@ Aurlord, ja dat valt mij ook op dan hebben ze geen tekst maar dat komt ook omdat ze geen naam hebben moet je is een keer op letten! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 17:41 | Bericht # 125
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Aurlord,
Quote (Aurlord)
maar dat is met Engelse downloads.
dat is met veel download hoor, ook nederlands talige....
het zijn gewoon de designers die het geen naam om uitleg geven, het eigenlijk en 'bewuste' bug ik vind persoonlijk zo' die zoopedia een beetje overbodig bij veel dingen, maar van een naam vind ik toch wel dat het mag zeker bij dieren dan
@ Aurlord, ja die heeft zij een Nederlandse naam gegeven want zij is Nederlands, wij hebben een Nederlands spel en de meesten downloads zijn door Engelse mensen gemaakt dus die hebben een Engels spel en kunnen ook geen Nederlandse zoopedia krijgen
krieke668 de zelfde tijd Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Dinsdag, 06 Dec 2011, 17:43
Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 17:48 | Bericht # 128
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Quote (wollykonijn)
wij hebben een Nederlands spel en de meesten downloads zijn door Engelse mensen gemaakt dus die hebben een Engels spel en kunnen ook geen Nederlandse zoopedia krijgen
Dit kan wel, want je kan 'taalfiles' mappen aanmaken. 3043 voor Nederland enz. En Sophie maakt ze altijd in het Engels en Nederlands. Maar sommige designers hebben daar gewoon géén zin in...
Quote (Aurlord)
ik vind dat Engelsen beter downloads kunnen maken dan Nederlanders...
Er zijn ook meer Engelse. Maar ik vind Raymond en Sophie zelf ook één van de betere hoor! En Dinosaurusman en Snowleo zijn Duits hé!
@ Aurlord, ja, maar snowleo is Duits en shopie Nederlandse die zijn een van de besten heb ik ergens gelezen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam