Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Vragen, problemen, en opmerkingen
Muisjep
Datum: Woensdag, 26 Jun 2013, 15:12 | Bericht # 401   
Muisjep 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Stagiaire

Hmm. Begrijp dus dat er dan geen bezoekers over kunnen lopen. Dan houdt het op. Er is ook geen trapversie die werkt zoals een verhoogd pad?
BerichtHmm. Begrijp dus dat er dan geen bezoekers over kunnen lopen. Dan houdt het op. Er is ook geen trapversie die werkt zoals een verhoogd pad?

Bericht getypt door - Muisjep
Toegevoegd op 26 Jun 2013 om 15:12
OrcaFreak
Datum: Woensdag, 26 Jun 2013, 15:36 | Bericht # 402   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

@ Muisjep: Er kunnen wel degelijk mensen over lopen. En je kan de trappen ook op een hellend verhoogd pad plaatsen en zo kunnen er ook mensen over lopen.

Groetjes

Bericht@ Muisjep: Er kunnen wel degelijk mensen over lopen. En je kan de trappen ook op een hellend verhoogd pad plaatsen en zo kunnen er ook mensen over lopen.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 26 Jun 2013 om 15:36
Muisjep
Datum: Woensdag, 26 Jun 2013, 17:38 | Bericht # 403   
Muisjep 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

Aah, super. Dankjewel :D
BerichtAah, super. Dankjewel :D

Bericht getypt door - Muisjep
Toegevoegd op 26 Jun 2013 om 17:38
KingThijs
Datum: Maandag, 02 Sep 2013, 14:31 | Bericht # 404   
KingThijs 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ben net weer begonnen met het spelen van zoo tycoon. hoe heet die site ook alweer van 2 mensen. 1 meisje en een jongen (meen ik) waar echt fantastische downloads opstaan.
denk aan mooie reskins, realism packs e.d.

alvast bedankt!

ps. als niemand weet waar ik het over heb, mag je me ook wel suggesties geven voor sites waar ik mooie downloads kan krijgen.
alles van deze site heb ik al)

Berichtben net weer begonnen met het spelen van zoo tycoon. hoe heet die site ook alweer van 2 mensen. 1 meisje en een jongen (meen ik) waar echt fantastische downloads opstaan.
denk aan mooie reskins, realism packs e.d.

alvast bedankt!

ps. als niemand weet waar ik het over heb, mag je me ook wel suggesties geven voor sites waar ik mooie downloads kan krijgen.
alles van deze site heb ik al)

Bericht getypt door - KingThijs
Toegevoegd op 02 Sep 2013 om 14:31
ZooZa
Datum: Dinsdag, 03 Sep 2013, 16:22 | Bericht # 405   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

ik denk dat je Zeta Designs bedoeld, maar ik weet niet of dit hier hoort...???

Berichtik denk dat je Zeta Designs bedoeld, maar ik weet niet of dit hier hoort...???

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 03 Sep 2013 om 16:22
steeling13
Datum: Dinsdag, 26 Nov 2013, 16:36 | Bericht # 406   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

ik weet niet of mijn vraag hier hoort maar ik heb dus een nieuwe pc met windows 7 en ik kan op een of ander manier niet mijn zoo tycoon er op zetten zodra ik aan het instaleren ben dan geeft bullgaurd aan dat er een vires in zit dan druk ik op toestaan en een poosje later sluit de hele pc af zonder dat zt2 er op staat hoe los ik dit op

Berichtik weet niet of mijn vraag hier hoort maar ik heb dus een nieuwe pc met windows 7 en ik kan op een of ander manier niet mijn zoo tycoon er op zetten zodra ik aan het instaleren ben dan geeft bullgaurd aan dat er een vires in zit dan druk ik op toestaan en een poosje later sluit de hele pc af zonder dat zt2 er op staat hoe los ik dit op

Bericht getypt door - steeling13
Toegevoegd op 26 Nov 2013 om 16:36
OrcaFreak
Datum: Dinsdag, 26 Nov 2013, 22:40 | Bericht # 407   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

Ik stel voor dat je je virusscanner gewoon effe uitschakeld, ZT2 installeert, en nadien je virusscanner terug inschakelen.
Het kan immers enkel aan je scanner liggen. Windows 7 geeft immers geen problemen voor ZT2.

Groetjes

BerichtIk stel voor dat je je virusscanner gewoon effe uitschakeld, ZT2 installeert, en nadien je virusscanner terug inschakelen.
Het kan immers enkel aan je scanner liggen. Windows 7 geeft immers geen problemen voor ZT2.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 26 Nov 2013 om 22:40
rymafra
Datum: Donderdag, 02 Jan 2014, 18:49 | Bericht # 408   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Ik heb een probleem, mijn verzorgers zijn een beetje irritant...

Ze bug-gen, ze gaan de hele tijd trillen. En ze kunnen niet bij de poep enzo, terwijl ik in verzorgers modus overal bij kan. Ook krijg ik vaak de melding: Verzorger Harold kan geen plek vinden om water voor 'Achmed' te plaatsen, maar er staan gewoon al drinkbakken in het binnenverblijf. Er staan wel langs de randen van het verblijf van die Kust-rotsen van Snowleo, kan dat daaraan liggen?

Greetzzzz

WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!

Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
BerichtIk heb een probleem, mijn verzorgers zijn een beetje irritant...

Ze bug-gen, ze gaan de hele tijd trillen. En ze kunnen niet bij de poep enzo, terwijl ik in verzorgers modus overal bij kan. Ook krijg ik vaak de melding: Verzorger Harold kan geen plek vinden om water voor 'Achmed' te plaatsen, maar er staan gewoon al drinkbakken in het binnenverblijf. Er staan wel langs de randen van het verblijf van die Kust-rotsen van Snowleo, kan dat daaraan liggen?

Greetzzzz

Bericht getypt door - rymafra
Toegevoegd op 02 Jan 2014 om 18:49
jeffrey
Datum: Vrijdag, 03 Jan 2014, 19:38 | Bericht # 409   
ZTSF Gegevens

Curator

@ rymafra, dit komt waarschijnlijk door de non-grid hack, die zorgt dat je zelf wel ergens bij kan maar een verzorger niet omdat die niet is afgesteld op die hack... voor zo ver ik weet kan je er niks aan doen :(

Always look on the bright side of life!
Bericht@ rymafra, dit komt waarschijnlijk door de non-grid hack, die zorgt dat je zelf wel ergens bij kan maar een verzorger niet omdat die niet is afgesteld op die hack... voor zo ver ik weet kan je er niks aan doen :(

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 03 Jan 2014 om 19:38
carnotaurus
Datum: Maandag, 21 Jul 2014, 12:55 | Bericht # 410   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Als een vriend van mij op zijn laptop Zt2 speelt en de bezoekersmodus aanklikt,
loop de laptop vast, en krijg je een blauw scherm met de melding dat de laptop is afgesloten om schade te voorkomen.
Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen?

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtAls een vriend van mij op zijn laptop Zt2 speelt en de bezoekersmodus aanklikt,
loop de laptop vast, en krijg je een blauw scherm met de melding dat de laptop is afgesloten om schade te voorkomen.
Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen?

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 21 Jul 2014 om 12:55
Search:

Hosted by uCoz