 hoofdmap al genoeg...
En dan nog iets: de kleine installeerprogramaatjes (setups dus :D) werken alléén voor die ene download hoe de setup heet, dus niet voor de download die al "kant-en-klaar" zijn. (de z2f bestanden)