Datum: Donderdag, 26 Mei 2011, 19:24 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
maar kamelen leven tegenwoordig niet veel meer in het wild, meer in gevangenschap, daarom vind ik ze beter bij een uitbreiding over boerderijdieren of zo.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Idd, Kamelen zijn meer huisdieren geworden...
Kies je echt de Luipaard over de Jaguar of Sneeuw Luipaard? Dat was @Tjalf
Ik vind Luipaards zo saaitjes en gewoontjes, Jaguars zijn de echte zwemmers onder de grote katachtige en de Sneeuw Luipaard is het mooiste en ook apart omdat hij in koude klimaten voorkomt! Het speciaalste aan de Luipaard is dat hij dieren in bomen sleept, maar dat doen ze niet eens Zoo Tycoon helaas...
Verzorger
Ja, jaguar komt in andere uitbreiding, en sneeuwluipaard misschien ook. Bovendien komen ze beide niet veel in zoos voor en is de sneeuwluipaard meer een soort variant.
Datum: Zaterdag, 28 Mei 2011, 20:20 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik vind dieren die je weinig in dierentuinen ziet juist veel spannender dan die uitgemolken dieren, die doen me vrij weinig meer, sommige moeten er zijn, maar ik verkies Jaguars echt ver boven luipaarden zeker ook omdat ze allebei zwarte varianten kunnen zijn.
Precies 20 dieren. Ik maak nog 1 uitbreidingsidee voor Amerika en Azië met 20 dieren, daarna nog enkele met 30 dieren. Ook zal ik mijn originele zt3 nog enkele keren updaten.
Datum: Woensdag, 01 Jun 2011, 16:04 | Bericht # 30
Verzorger
lijst opnieuw met reden en biome er bij, plus nog enkele dieren die er eigenlijk nog bij moeten
Schubdier ( wel erg bijzonder dier) Tropisch Regenwoud Bongo (typisch zt, en ook bijzonder dier) Tropisch Regenwoud Impala ( gewoon mooi dier) Savanne Sabelantilope ( Geen reden) Savanne Gelada-Baviaan ( baviaan hoort erbij, en weinig afrikaanse bergdieren) Berggebied Ethiopische Wolf ( ook afrikaans bergdier) Berggebied Afrikaanse Wilde Hond ( hoort er ook bij) Savanne Mandril (typisch zt) Tropisch Regenwoud Secretarisvogel (mooie vogel) Steppe Stokstaartje ( wat is een zoo zonder stokstaartje?) Steppe Wrattenzwijn ( hoort er ook bij, maar net niet bij officiele uitbreiding) Savanne Aardvarken (mooi dier) Steppe Diana-Meerkat ( een meerkat mis ik nog wel) Tropisch Regenwoud Fossa (omdat zoveel mensen dit dier willen) Tropisch Regenwoud Okapi (hoeft niet bij originele zt3, maar hier wel) Tropisch Regenwoud Fennek (er was nog ruimte voor een woestijndier) Woestijn Hartebeest (ook best bijzonder) Savanne Afrikaanse Buffel (die moet niet missen) Savanne Kaapse Klipdas (ik vind toch dat er wel EEN klipdas bij moet) Kreupelhout Serval (ook bijzonder dier) Kreupelhout