@ NielsGuchelaar, nou ik vraag me het af omdat het sociaal blokje en verijking blokje al heel snel rood staat en daarom ben ik benieuwt of de grote koedoe zich kan voortplanten een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
wanneer het niet in het rood staat, kan het dier zich wel voortplanten, anders niet geloof ik bij sociaal heb ik dat ook gemakkelijk, als er bezoekers zijn in de zoo laat, helpt dat goed... voor het verijking blokje plaats je best speelballen enzo...(dat doe ik toch), bij fokken de dieren in ieder geaval
@ krieke668, oke maar de grote koedoe heeft als verijking een zoutblok en een teerput en dat is het
Added (02 Apr 2012, 16:17) --------------------------------------------- nou net geprobeerd met bezoekers help jammer genoeg niet een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ legoman12324, ja heb net even uitgetest en ik krijg soort gelijke problemen, bij is het sociaal en beweging(ook al testte ik het in een volledige map)
Op ztw http://ztwdownloads.ucoz.com/index/zt2_26/0-88 staat een andere, wel minder mooi, maar deze fokt wel...(vandaar dat ik eerst het probleem raar vond, omdat ik geen problemen had)
@ krieke668, nou bedankt voor de tip ik ga hem zo downloaden en uitprobeeren
Added (04 Apr 2012, 19:27) --------------------------------------------- @ krieke668, sorry deze gaat hem ook niet worden nou er komen geen koedoe's in mijn zoo
Added (05 Apr 2012, 17:09) --------------------------------------------- hoe kan je op the showroom een zoo showen
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER