Datum: Dinsdag, 25 Jun 2013, 15:43 | Bericht # 393
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 76 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ben ik de enige, bij wie een aantal van de objecten (dus bankjes, collectebussen enzo) in het menu (waar je ze selecteert) steeds van plaats veranderen?
Datum: Dinsdag, 25 Jun 2013, 15:48 | Bericht # 394
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Giraffe87, ik heb dat ook bij dieren. als ik dan van vrouwtje naar mannetje ga dan gaat hij naar een ander dier. ik denk dat dat komt door dat je veel downloads hebt. (teminste dat is bij (waarschijnlijk) zo)
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
maar wel een adviesje: nadat je een vierkant van hekken hebt gemaakt, ga er eerst met terrein bewerking over en maak er een zo groot mogelijke put in. En vervolgens pas het kruis maken. Anders krijg je het scheve resultaat zoals op die tut...
Datum: Woensdag, 26 Jun 2013, 15:36 | Bericht # 397
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
@ Muisjep: Er kunnen wel degelijk mensen over lopen. En je kan de trappen ook op een hellend verhoogd pad plaatsen en zo kunnen er ook mensen over lopen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ben net weer begonnen met het spelen van zoo tycoon. hoe heet die site ook alweer van 2 mensen. 1 meisje en een jongen (meen ik) waar echt fantastische downloads opstaan. denk aan mooie reskins, realism packs e.d.
alvast bedankt!
ps. als niemand weet waar ik het over heb, mag je me ook wel suggesties geven voor sites waar ik mooie downloads kan krijgen. alles van deze site heb ik al)