Algemeen ZT2-dicussie topic
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 02 Dec 2011, 17:58 | Bericht # 61
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Aurlord , hij staat op zeta-design zou ik hier een foto mogen plaatsen dan kan ik een ding laten zien!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ Aurlord , hij staat op zeta-design zou ik hier een foto mogen plaatsen dan kan ik een ding laten zien!Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 02 Dec 2011 om 17:58
Aurlord
Datum: Vrijdag, 02 Dec 2011, 17:59 | Bericht # 62
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ wollykonijn , natuurlijk mag je hier een foto plaatsen. Ik heb ook een preview van Scereny Pack III geplaatst... Aurlord
Bericht @ wollykonijn , natuurlijk mag je hier een foto plaatsen. Ik heb ook een preview van Scereny Pack III geplaatst... AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 02 Dec 2011 om 17:59
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 02 Dec 2011, 18:18 | Bericht # 63
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Aurlord , oke ik ga dan even een foto plaatsen! ik heb deze foto,s uit het showroom van een zoo. hier van het dak. en hier een van de glazen wand en dak.
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Vrijdag, 02 Dec 2011, 18:18
Bericht @ Aurlord , oke ik ga dan even een foto plaatsen! ik heb deze foto,s uit het showroom van een zoo. hier van het dak. en hier een van de glazen wand en dak. Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 02 Dec 2011 om 18:18
krieke668
Datum: Vrijdag, 02 Dec 2011, 22:27 | Bericht # 64
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6
Curator
@ Aurlord , in het glazen pack zitten niet echt veel bugs(maar 1), je mag alleen het verhoogde pad niet gebruiken, want dat laat een fout achter... verder is het een zeer goed pack omdat je ermee veluxen kan maken(als je het niet snapt zie preview new ocean igoyg city zoo) maar het pack loont zeker de moeite om te downloaden!!
Bericht @ Aurlord , in het glazen pack zitten niet echt veel bugs(maar 1), je mag alleen het verhoogde pad niet gebruiken, want dat laat een fout achter... verder is het een zeer goed pack omdat je ermee veluxen kan maken(als je het niet snapt zie preview new ocean igoyg city zoo) maar het pack loont zeker de moeite om te downloaden!! Bericht getypt door - krieke668 Toegevoegd op 02 Dec 2011 om 22:27
NielsG
Datum: Zaterdag, 03 Dec 2011, 07:57 | Bericht # 65
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (krieke668 )
maar het pack loont zeker de moeite om te downloaden!!
Ja, dat zeker!
Bericht Quote (krieke668 )
maar het pack loont zeker de moeite om te downloaden!!
Ja, dat zeker!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 03 Dec 2011 om 07:57
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 03 Dec 2011, 09:31 | Bericht # 66
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ krieke668 , je mag het dak wel gebruiken hoor maar het is niet handig inderdaad!!
Bericht @ krieke668 , je mag het dak wel gebruiken hoor maar het is niet handig inderdaad!!Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 03 Dec 2011 om 09:31
Aurlord
Datum: Zaterdag, 03 Dec 2011, 11:53 | Bericht # 67
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ wollykonijn , ow. Ik ben verkocht, kom maar glazen pack! Aurlord PS. je moet toestemming vragen om die foto's te plaatsen.
Bericht @ wollykonijn , ow. Ik ben verkocht, kom maar glazen pack! Aurlord PS. je moet toestemming vragen om die foto's te plaatsen. Bericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 03 Dec 2011 om 11:53
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 03 Dec 2011, 11:53 | Bericht # 68
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Aurlord , oke[sorry dan]
Bericht @ Aurlord , oke[sorry dan]Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 03 Dec 2011 om 11:53
Aurlord
Datum: Zaterdag, 03 Dec 2011, 12:06 | Bericht # 69
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ wollykonijn , ik heb hem nu gedownload. Hij is echt super mooi! Aurlord
Bericht @ wollykonijn , ik heb hem nu gedownload. Hij is echt super mooi! AurlordBericht getypt door - Aurlord Toegevoegd op 03 Dec 2011 om 12:06
wollykonijn
Datum: Zaterdag, 03 Dec 2011, 12:11 | Bericht # 70
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ Aurlord , ja maar jammer van die bug!
Bericht @ Aurlord , ja maar jammer van die bug!Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 03 Dec 2011 om 12:11