ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
Ik heb een verkeerde download gedownload. Ik heb hem verwijdert en hij staat er nog steeds op! Dit heb ik heel vaak dat die er niet af wil. Kan iemand helpen???
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
De download van de rondvaart boot van DutchDesigns. De download van de zootegel en dat de buitenmuren veranderen naar een heg.... Nog veel meer, bij bijna elke....
@ ZooM, Hier zitten bugs in, mis. ff je spel afsluiten en je download verwijderen ( als je je spel aan hebt heb ik ook wel eens gehad, en anders ff checken of je een virus hebt Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik heb een probleem met hacks. als ik ze download bijvoorbeeld de ingang verwijder hack, planten overal plaatsen hack en de hack dat dieren elk biome kunnen hebben en oneindig ruimte. doen ze het niet. weet iemand een oplosing???
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
heb je de downloads al eens uit de zipmap gehaald (dat is bij mij vaak het probleem bij downoads) anders moet je er misschien wat meer 'z' -en voor zetten...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik heb een heleboel leuke dingen voor dit gave spel gedownload maar heb eigelijk geen idee hoe je ze erop moet zetten. Moet je de downloads gewoon naar het spel slepen of moet het anders? Kan ik de downloads er wel op zetten? Ik heb geen internet op mijn pc waar zoo tycoon 2 op staat, dus heb ik ze van de laptop moeten halen. Hoe moet ik de downloads op het spel zetten? HELP ME A.U.B.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
@ Mark_23, als je ze download krijg je een schermpje. Je selecteerd de download met rechter muisknop. Dan doe je "uitpakken in opgegeven map" of "extract to specified folder". Dan selecteer je de map C -- Program Files -- Microsoft Games -- Zoo Tycoon 2. Zo is het klaar. Sommigen hebben trouwens een exe bestand, daar klik je gewoon op uitvoeren.