ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Als jij Zoo Tycoon 2 mocht Re-creeren - Welke dieren gebruikte je dan en welke ZEKER niet, welke dieren zal jij wissen en welke zul jij gebruiken die ze niet hebben gebruikt in Zoo Tycoon 2?
Ik ben nieuw trouwens! Hallo allemaal! Leuk om meer zootycooners te ontmoeten! (ik ben tegenwoordig ook bezig met Wildlife Park 3 omdat ik het zo jammer vind dat Zoo Tycoon 3 nooit komt! *Snik*)
Maargoed in dit topic maken we onze eigen zoo tycoon 3 (kinda) want dit gaat natuurlijk over een re-make van zoo-tycoon 2.
Veel plezier en dit zal mijn perfecte zoo-tycoon 2 + expansions zijn:
Zoo Tycoon 2 (dieren die al gebruikt zijn) =============
Dieren die ik zou behouden: African Elephant / Cheetah / Chimpanzee / Peafowl / Zebra / Emperor Penguin / Gemsbok / Giant Panda / Flamingo / Grizzly / Hippopotamus / Lion / Moose / Gorilla / Nile Crocodile / Okapi / Ostrich / Polar Bear / Red Kangaroo / Red Panda (maar misschien toch liever Raccoons) / Giraffe (maakt me niet uit welke type) / Ring Tailed Lemur / Snow Leopard / Thomsons Gazelle / African Wild Dog / Bison / Fennec Fox / Sable Antelope / Wolf / Galapagos Giant Tortoise / Javan Rhinoceros / Koala / Komodo Dragon / Markhor / Orangutan / Lynx (soort maakt me niets uit als het maar een lynx is) / Spectacled Bear (veel leuker dan de gewone zwarte beer iig!) / Aardvark / Bongo / Gerenuk / Meerkat / Ratel / Secretary Bird / White Rhinoceros / Gnu / Blue Marlin / Sea Lion / Leatherback Sea Turtle / Narwhal / Manta Ray / Orca / Walrus / Hammerhead Shark / Sea Otter (maar mag ook een rivier otter zijn) / Manatee / Whale Shark
Dieren die ik zou behouden maar toch net even iets anders: - Beaver (ik zou het amerikaanse eraf laten) - Tiger (ik vind bengaalse en sibirische tijgers eigelijk niet zo verschillend, alleen in naam, en ik vond het leuk in Wildlife park 3 dat de tijgers in dat spel soms een witte tijger baby kunnen krijgen, dat is cool! Dat moet ook in mijn versie van zoo tycoon 2!) - Jaguar (deze kunnen zwarte jaguar babies krijgen en dat is dan heel erg speciaal enzo, net zoals de witte tijger babies) - Tapir (maar ik gebruikte dan een indische, je weet wel die mooie met wit en zwarte huid) - Hyena (Maar dan gewoon de normale Hyena)
Dieren die ik zou wissen en dumpen: - Black Rhinoceros (Ik vind Indische en Witte neushorns leuker en interessanter, zwarte neushorns heb ik niet zoveel mee.) - Dromedary (Ik vind Kamelen toch veel leuker, en een Dromedaris en een Kameel in het spel wordt een beetje veel van hetzelfde.) - Ibex (Ik hou van steenbokken ,maar ik vind veel andere berggeiten/schapen toch veel boeiender en ik wil niet teveel van 1 soortgelijk levend dier in mijn spel/dierentuin terugzien, ik vind Markboors mooier en leuker en Sable Antelopes hebben dezelfde horns.) - Caribou (niet boeiend voor in een dierentuin vind ik zelf, ik vind andere herten veel mooier.) - Crested Gibbon (Geef mij maar gewoon Rode Brulapen vind ik veel leuker) - Przewalski's Wild Horse (Boring ,dan liever een Onagar) - Scimitar Horned Oryx (Deze vind ik teveel op de gemsbok lijken en ik vind hem verder niet interessant.) - Wolverine (Ik vind Honing Dassen en Tasmanian Devils veel leuker en ze lijken daar te veel op dus sorry mr.wolverine.) - African Buffalo (ik vind de indische versies leuker en lijken nogal op bisons vind ik altijd dus niet nodig.) - African Spurred Tortoise (Nee dank je, ik heb genoeg aan die schildpad van Galapagos.) - Barbary Ape (Boring) - Caracal (Heb liever een een echte Lynx en dat is gelijk genoeg.) - Ethiopian Wolf (nooit van gehoord, en vind ik er niet boeiend genoeg uitzien.) - Gelada & Mandrill (Mooie beestjes maar ik vind Bavianen leuker.) - Masai Giraffe (gewoon 1 giraff is genoeg voor mij hoor.) - Nile Monitor (Komodo Dragon is genoeg en veel leuker.) - Pygmy Hippopotamus (vind het net een baby nijlpaardje, het is wel schattig enzo maar ik heb toch liever zijn grote enge papa in mijn dierentuin.) - Warthog (Ik vind penseelzwijntjes en de enge bariboesa veel leuker voor in mijn dierentuin en GENOEG andere savanne dieren zeg...) - Beluga (Mooi beest maar gewoon een beetje een Narwhal zonder horn voor mij en ik vind Narwhals veel leuker.) - Blacktip Reef Shark (Doe maar gewoon hammerhaai enzo.) - Bottlenose Dolphin (Ik ben geen fan van dolfijntjes, ik vind die rivier dolfijnen veel leuker voor in een dierentuin.) - False Killer Whale (HOe verzinnen ze het om dat dier in Zoo Tycoon 2 te doen en geen Stekelvarkens en grote miereneters enzo...) - Goblin Shark (? ??? Please next) - Green Sea Turtle (jahhhh geef mij maar zijn broertje de Leatherback.) - Rockhopper Penguin (ik vind emperor penguin genoeg en papegaai duikers vind ik zelf leuker.) - Short-Finned Pilot Whale (Okay.... degene die dit dier in het spel heeft verzonnen mag worden ontslagen.) - White Shark (Ik hou niet zo van witte haaien en ik vind Megalodon spannender.)
Zoo Tycoon 2 (prehistorische dieren die al gebruikt zijn) =============
Dieren die ik zou behouden: Deinonychus / Deinosuchus / Dimetrodon / Dodo / Kentrosaurus / Smilodon / Cave Bear (Short-Faced Bear) / Styracosaurus
Dieren die ik zou behouden maar toch net even iets anders: - Doedicurus (UHM... heet dat ding niet gewoon Glyptodon? Als dit geen glyptodon is dan wil ik glyptodon en niet deze.) - Megatherium (Dit is echt een gaaf dier, maar in dit spel ziet het er niet uit, moet echt VEEL mooier.)
Dieren die ik zou wissen en dumpen: - American Mastodon (Geef mij maar gewoon een Mammoet ofzo.) - Ankylosaurus (ik vind sub-soorten van Ankylosaurus veel spannender en leuker.) - Aurochs (Nee vind ik niet boeiend.) - Bluebuck (Ziet eruit alsof het een lelijkere versie van de Sable Antelope is....) - Bush-Antlered Deer (ik heb liever Megaloceros.) - Carnotaurus (wat een saai en lelijk grijs model, maar nee ik vind minder bekende vleesetende dinosaurussen leuker.) - Cave Lion (Smilodon is genoeg.) - Diprotodon (Niets speciaals aan.) - Dwarf Silician Elephant (nee. gewoon nee.) - Elephant Bird (er zijn veel leukere reuzen vogels mogelijk) - Giant Camel (van alle prehistorische dieren die mogelijk zijn kiezen ze deze???) - Giant Warthog (Nee.) - Gigantopithecus (EEn super grote gorilla? Ik hou het gewoon bij de normale Gorilla.) - Protarchaeopteryx (wat is er mis met archeopteryx?) - Sivatherium (mix een okapi met een eland en je hebt dit... nee vind ik niet tof) - Stegosaurus (ik houd niet zo van die bekende dino's ik vind Kentrosaurus veel spannender) - Stokesosaurus (de saaiste dino in heel zoo tycoon, nog nooit van gehoord en lijkt gewoon op een Tyrannosaurus of Allosaurus, nee dank je!) - Triceratops (net zoals stegosaurus vind ik deze te bekend, ik vind Styracosaurus veel leuker ook) - Thylacine (buidelwolven zijn leuk maar niet voor zoo tycoon.) - Tyrannosaurus Rex (Ik HAAT overusedaurus Hex, nee dank je) - Utharaptor & Velociraptor (Ik vind Deinonychus genoeg eigelijk) - Warrah (nooit van gehoord) - Woolly Rhinoceros (geef mij maar andere prehistorische neushorns.)
Okay dat waren de bestaande dieren en dino's van zoo tycoon 2 (zonder downloads) nu de dieren die ik zelf HEEL graag wil zien en die ik echt niet weg kan denken uit mijn perfecte hedendaagse of jurassic park versie van Zoo Tycoon.
==================
Dieren die ik HEEL graag erin wil: - Frilled Lizard (deze zijn echt niet te klein voor in de dierentuin, en ik vind het zulke grappige hagedissen, het zijn ook populaire hagedissen dus ik ben echt wel super voor deze hagedissen in een zoo tycoon spel!) - Pronghorn (Dit is geen hertsoort, geen antiloop, geen geit en ook geen schaap, dit is een unique soort dier, de laatste in zijn soort, en daarom is het zo bijzonder, het is ook het snelste landdier na de Cheetah, dus daarom wil ik graag de Pronghorn erin.) - Platypus (waarom, echt WAAROM zitten er geen vogelbekdieren in zoo tycoon 2? Maar wel rare prehistorische kamelen en vreemde haaien en dolfijnen? Kan iemand mij dat uitleggen?) - Barracuda (Lekker gemene vissen, daar moeten er meer van komen! Ik wil deze engerds echt wel in mijn dierentuin!) - Black Swan (Deze prachtige zeldzame zwanen zijn zooo mooi en veel specialer dan de witte zwaan, ik zou geen nee zeggen iig, zou prachtig combineren met andere zuid-amerikaanse rivier dieren.) - Giant Armadillo (Die kleintjes zijn veels te klein, maar deze is groot genoeg en ook speciaal!) - Anaconda (waarom zitten er geen slangen in zoo tycoon? Te moeilijk om grafisch in elkaar te knutselen zeker?) - Baribusa (Dit vreemde hertezwijn is eigelijk heel lelijk, maar ik vind hem heel mooi, die horns/gewei dat ze voortbrengen is zo speciaal en mooi! Veel interessanter dan wilde zwijnen of wrattenzwijnen!) - Pelican (bezopen dat die al niet in zootycoon 2 te vinden zijn! - Skunk (niet echt speciaal ofzo maar ik vind ze super cool met die reukaanvallen!) - Leopard Seal (De meeste agressieve zeehond-soort die er is, ik vind hem echt ZO cool, jammer dat niet iedereen dat vind, ik vind het net monster-zeehonden!) - Red Piranha (gewoon leuk om overal tussen te gooien en kijken wat er dan gebeurd ) - Waterbuck (Krokodillen, leeuwen en alle andere roofdieren laten waterbokken meestal met rust vreemd genoeg, dus kan gewoon tussen de wilde dieren zetten.) - King Cobra (Ik wil 1 gifslang en 1 wurgslang in mijn dierentuin, Cobra en Anaconda!) - Casuari (De gevaarlijkste vogel uit onze huidige wereld, en ook nog een van de mooiste! Ik vind hem iig veel boeiender en leuker dan de Struisvogel!) - Giant Anteater (Dit vind ik zo'n leuk beest! Ik vond het heel teleurstellend dat ze niet in zoo tycoon 2 zaten...) - Moray Eel (Vond ik ook erg jammer dat ze er niet in zaten... Murenes zijn eng en mysterieus!) - Rabbit Owl (Deze kleine grappige uiltjes lopen op de grond, dus ze kunnen niet wegvliegen!) - Giant Octopus (Ik vind inkvissen niet zo boeiend, maar octopussen des te meer!) - Baboon (Gevaarlijke apen, heerlijk om die in je dierentuin te hebben!) - Giant Porcupine (Nog zo'n cool dier wat eigelijk niet mag ontbreken aan de dieren van zoo tycoon! Maargoed toch lieten ze hem eruit... stom genoeg zelfs uit de afrikaanse expansion...) - Ocelot (kleine kat, grote daden, kan je ook goed combineren met veel grotere planteneters.) - Maned Wolf (manenwolf is echt een van mijn lievelingsdieren! Ze hebben ze ook in blijdorp en die zijn zo cute! Vind ik toch wel de mooiste canine soort die er is.) - Electric Eel (En dan wel met van die electrische aanvallen enzo natuurlijk!) - Ocean Sunfish (HEEL vreemde vissen en dus HEEL erg leuk om in je dierentuin te hebben zwemmen.) - Alligator Turtle (Oei die zijn eng en gevaarlijk, des te leuker in een dierentuin!) - Sawfish (Grappige en apparte vissen, rog, haai, marlin... alles door elkaar en kunnen ook heel groot worden.)
Dieren die ik graag erin wil maar niet zo graag als de bovengenoemde: - Giant Chameleon (Lijkt me erg leuk in het park, zeker met zijn ability om zijn kleuren te veranderen! Ik hou niet zo van die kleine beestjes in je park dus daarom de grootste Chameleon ooit.) - Crown Crane (Ik dacht eigelijk dat deze al in zoo tycoon 2 zat maar niet dus... ze gebruiken liever rare dolfijn-soorten... maar deze is zooo mooi en is bijna in elke dierentuin te vinden!) - Bighorn Sheep (Deze zal leuk staan in een kooi met Markhors erbij! En ik was als klein kind helemaal gek op Moeflons en Dikhoorn Schaapjes!) - Giant Salamander (Gewoon omdat het cool is om een amfibie in je dierentuin te hebben en deze is groot genoeg om te zien.) - Gavial (Deze gaviaal krokodil is eigelijk veel leuker dan de Nijl Krokodil want je kunt hem gewoon mixen met andere dieren want ze eten alleen vis en zijn lang niet zo agressief als nijl krokodillen en zee krokodillen.) - Takin (Leuk zo'n berg-koe!! Ik ben helemaal voor!) - Howler Monkey (Deze maken echt super harde geluiden, vind ik wel leuk, de leukste van de boomapen.) - Pangolin (Schubdieren zijn bijzondere en vreemde dieren, en daar hou ik val!) - Lionfish (In het engels leeuwvis maar in het nederlands is het gewoon schorpioenvis, deze giftige engerds zullen mooi staan in elk aquarium, elk ander dier laatze ook met rust dus kun je mooi combineren.) - Alpaca (een leukere versie van de Lama! Wie wil dat nou niet? Ik wel iig!) - Capibara (Het grootste knaagdier mag natuurlijk ook niet ontbreken! Ik hou van record-breekers in het dierenrijk!) - Orinoco Dolphin (Veel leuker dan die zee-dolfijnen zooi en veel specialer ook.) - Lady Amherst Pheasant (Prachtige vogel en zal leuk staan bij Reuzen Panda's) - Mandarin Duck (Leuk voor in vijvertjes enzo, en ik vind eenden zo schattig, deze zijn nog bloedmooi ook!) - Skarlet Ibis (Dat prachtige rood is natuurlijk welkom in ELKE dierentuin!) - Marabu (De vogels van de dood, gier en kraanvogel gecombineerd in 1!) - Puffin (Jeetje wat veel vogels! Maargoed deze vind ik veel beter dan de rotsspringer pinguin) - Red River Hog (Penseelzwijnen zijn heel mooie varkenssoorten en dat komt niet zoveel voor, daarom zijn ze zo leuk!) - Impala (nog een dier wat eigelijk niet mag missen op de savanne landschappen) - Kiwi (gewoon een grappig vogeltje! Mag eigelijk niet ontbreken in een leuke spannende dierentuin!) - Tasmanian Devil (lekker wild en gevaarlijk dier uit australie, kinderen zijn er dol op) - Echidna (mierenegels zijn leuk, niet zo leuk als vogelbekdieren maar toch!) - Roadrunner (kinderen zijn er dol op en ze zijn gewoon ook super grappig om in je woestijn-tuin rond te hebben dolen) - Sloth (Gewone luiaards zijn lui maar wel grappig om in je zuid-amerikaanse tuin te hebben hangen!) - Hornbill Bird (Neushornvogels of Hornraven zijn echt leuk in een afrikaanse safari!) - Coelacanth (Uitgestorven maar toch niet, haha heerlijke vis en hoewel het niet mogelijk is om ze te houden vind ik het toch leuk!) - Fossa (Fretkatten zijn echt eng, moet je maar eens goed naar die koppen kijken, het is het grootste roofdier wat op Madagaskar leeft en dus moet hij echt wel in mijn zoo!) - Onagar (Omdat er maar 1 paard-achtige is en dat is de zebra, Onagar of wilde ezels zijn wel leuk voor een woestijn-landschap bij Kamelen!) - Musk Deer (Kleine hertjes met vampier-tandjes, ik zal ze kopen als ik een dierentuin bezat!) - Remora (Handig zo'n schoonmaak visje houd al je andere vissen gezond!) - Japanse Spider Crab (Grote krab en dus zichtbaar, ik vind krabben wel interessant en deze is ook groot genoeg, dus waarom niet?)
- Ik wil ook veel roofvogels erin, maargoed dat wordt moeilijk dus deze sla ik maar over, maar als ik ze erin zou doen zou ik de volgende erin stoppen: Condor / Harpy Eagle / Snow Owl
Prehistorische Dieren die ik graag erin wil: - Amargasaurus (Aparte sauropode met grote stekels op zijn nek en rug, veel leuker dan al die bekende brachiosaurus en apatosaurus onzin.) - Masiakasaurus (Een soort van mix tussen een tyrannosaurus rex en een heterodontosaurus, echt geweldig, deze heeft heel veel verschillende soorten tanden in zijn mond en de tanden groeien zelfs buiten zijn bek, verder is het gewoon een veel leukere t.rex variant.) - Therizinosaurus (Heel aparte insect-etende dinosaurus met gigantische nagels/klauwen) - Baryonyx (Leuk zo'n vis-etende dino mag natuurlijk niet ontbreken!) - Gallimimus (Snelle dinosaurussen mogen ook niet ontbreken en ik vind gallimimus de leukste van dat soort.) - Oviraptor (Kan de eieren van andere dieren stelen, vind ik grappig) - Lambeosaurus (vind ik de grootste en mooiste van de eendebek dinosaurussen en ook niet zo bekend als Corythosaurus en Parasaurolophus...) - Euoplocephalus (een veel betere Ankylosaurus soort.) - Stygimoloch (Een mens-grote versie van Pachicephalosaurus maar dan met allemaal stekels rondom zijn dikke schedel) - Liopleurodon (Ik vind mosasaurus en Tylosaurus teveel afgezaagt en teveel gebruikt deze REUS van de prehistorische wateren is gewoon een must-have voor mij, maar ze kunnen hem ook vervangen voor Kronosaurus, die vind ik ongeveer hetzelfde.) - Cryptoclidus (Omdat Tanystropheus al een lange nek heeft wil ik geen Elasmosaurus in mijn park, daarom een soort-gelijk reptiel genaamd Cryptoclidus, dit is een elasmosaurus met grotere tanden en een minder lange nek, maar met prachtige kleuren, iig op de meeste plaatjes wordt Cryptoclidus altijd erg kleurrijk getekend. - Dunkleosteus (De enge, gigantische gepantserde vis met vervaarlijke tanden, die vond ik altijd zo stoer en freaky, ik kan niet begrijpen waarom die niet populairder zijn in games enzo...) - Tanystropheus (Kijk maar op google als je niet weet wat het is, het heeft iig een ERG lange nek die hij gebruikt om vissen uit het water te vissen vanaf de rotsen aan de kant.) - Mesothelae (Grote spinnen die voor de dinosaurussen leefde, groot genoeg om te zien iig) - Arthoropleura (Gigantische paard-grote duizendpoten die vele jaren voor de dinosaurussen leefde, ze eten gewoon planten dus kunnen leuk gecombineerd worden tussen planteneters.) - Diplocaulus (Een van de eerste hagedissen die aan land kwamen, ze hebben een vreemde boomerang-achtige kop.) - Gorgonopsid (Een zoogdier-reptiel dat voor de dinosaurussen leefde een soort van sabeltandtijger hagedis, echt een cool beest dus zoek hem op google.) - Scutosaurus (Een ander zoogdier-reptiel en de prooi van Gorgonopsid, lijkt een beetje op een mix van dino en varken, sommige geloven dat deze dieren in de grond konden graven.) - Dimorphodon (kleine pteranodons met grote bekken vol met tanden, kleine piranha's van de lucht zeg maar.) - Megalodon (de grootste haai ooit mag natuurlijk niet ontbreken!) - Megaloceros (Prehistorisch hert met een GIGANTISCH gewei! Erg cool om te zien) - Macrauchenia (een vreemd soort prehistorische llama met een slurfje je kent hem vast wel) - Phororacos (een zeer agressieve en enge landvogel, deze vind ik veel leuker dan elephantbird...) - Hyracotherium (erg kleine paardjes en de prooi van Phororacos) - Uintatherium (Rare neushorns van vroeger, je moet ze maar opzoeken met google) - Indricotherium (het grootste land-zoogdier ooit, was een neushoorn soort.) - Deinotherium (een vreemde oude olifant soort, zoek hem op op google en ik weet zeker dat je hem leuk vind.)
Zooo poepoe dat was het eindelijk!
Al deze dieren zouden mijn perfecte Zoo Tycoon 2/3 maken!
Nu zijn jullie aan de beurt, of als je iets wilt zeggen over mijn bericht mag dat natuurlijk ook, als je iets stoort of het ergens niet mee eens bent hoor ik het graag!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik ben het niet helemaal met je eens, Alle dieren (behalve de uitgestorven, want daar heb ik helemaal niks mee) mogen blijven die er al n zaten. En de meeste dieren die jij erbij wil, zijn al lang te downloaden... Kijk anders bij de ztao download lijst, daar vind je genoeg van deze dieren, en bovedien waar je ze kan downloaden . Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 40 Prijzenkast:
4
Parkeerhulp
Er zijn zoveel goeie mensen die zoveel mooie downloads al hebben gemaakt dat een zt3 van mij niet perse hoeft, bijna alles wat je zou willen kun je zo al vinden
@Ocelote, je zegt dat er geen witte tijgers zijn, maar dat is niets is minder waar! Als je namelijk heel vaak de (volgens mij) Bengaalse tijger neerzet, verschijnt er ook soms een witte variant. (misschien werkt dit alleen met RR, maar ik zag dit feitje opdit topic.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Ja, ik heb al een witte tijger gehad zonder RR. Ik vind ook dat er geen zt3 nodig is, alles is goed behalve meer downloads, die komen nog wel fast faster fastst
0
Parkeerhulp
Dank jullie voor de reacties
Kunnen jullie mij vertellen waar ik deze dieren kan downloaden? Iig dieren waar jullie van weten dat ze ergens te downloaden zijn?
Ik wil heel graag de manenwolf, Pronghorn en de Leopard Seal, en ook Fossa en Stekelvarken weet ik dat ze te downloaden zijn, wie kan mij linken naar die downloads want ik kan ze zelf helaas niet vinden maar ik wil ze ZO graag!
Alle dieren die ik download moeten wel mooi gemaakt zijn, geen reskins, maar echt mooie unique modellen want anders vind ik ze niet zo leuk, die fossa en Stekevarken die ik gezien heb bijvoorbeeld leken heel anders dan alle andere dieren en waren echt mooi gemaakt! Maar ik heb ook impala's gezien die gewoon van de Thompsons gazelle waren gemaakt dat vind ik niet zo leuk.
Alvast HEEL erg bedankt als je me wil helpen!
Dieren die ik HEEL graag erin wil: - Frilled Lizard (deze zijn echt niet te klein voor in de dierentuin, en ik vind het zulke grappige hagedissen, het zijn ook populaire hagedissen dus ik ben echt wel super voor deze hagedissen in een zoo tycoon spel!) - Pronghorn (Dit is geen hertsoort, geen antiloop, geen geit en ook geen schaap, dit is een unique soort dier, de laatste in zijn soort, en daarom is het zo bijzonder, het is ook het snelste landdier na de Cheetah, dus daarom wil ik graag de Pronghorn erin.) - Platypus (waarom, echt WAAROM zitten er geen vogelbekdieren in zoo tycoon 2? Maar wel rare prehistorische kamelen en vreemde haaien en dolfijnen? Kan iemand mij dat uitleggen?) - Black Swan (Deze prachtige zeldzame zwanen zijn zooo mooi en veel specialer dan de witte zwaan, ik zou geen nee zeggen iig, zou prachtig combineren met andere zuid-amerikaanse rivier dieren.) - Giant Armadillo (Die kleintjes zijn veels te klein, maar deze is groot genoeg en ook speciaal!) - Anaconda (waarom zitten er geen slangen in zoo tycoon? Te moeilijk om grafisch in elkaar te knutselen zeker?) - Baribusa (Dit vreemde hertezwijn is eigelijk heel lelijk, maar ik vind hem heel mooi, die horns/gewei dat ze voortbrengen is zo speciaal en mooi! Veel interessanter dan wilde zwijnen of wrattenzwijnen!) - Skunk (niet echt speciaal ofzo maar ik vind ze super cool met die reukaanvallen!) - Leopard Seal (De meeste agressieve zeehond-soort die er is, ik vind hem echt ZO cool, jammer dat niet iedereen dat vind, ik vind het net monster-zeehonden!) - Red Piranha (gewoon leuk om overal tussen te gooien en kijken wat er dan gebeurd ) - Waterbuck (Krokodillen, leeuwen en alle andere roofdieren laten waterbokken meestal met rust vreemd genoeg, dus kan gewoon tussen de wilde dieren zetten.) - King Cobra (Ik wil 1 gifslang en 1 wurgslang in mijn dierentuin, Cobra en Anaconda!) - Giant Anteater (Dit vind ik zo'n leuk beest! Ik vond het heel teleurstellend dat ze niet in zoo tycoon 2 zaten...) - Rabbit Owl (Deze kleine grappige uiltjes lopen op de grond, dus ze kunnen niet wegvliegen!) - Giant Porcupine (Nog zo'n cool dier wat eigelijk niet mag ontbreken aan de dieren van zoo tycoon! Maargoed toch lieten ze hem eruit... stom genoeg zelfs uit de afrikaanse expansion...) - Maned Wolf (manenwolf is echt een van mijn lievelingsdieren! Ze hebben ze ook in blijdorp en die zijn zo cute! Vind ik toch wel de mooiste canine soort die er is.) - Electric Eel (En dan wel met van die electrische aanvallen enzo natuurlijk!) - Alligator Turtle (Oei die zijn eng en gevaarlijk, des te leuker in een dierentuin!) - Giant Chameleon (Lijkt me erg leuk in het park, zeker met zijn ability om zijn kleuren te veranderen! Ik hou niet zo van die kleine beestjes in je park dus daarom de grootste Chameleon ooit.) - Bighorn Sheep (Deze zal leuk staan in een kooi met Markhors erbij! En ik was als klein kind helemaal gek op Moeflons en Dikhoorn Schaapjes!) - Giant Salamander (Gewoon omdat het cool is om een amfibie in je dierentuin te hebben en deze is groot genoeg om te zien.) - Gavial (Deze gaviaal krokodil is eigelijk veel leuker dan de Nijl Krokodil want je kunt hem gewoon mixen met andere dieren want ze eten alleen vis en zijn lang niet zo agressief als nijl krokodillen en zee krokodillen.) - Takin (Leuk zo'n berg-koe!! Ik ben helemaal voor!) - Howler Monkey (Deze maken echt super harde geluiden, vind ik wel leuk, de leukste van de boomapen.) - Pangolin (Schubdieren zijn bijzondere en vreemde dieren, en daar hou ik val!) - Alpaca (een leukere versie van de Lama! Wie wil dat nou niet? Ik wel iig!) - Capibara (Het grootste knaagdier mag natuurlijk ook niet ontbreken! Ik hou van record-breekers in het dierenrijk!) - Skarlet Ibis (Dat prachtige rood is natuurlijk welkom in ELKE dierentuin!) - Marabu (De vogels van de dood, gier en kraanvogel gecombineerd in 1!) - Kiwi (gewoon een grappig vogeltje! Mag eigelijk niet ontbreken in een leuke spannende dierentuin!) - Tasmanian Devil (lekker wild en gevaarlijk dier uit australie, kinderen zijn er dol op) - Echidna (mierenegels zijn leuk, niet zo leuk als vogelbekdieren maar toch!) - Hornbill Bird (Neushornvogels of Hornraven zijn echt leuk in een afrikaanse safari!) - Fossa (Fretkatten zijn echt eng, moet je maar eens goed naar die koppen kijken, het is het grootste roofdier wat op Madagaskar leeft en dus moet hij echt wel in mijn zoo!) - Onagar (Omdat er maar 1 paard-achtige is en dat is de zebra, Onagar of wilde ezels zijn wel leuk voor een woestijn-landschap bij Kamelen!) - Musk Deer (Kleine hertjes met vampier-tandjes, ik zal ze kopen als ik een dierentuin bezat!) - Japanse Spider Crab (Grote krab en dus zichtbaar, ik vind krabben wel interessant en deze is ook groot genoeg, dus waarom niet?) - Amargasaurus (Aparte sauropode met grote stekels op zijn nek en rug, veel leuker dan al die bekende brachiosaurus en apatosaurus onzin.) - Masiakasaurus (Een soort van mix tussen een tyrannosaurus rex en een heterodontosaurus, echt geweldig, deze heeft heel veel verschillende soorten tanden in zijn mond en de tanden groeien zelfs buiten zijn bek, verder is het gewoon een veel leukere t.rex variant.) - Therizinosaurus (Heel aparte insect-etende dinosaurus met gigantische nagels/klauwen) - Baryonyx (Leuk zo'n vis-etende dino mag natuurlijk niet ontbreken!) - Gallimimus (Snelle dinosaurussen mogen ook niet ontbreken en ik vind gallimimus de leukste van dat soort.) - Oviraptor (Kan de eieren van andere dieren stelen, vind ik grappig) - Lambeosaurus (vind ik de grootste en mooiste van de eendebek dinosaurussen en ook niet zo bekend als Corythosaurus en Parasaurolophus...) - Euoplocephalus (een veel betere Ankylosaurus soort.) - Stygimoloch (Een mens-grote versie van Pachicephalosaurus maar dan met allemaal stekels rondom zijn dikke schedel) - Liopleurodon (Ik vind mosasaurus en Tylosaurus teveel afgezaagt en teveel gebruikt deze REUS van de prehistorische wateren is gewoon een must-have voor mij, maar ze kunnen hem ook vervangen voor Kronosaurus, die vind ik ongeveer hetzelfde.) - Cryptoclidus (Omdat Tanystropheus al een lange nek heeft wil ik geen Elasmosaurus in mijn park, daarom een soort-gelijk reptiel genaamd Cryptoclidus, dit is een elasmosaurus met grotere tanden en een minder lange nek, maar met prachtige kleuren, iig op de meeste plaatjes wordt Cryptoclidus altijd erg kleurrijk getekend. - Dunkleosteus (De enge, gigantische gepantserde vis met vervaarlijke tanden, die vond ik altijd zo stoer en freaky, ik kan niet begrijpen waarom die niet populairder zijn in games enzo...) - Tanystropheus (Kijk maar op google als je niet weet wat het is, het heeft iig een ERG lange nek die hij gebruikt om vissen uit het water te vissen vanaf de rotsen aan de kant.) - Mesothelae (Grote spinnen die voor de dinosaurussen leefde, groot genoeg om te zien iig) - Arthoropleura (Gigantische paard-grote duizendpoten die vele jaren voor de dinosaurussen leefde, ze eten gewoon planten dus kunnen leuk gecombineerd worden tussen planteneters.) - Diplocaulus (Een van de eerste hagedissen die aan land kwamen, ze hebben een vreemde boomerang-achtige kop.) - Gorgonopsid (Een zoogdier-reptiel dat voor de dinosaurussen leefde een soort van sabeltandtijger hagedis, echt een cool beest dus zoek hem op google.) - Scutosaurus (Een ander zoogdier-reptiel en de prooi van Gorgonopsid, lijkt een beetje op een mix van dino en varken, sommige geloven dat deze dieren in de grond konden graven.) - Dimorphodon (kleine pteranodons met grote bekken vol met tanden, kleine piranha's van de lucht zeg maar.) - Megalodon (de grootste haai ooit mag natuurlijk niet ontbreken!) - Megaloceros (Prehistorisch hert met een GIGANTISCH gewei! Erg cool om te zien) - Macrauchenia (een vreemd soort prehistorische llama met een slurfje je kent hem vast wel) - Phororacos (een zeer agressieve en enge landvogel, deze vind ik veel leuker dan elephantbird...) - Hyracotherium (erg kleine paardjes en de prooi van Phororacos) - Uintatherium (Rare neushorns van vroeger, je moet ze maar opzoeken met google) - Indricotherium (het grootste land-zoogdier ooit, was een neushoorn soort.) - Deinotherium (een vreemde oude olifant soort, zoek hem op op google en ik weet zeker dat je hem leuk vind.)
Ligt het aan mij of heb je veel kennis van dieren? Ik zou niet weten waar ik mee moet beginnen als ik dieren wil downloaden, waar moet ik in vredesnaam naar zoeken? Jij heb juist het tegenovergestelde probleem, jij weet juist welke dieren je wil, maar bij jou is het zo dat je ze neit weet waar je ze kan vinden
Meestal download ik gewoon alles wat met objecten te maken heeft, zoals de Scenery Packs van Sophie en andere bouwmiddelen. Natuurlijk heb ik wel Radical Remake I & II gedownload, want die zijn gewoon echt tof.
Ik heb daarom geen ideeën voor je, maar ik vind het wel leuk dat jij zóveel dieren kan bedenken
Datum: Donderdag, 12 Mei 2011, 19:42 | Bericht # 9
velociraptor
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Fossa is te vinden in het Duisburger zoo pack op ztw, maar van die uitgestorvn dieren zijn er denk ik nog ni veel gemaakt Takin vindj ook op ztw, maar nog geen link... fast faster fastst
Datum: Donderdag, 12 Mei 2011, 22:10 | Bericht # 10
0
Parkeerhulp
Quote (velociraptor)
Fossa is te vinden in het Duisburger zoo pack op ztw
Thanks voor de moeite maar dat is niet de Fossa waar ik naar zoek, iemand op deze site had echt een soort van leuk avontuurtje bedacht waar ze naar elk eiland ging ofzo en daar echte foto's van de dieren ging maken en haar eerste reis was naar Madagaskar en daar had ze/hij echt een hele mooie fretkat/fossa voor gebruikt! Ik ben echt benieuwd waar ze die heeft gedownload!