ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ Zoojong, Hoi Zoojong, de imageknop zou zo moeten werken: 1) je upload een plaatje (foto oid) met een uploadsite (BV ImageShack) 2) kopieer nu de url van je geuploade file. LET OP sommige sites hebben meerdere links. Selecteer/kopieer de DIRECT link) 3) Klik in je bericht (wat je gaat schrijven) op de imageknop en plak hier je gekopieerde url. Typ je bericht en klik op POST. Dat zou volgens mij zo moeten werken voor een image.
Succes
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht veranderd door: Remeo - Zondag, 26 Mei 2013, 11:04
Hoi mensen kan iemand misschien voor mij een bord designen met Jungle erop of Costa Rica Jungle en dan met een doodshoofdaapje en een rode ibis?? een beetje zoals die van raymond vroeger:
oké een vraag ik heb een camera (nikon coolpix l120) en nu wil ik weten heeft deze ook accessories een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Hoi nog een vraag kan iemand mij vertellen of ik zt2 kan overzetten naar mijn andere laptop en dan via usb-stick en kan ik eigenlijk dat wel op een macbook air spelen??? groetjes van mij
Added (12 Jun 2013, 16:23) --------------------------------------------- En dan ook met al mn zoos en downloads???
Datum: Dinsdag, 25 Jun 2013, 15:43 | Bericht # 398
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 76 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ben ik de enige, bij wie een aantal van de objecten (dus bankjes, collectebussen enzo) in het menu (waar je ze selecteert) steeds van plaats veranderen?
Datum: Dinsdag, 25 Jun 2013, 15:48 | Bericht # 399
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Giraffe87, ik heb dat ook bij dieren. als ik dan van vrouwtje naar mannetje ga dan gaat hij naar een ander dier. ik denk dat dat komt door dat je veel downloads hebt. (teminste dat is bij (waarschijnlijk) zo)
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
maar wel een adviesje: nadat je een vierkant van hekken hebt gemaakt, ga er eerst met terrein bewerking over en maak er een zo groot mogelijke put in. En vervolgens pas het kruis maken. Anders krijg je het scheve resultaat zoals op die tut...