Datum: Woensdag, 26 Jun 2013, 15:36 | Bericht # 402
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
@ Muisjep: Er kunnen wel degelijk mensen over lopen. En je kan de trappen ook op een hellend verhoogd pad plaatsen en zo kunnen er ook mensen over lopen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ben net weer begonnen met het spelen van zoo tycoon. hoe heet die site ook alweer van 2 mensen. 1 meisje en een jongen (meen ik) waar echt fantastische downloads opstaan. denk aan mooie reskins, realism packs e.d.
alvast bedankt!
ps. als niemand weet waar ik het over heb, mag je me ook wel suggesties geven voor sites waar ik mooie downloads kan krijgen. alles van deze site heb ik al)
Datum: Dinsdag, 26 Nov 2013, 16:36 | Bericht # 406
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
ik weet niet of mijn vraag hier hoort maar ik heb dus een nieuwe pc met windows 7 en ik kan op een of ander manier niet mijn zoo tycoon er op zetten zodra ik aan het instaleren ben dan geeft bullgaurd aan dat er een vires in zit dan druk ik op toestaan en een poosje later sluit de hele pc af zonder dat zt2 er op staat hoe los ik dit op
Datum: Dinsdag, 26 Nov 2013, 22:40 | Bericht # 407
OrcaFreak
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:9
Kassa Medewerker
Ik stel voor dat je je virusscanner gewoon effe uitschakeld, ZT2 installeert, en nadien je virusscanner terug inschakelen. Het kan immers enkel aan je scanner liggen. Windows 7 geeft immers geen problemen voor ZT2.
Datum: Donderdag, 02 Jan 2014, 18:49 | Bericht # 408
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik heb een probleem, mijn verzorgers zijn een beetje irritant...
Ze bug-gen, ze gaan de hele tijd trillen. En ze kunnen niet bij de poep enzo, terwijl ik in verzorgers modus overal bij kan. Ook krijg ik vaak de melding: Verzorger Harold kan geen plek vinden om water voor 'Achmed' te plaatsen, maar er staan gewoon al drinkbakken in het binnenverblijf. Er staan wel langs de randen van het verblijf van die Kust-rotsen van Snowleo, kan dat daaraan liggen?
Greetzzzz WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Datum: Vrijdag, 03 Jan 2014, 19:38 | Bericht # 409
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ rymafra, dit komt waarschijnlijk door de non-grid hack, die zorgt dat je zelf wel ergens bij kan maar een verzorger niet omdat die niet is afgesteld op die hack... voor zo ver ik weet kan je er niks aan doen Always look on the bright side of life!
Als een vriend van mij op zijn laptop Zt2 speelt en de bezoekersmodus aanklikt, loop de laptop vast, en krijg je een blauw scherm met de melding dat de laptop is afgesloten om schade te voorkomen. Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!