Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Vragen, problemen, en opmerkingen
wollykonijn
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 18:26 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ legoman12324, Ik denk dat je niet genoeg geheugen hebt, anders een anderen versie ik heb 2 verzie's ik had zt2 de ultimate die had het zelfde als jouw maar nu heb ik de zookeeper collection op me pc en die werkt perfect!

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ legoman12324, Ik denk dat je niet genoeg geheugen hebt, anders een anderen versie ik heb 2 verzie's ik had zt2 de ultimate die had het zelfde als jouw maar nu heb ik de zookeeper collection op me pc en die werkt perfect!

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 18:26
Maxiejj
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 18:31 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik heb nu weer het probleem dat het spel ZT2 om de 10 minuten uitvalt. :'( (ik en mijn problemen) Ik denk dat ik een of ander mapje perongeluk heb verplaatst en nu heb ik het geprobeerd terug te zetten maar dat krijg ik na een tijdje 'Zoo Tycoon 2 excetable (ofzo) werkt niet meer'. Zit er niets anders op dan alles te verwijderen? :(

Maxiejj

Groetjes Max
BerichtIk heb nu weer het probleem dat het spel ZT2 om de 10 minuten uitvalt. :'( (ik en mijn problemen) Ik denk dat ik een of ander mapje perongeluk heb verplaatst en nu heb ik het geprobeerd terug te zetten maar dat krijg ik na een tijdje 'Zoo Tycoon 2 excetable (ofzo) werkt niet meer'. Zit er niets anders op dan alles te verwijderen? :(

Maxiejj

Bericht getypt door - Maxiejj
Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 18:31
wollykonijn
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 18:34 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ Maxiejj, Je kan je pc terug zetten naar een anderen tijd hoe het werkt weet ik niet maar dan doet zt2 het weer ^_^

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
Bericht@ Maxiejj, Je kan je pc terug zetten naar een anderen tijd hoe het werkt weet ik niet maar dan doet zt2 het weer ^_^

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 18:34
krieke668
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 19:00 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

wanneer je instaleert, komt er boven die blk toch wat ie aan t uitvoeren is..., wat is dat? heb je het spel al eerder geinstaleerd op die laptop en hoe vaak heb je het spel al geïnstalleerd??
Berichtwanneer je instaleert, komt er boven die blk toch wat ie aan t uitvoeren is..., wat is dat? heb je het spel al eerder geinstaleerd op die laptop en hoe vaak heb je het spel al geïnstalleerd??

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 19:00
legoman12324
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 19:38 | Bericht # 15   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ krieke668, nou meestal gooi ik zt2 eraf om selfinstalers er af te gooien
en daarna kan ik hem er weer op zetten ben nu bezig maar hij zit weer op 3 streepen

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht@ krieke668, nou meestal gooi ik zt2 eraf om selfinstalers er af te gooien
en daarna kan ik hem er weer op zetten ben nu bezig maar hij zit weer op 3 streepen

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 19:38
Maxiejj
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 20:44 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Wollykonijn, ja dat had ik al geprobeerd maar dat hielp nou niet echt, hier startte de problemen pas groter te worden :p
Maar ik ga het zo verwijderen, maar hoe doe ik het PRECIES GOED??
Want ik heb hem al een keer verwijderd, en weer geinstalleerd, maar dan doet ie heel raar? :(

Maxiejj

PS. Mijn broertje kon gister wel een uur spelen, een zt2 viel niet uit bij hem...?

Groetjes Max

Bericht veranderd door: Maxiejj - Vrijdag, 30 Maa 2012, 07:37
BerichtWollykonijn, ja dat had ik al geprobeerd maar dat hielp nou niet echt, hier startte de problemen pas groter te worden :p
Maar ik ga het zo verwijderen, maar hoe doe ik het PRECIES GOED??
Want ik heb hem al een keer verwijderd, en weer geinstalleerd, maar dan doet ie heel raar? :(

Maxiejj

PS. Mijn broertje kon gister wel een uur spelen, een zt2 viel niet uit bij hem...?

Bericht getypt door - Maxiejj
Toegevoegd op 28 Maa 2012 om 20:44
krieke668
Datum: Donderdag, 29 Maa 2012, 09:43 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ legoman12324,
het is wel gevaarlijk wat je doet zo... heb je zt2 eraf gegooid via "uninstal" in program file mappen of heb je gewoon de boel gedeleet??

handig om te weten in het vervolg, als je zelfinstallers wilt verwijderen, moet je gewoon naar de uitpak locatie gaan... wanneer je er 1 download komt er uitpakken in "adres" in die map staan gewoon al die bestanden... je komt er het makkelijkst door dat adres te kopiëren en bovenaan in de adresbalk te pklakken

^_^
Bericht@ legoman12324,
het is wel gevaarlijk wat je doet zo... heb je zt2 eraf gegooid via "uninstal" in program file mappen of heb je gewoon de boel gedeleet??

handig om te weten in het vervolg, als je zelfinstallers wilt verwijderen, moet je gewoon naar de uitpak locatie gaan... wanneer je er 1 download komt er uitpakken in "adres" in die map staan gewoon al die bestanden... je komt er het makkelijkst door dat adres te kopiëren en bovenaan in de adresbalk te pklakken

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 29 Maa 2012 om 09:43
legoman12324
Datum: Donderdag, 29 Maa 2012, 17:05 | Bericht # 18   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

@ krieke668, nou het is al opgelost wat wollykonijn al zij ik hat te weinig ruimte voor zt2

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht@ krieke668, nou het is al opgelost wat wollykonijn al zij ik hat te weinig ruimte voor zt2

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 29 Maa 2012 om 17:05
teshuwah
Datum: Zaterdag, 31 Maa 2012, 13:04 | Bericht # 19   
teshuwah 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Hallo, ik heb een probleem...en dat is dat Zootycoon2 niet meer schermvullend is, en ik kan dus ook niet meer (in dat te kleine schermpje) met mijn muis voortbewegen tijdens het bovenaanzicht! Dit gebeurde terwijl ik bezig was met een foto te nemen tegelijkertijd dat ik in de kabelbaan zit. Wat kan ik hier aan doen om dit te verhelpen? Verder heb ik al het een en het ander geprobeerd maar kom er echt niet uit. Ik heb ook voor een tweede keer geinstalleerd maar niets wilt baten, helaas!
BerichtHallo, ik heb een probleem...en dat is dat Zootycoon2 niet meer schermvullend is, en ik kan dus ook niet meer (in dat te kleine schermpje) met mijn muis voortbewegen tijdens het bovenaanzicht! Dit gebeurde terwijl ik bezig was met een foto te nemen tegelijkertijd dat ik in de kabelbaan zit. Wat kan ik hier aan doen om dit te verhelpen? Verder heb ik al het een en het ander geprobeerd maar kom er echt niet uit. Ik heb ook voor een tweede keer geinstalleerd maar niets wilt baten, helaas!

Bericht getypt door - teshuwah
Toegevoegd op 31 Maa 2012 om 13:04
Terdo
Datum: Zaterdag, 31 Maa 2012, 13:47 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 7

Curator

@ teshuwah, Zou je misschien een printscreen kunnen maken en hier posten? Want ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld ;)

Always look on the bright side of life!
Bericht@ teshuwah, Zou je misschien een printscreen kunnen maken en hier posten? Want ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld ;)

Bericht getypt door - Terdo
Toegevoegd op 31 Maa 2012 om 13:47
Search:

Hosted by uCoz