Datum: Dinsdag, 06 Dec 2011, 17:53 | Bericht # 131
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 696 Prijzenkast:
0
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, ja. Gewoon alle landen zijn goed! Maar Engeland heeft ook meer Raymond´s en Thom´s. Zoals Fauna en The CRG Problem, die zijn net als hun. Maar je hebt Sophie van ons, Dinosaurman en Snowleo van Duitsland en Aurora Designs van Engeland. Maar er zijn ook Fransen hoor...
@ NielsGuchelaar, ja jij was net voor mij maar het kan wel in de zoopedia inderdaad maar ik heb hem Nederland ingesteld. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Aurlord, ja dat weet ik, maar ik vind het niet erg om geen zoopedia te hebben bij sommige downloads ik weet toch wel waar ze nut voor hebben Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Aurlord, is het ook goed dat ik er een verzin. over remake's ik ben blij dat radicale remake is uit gekomen anders was er geen bal aan Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Aurlord, ja wel jammer ik was elke keer op zoek naar al dat gras en zo ik vond het maar raar dat ik het niet had als ik radicale downloaden Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam