@ NielsGuchelaar, ja ik ook het enigste wat we nu kunnen doen is afwachten! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Aurlord, oke, ik gebruik meestal gras biome daar kunnen alle dieren op en vind ik het meest realistisch! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
nee ik pas mijn biomes wel aan, maar ik 'vergras' ze vaak wel een beetje want wanneer je naar de zoo gaat en je ziet olifanten, ziet dat verblijf niet geel maar bruin, zo dat soort dingen pas ik aan, maar er zijn wel biomes die opzich leuk vind zonder aan te passen bv kust en regenwoud....
@ Aurlord, ik ook eerst deed ik altijd stenen dat doe ik soms nog bij dieren die het niet erg vinden want anders krijg ik altijd gezeur van habitat is niet geschikt voor olifant 1 of zo! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ NielsGuchelaar, ja gelukig wel de kust reskin van shopie vind ik wel mooi want de rotsen zijn gereskind en gebruik ik in de meesten verblijven Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam