Heb je eigenlijk geprobeerd om gewoon iets niéuws te downloaden? Dan haal je gewoon eerst alle "oude" downloads uit je spel, en download je iets nieuws, doet hij het dan écht niet?
Dan is de enige optie die ik nog voor je heb dit: - kopieer alle downloads en savegames naar een andere map. (maak bijvoorbeeld op je bureaublad een mapje met de naam: "Back-up") - deïnstalleer je spel via het configuratiescherm, de deïnstalleerknop of via het scherm wat in beeld kom tijdens het opstarten. - vink aan dat je alles wil verwijderen, inclusief downloads en savegames.
- installeer je spel opnieuw (met alle uitbreidingen die je heb) - plaats alle opgeslagegen gegevens weer terug in alle mappen
Dan zou alles denk ik toch echt wel moeten gaan werken ...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ik word er echt gek van, als ik hem oipnieuw instaaleer kan hij het bestand x102_000 niet overzetten en dan kopieer ik dat van een andere cp, en ik heb gene idee waar ik het in moet plaatsen? weet 1 van jullie dat misschien, want ik word hier nu echt tuureluurs van :P
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Het bestand x102_000.z2f behoort in de map C:\Program Files\Microsoft Games\Zoo Tycoon 2\ Je kunt deze simpel weg ook van de cd's af naar die map kopieëren als je wilt.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
Alexx&Raymond,
heeeeel erg bedankt, na 2 maanden doet Zoo Tycoon het weer, eindelijk!!!! ik ehb het bestand in de map geplaast, opnieuw geinstalleert, en alles doet het, helemaal geweldig!! je hjebt geen idee hoe blij ik ben. dank voor alle hulp en tijd die jullie er in hebben gestoken, hartstikke bedankt!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!