ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Quote (Okapivriend)
Ik denk dat je de fossa van ludozoo bedoelt. Volgens mij was hj op tesara te download bij exclusives
O nee toch, toch niet alleen op Tesara... Ik vind dat echt een stom forum, want je kan niet eens wat posten zonder op het introduction forum te zijn geweest, maar dat hele introduction forum kan ik niet vinden het is een beetje moeilijk forum om zelfs op te komen dus is hij echt nergens anders te downloaden?
Quote (NielsGuchelaar)
Je kan natuurlijk ook even kijken bij de downloadlijst van deze site, daar kan je heel veel vinden
hehe, ja ik heb alles al gedownload wat ik echt leuk vind, nu moet ik eerst meer berichtjes maken voordat ik kan kijken wat er voor de rest te downloaden is, ik ben wel benieuwd eigelijk! Kan je me een paar namen geven van dieren die me te wachten staan als ik ooit bij de 25(ofzo) berichtjes kom?
Added (20 Mei 2011, 14:34) --------------------------------------------- Dit is mijn nieuwe remake van zoo tycoon 2 or een nieuwe zoo tycoon 3!
Ook vind je hierin: Butterfly Garden Insect Garden Spider, Scorpion, Centipede & other such creature houses/aquaria Some Bird Cages with smaller and bigger birds in it.
Hier zitten ook grote beweegbare show-modellen in van insecten en spin-achtige! Tarantula / Centipede / Mantis / Ants / Antlion / Dragon Fly / Scorpion / Beetles and other insects.
Hier zit ook een pretpark achtig gedeelte bij met mythologische dieren en beesten uit legendes, dit zijn beweegbare poppen dus geen echte dieren. Unicorn / Pegasus / Cerberus / Barghest / Kelpie / Sleipnir / Wyvern / NIdhog / Fenris / Nemean Lion / Manticore / Sphinx / Chimera / Calydonian Boar / Kirin / Yeti / Thunderbird / Phoenix / Roc / Basilisk / Petchuchos / Scarab Beetle / Wadjet and many more I forget.
***MARINE MANIA*** Sea Leopard / Puffin / Albatross White Shark / Whale Shark / Sea Turtle (any form) Barracuda / Walrus / Lionfish Red Piranha / Parrotfish / Orca Manta Ray / Sea Otter / Green Moray Eel Octopus / Sea Iguana / Orinoco Dolphin Narwhal / Beluga / Needlenose Gar Manatee / Giant Clam / Crown of Thorns Starfish Remora / Ocean Sunfish / Marlin (with sail) Sawfish / Arapaima / Electric Eel Sturgeon / Wels Catfish / Giant Oarfish (king of herrings) Olm / Goblin Shark / Hammerhead Shark Sand Shark / Cookiecutter Shark / Porcupine Fish Lionmane Jellyfish
Also includes: Standbeelden en showmodellen van: Blue Whale / Spermwhale / Megalodon's Maw / Giant Squid and maybe others I forgot
Hier zitten ook kleine aquariums in met kleine aquarium vissen. Hier zitten ook kleine plaatsbare diertjes/objecten in zoals Horseshoe Crabs, Starfish, Urchins en andere zulke dieren.
Wat jij zei over Tesara, het is juist een van de beste sites in de community. Ze hebben daar zulke mooie downloads. En dan nog even over het introduction forum: Als je op de Tesara hoofdpagina ben, kan je zo naar het Introductie forum komen, je hoeft niet eens te scrollen! Het staat namelijk onder het "Welcome" forum, als je daarp geklikt heb is het het bovenste topic. Je hoeft dan alleen maar een heel klein simpel berichtje te zeggen, bijvoorbeeld: "Hey I'm Ocelotte and I like this site" Daarna kan je alles doen op het forum, zoals de coole downloads die ze hebben downlaoden (ik weet niet zeker of je jezelf daarvoor geïntroduceerd moet hebben)
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 5 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik heb niet zo een grote lijst met dieren die ik mis in zoo tycoon, maar er zijn er wel een paar. Zo zou ik graag meer vogelsoorten en reptielen in zoo tycoon zien, maar gelukkig kun je die downloaden. Ook dieren die minder standaard zijn zoals bijvoorbeeld het gordeldier zouden leuk staan in de dierentuin.
0
Parkeerhulp
@Alexx, ik was er toen nog niet op, ik weet dat het een heeeel goed forum is nu, maar ze moesten je nadat je geregistreerd was nog accepten voordat je op het welkom forum kon posten en dat kon even duren, dus ik dacht dat het kapot was ....
Ik moet je zeggen nu ik allle downloads heb geprobeerd dat er wel veel fouten tussen zitten zeg... mijn game crashed heeeel veel door objecten en heel veel gedownloade dieren eten niet...
Van die mooie vogels maken elkaar dood terwijl het hele kleine en lieve vogeltjes zijn, Chameleons en reptielen (zoals gilamonster enzo) die eten nooit, die zeiken altijd dat er niets te eten is maar ik heb heeel hun hok volgezet met eten en drinken toch blijven ze er op hammeren dat ik geen eten geef.
Sommige dieren gedragen zich 100% hetzelfde als andere dieren zodat je kunt zien dat het om hetzelfde dier gaat in een ander jasje, vooral de grote miereneters, Schubdieren en andere mieren-etende dieren zie je gewoon copies zijn van het Aardvarken... heel jammer.
Daarom wil ik echt wel een Zoo Tycoon 3 hebben! Sommige downloads zijn geweldig, zoals de Gouden Fazant, de Grijze Vos (die echt in bomen klimt!!) de Zeeluipaard en de klapmuts die echt zijn klap-ding laat zien soms en ook een kraaghagedis die zijn kraag uit kan zetten!!!, maar de meeste andere zijn in mijn ogen echt mislukt... ook de slangen gedragen zich vreemd en kronkelen helemaal niet en gavialen eten alles op terwijl die juist heel rustig horen te zijn... maar het zijn gewoon copies van de nijlkrokodil in een bewerkt jasje...
Jammer dat zoveel dieren een beetje hetzelfde gedragen als andere! Ik heb dus echt wel liever een zoo tycoon 3... Maargoed nogsteeds knap dat mensen iig die skins van de dieren kunnen veranderen!!! Wie die Gouden Fazant ook heeft gemaakt bravo! Echt heel mooi gedaan! En die gedragen zich echt als pauwen dus dat vond ik niet zo erg verder, vond het meer zonden van dat reuzen miereneter dat het 100% een copy is van het Aardvarken en dat mijn lievelings schildpad de Alligator Schildpad zo mislukt is dat hij niet eet...
Bericht veranderd door: Ocelotte - Dinsdag, 24 Mei 2011, 12:09
Datum: Woensdag, 25 Mei 2011, 16:14 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik vind dat in de zt3 als hij komt de dieren in elk geval realistischer moeten zijn, en er moet sowieso een gordeldier inzitten. Er moet wel een neushoorn in blijven, maar 4 soorten is toch echt te veel, ook is 1 giraffesoort wel genoeg, en er moeten nog de volgende dieren bij: Klipdas (er is nog geen klipdasachtige in zt2) Reuzenmiereneter (inderdaad) Capibara (zie je bijna in alle nederlandse dierentuinen zover ik weet maar in geen enkele versie van zt) Zwartvoetpinguïn (komt in zoos veel vaker voor dan keizerspinguïn) Babiroesa (is gewoon geen enkel ander zt2 dier dat er op lijkt) Neusaap (zie hierboven) Schoenbekooievaar (heel heel bijzonder dier, net als de 2 hierboven) Verder vind ik dat er nog wat nieuwe biomes bij moeten, steppe, bergbos, pakijs.
Maar toch ben ik het er ook wel mee eens dat het niet helemaal nodig is omdat er toch genoeg downloads zijn voor zt2.
@ Ocelotte, bij die reuzenmiereneter zit EN een kopie die steeds andere skin heeft, EN een super realistische miereneter, die zit alleen iets verder.
PS, als jullie de hele wenslijst voor zt3 van mij willen zien, zeg het dan ff.
Datum: Donderdag, 26 Mei 2011, 11:12 | Bericht # 19
0
Parkeerhulp
Nou tjalf natuurlijk willen we je hele lijst voor zoo tycoon 3 zien! Dat vind ik altijd leuk om te lezen welke dieren nou echt gelieft zijn en welke vergeten!
Als ik 20 dieren mag noemen die ik vind dat ze echt zijn vergeten en voor welke ze zich moeten schamen dat ze er niet in zitten:
Ik heb nogal een voorliefde voor vreemde, lelijke, aparte en unieke dieren, dus sommige dieren moet je eventjes opzoeken op google.
1: Casuaris (veel interessanter dan de Struisvogel) 2: Manenwolf (veel interessanter dan de gewone wolf) 3: Grote Miereneter (gewoon onmisbaar, aardvarken is leuk maar geen vervanger ofzo) 4: Slang (Anaconda en/of Konings Cobra) 5: Capybara (grootste knaagdier ooit en leuk waterdier voor in moerassen) 6: Reuzen Salamander (grootste amphibie, lijkt me heerlijk in mijn dierentuin) 7: Gaviaal (veeeel leuker dan de nijlkrokodil) 8: Fossa (grootste vleeseeter uit Madagaskar) 9: Zeeluipaard (veel leuker dan enige andere zeehond) 10: Kraaghagedis (de leukste hagedis samen met de komodo varaan) 11: Kea (een vleesetende papegaai, persoonlijk mijn favoriete papegaai soort) 12: Grijze Vos (een vos die in bomen klimt is toch geweldig?) 13: Stekelvarken (dit vind ik zo stom dat ze er niet in zitten!) 14: Gaffelbok (geen familie van geiten, antilopen enzo maar de laatste van zijn eigen soort, snelste dier op aarde) 15: Babiroesa (veeel leuker dan enig ander varkens-soort omdat ze er zo apart uitzien) 16: Rode Ibis (mooiste watervogel) 17: Vogelbekdier (te apart voor woorden, jammer dat ze er niet in zitten) 18: Kiwi (apartste vogel ooit) 19: Renkoekoek (gewoon grappig en leuk voor in je woestijn landschap) 20: Sidderaal (ik hou van aparte dieren, en dit is een van de vreemdste)
Andere die ik echt wil noemen omdat het ook mijn favo-dieren zijn. Bergbeekeend (deze eenden houden niet van rustige meertjes maar van watervallen en van wildstromende rivieren.) Saiga (met zijn aparte stofmasker is dit echt de apartste van ALLE antilopen.) Maanvis of Zonvis (die grote vreemde vissen die in de oceaan zwemmen ) Cookiecutter Haai (kleine haaitjes die rondjes zagen in andere dieren en dan bloed drinken en rare circles achterlaten op dolfijnvinnen bijv)
Bericht veranderd door: Ocelotte - Donderdag, 26 Mei 2011, 11:14
Het zijn 35 dieren in totaal, ik heb er aan gedacht dat het wat bekende dieren zijn die ook best veel in dierentuinen voorkomen. Volgende keer volgt de eerste uitbreiding.
Bericht veranderd door: tjalf - Donderdag, 26 Mei 2011, 15:50