@ Aurlord, het gaat toch een beetje over objecten alleen het zijn pack,s maar ik vind de muren die zt2 zelf heeft niet zo mooi ik gebruik het liefste gedownloade muren! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Zaterdag, 03 Dec 2011, 13:55 | Bericht # 76
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Quote (Aurlord)
PS. kijk bij Contesten Doorloop!
effe een vraagje dat hier niet thuishoord, dus daarvoor al sorry... is dat eigenlijk alleen voor Afrika??
maar goed terug naar het ond. we waren of muren bezig... ik vind het goed dat er zoveel hoogtes zijn!! alleen het jammere is het gaat vaak tot hoog6 en dan eindigt het ik heb altijd hoogte 7 voor mijn gebouwen nodig... maar ik heb er wel een oplossing voor die muurhoogtes onbelangrijk maakt, dus daarom gebruik ik liever bassin muren tegenwoordig... en dat houdt ook de dieren tegen maar helaas er niet zoveel mooie bassin muren voor dat...
volieres vind ook een super idee in zootycoon, maar ik mis dan wel een soort bezoekers deuren zodanig dat ze ook echt die voliere kunnen binnenlopen(zoo zijn er veel in echte zoo's)
Datum: Zaterdag, 03 Dec 2011, 14:51 | Bericht # 77
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (krieke668)
volieres vind ook een super idee in zootycoon, maar ik mis dan wel een soort bezoekers deuren zodanig dat ze ook echt die voliere kunnen binnenlopen(zoo zijn er veel in echte zoo's)
Ja, maar Thom heeft er één gemaakt, maar die moet nog worden goedgekeurd door Snowleo.
ja voor Afrika leden! @ NielsGuchelaar, echt ben benieuwd hoe die er uit ziet! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ NielsGuchelaar, ja die flappers zijn wel handig ik ben benieuwd wanneer je ze kan downloaden! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam