ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ik heb gemerkt dat er een overvloed aan topics wordt aangemaakt over bijv. download of spel problemen, maar ook voor veel vragen worden topics aan gemaakt merk ik. Daarom dacht ik laat ik een topic maken waarin iedereen zijn zootycoon, download en andere problemen kan vertellen maar ook gewoon vragen en opmerkingen kwijt kan. Hopelijk hoeven er daardoor minder topics aan gemaakt te worden voor maar 1 vraag. Dus ik hoop dat jullie er gebruik van zullen maken .
Mvg. Jeffrey Always look on the bright side of life!
@ robje, Nee dat lijkt me overbodig want daar is al een topic voor. Alleen voor vragen over downloads (bugs etc.) Always look on the bright side of life!
ik heb een probleem ik zoek al heel lang een afrikaans luipaard die geen ruimte nodig hebt en met naam ik zelf een hele goede gevonden maar die moet al minimaal 10 vakjes hebben ik heb al in waar kan ik de volgende download vinden het gevraagt maar ik krijg geen antwoord een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Donderdag, 15 Maa 2012, 17:38 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
als het onderaan de pagina staat wordt het vaak niet opgemerkt... gewoon een 2e keer vragen... de meeste dieren zijn hier ook niet aan aangepast, de kans dat het dier niet bestaat is wel groot...
@ robje, heb je het over mij afrikaans luipaard probleem de ruimte/bio hack pakt de offiecele zt2 dieren en geen gedownloaden dieren
Added (28 Maa 2012, 13:42) --------------------------------------------- ik heb een vraag welke rif biotoop is het helderst als je het in een basin zet 1. de radical remake mm rif 2. zd rif remake 3. zt2 orsineele rif bio ik bedoel om naar te kijken als bezoeker
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Woensdag, 28 Maa 2012, 13:06
ik heb nu een heel groot probleem ik krijg zt2 niet op mijn laptop hij blijft steets hangen op 3 strepje's help me please een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER