@ Mark_23, Die zitten dan waarschijnlijk ergens in de map opgeslagen. Dan moet je eerst een aantal dingen openen om het te vinden Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Quote (jeffrey)
je moet enkel de bestandjes hebben met het zootycoon icoontje, soms moet je ook het hele winrar mapje in Program Files, Microsoft Games, Zoo Tycoon 2 zetten.
(heb het even herhaalt heb namelijk niet van alle vogels een naam en die heb ik nodig voor de update van Olympia ZOO) Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Dank jullie wel allemaal voor jullie hulp, nu zal het zeker lukken!
Trouwens jammer dat ik geen internet op mijn pc heb staan waar Zoo Tycoon 2 op staat. Anders zou ik veel vaker op deze coole site zitten.
Added (12 Apr 2012, 20:59) --------------------------------------------- Weet iemand trouwens waar ik een download kan vinden waardoor het beeld sneller gaat bewegen en hoe die heet? Niet als in bezoekersstand bent, maar als je hoog over je park kan bewegen.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 11 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Jawel, volgens mij staat die op zootycoonwereld, weet alleen zo snel niet waar. Kan het opzoeken!!
Ja ik heb hem, hier is de link: http://ztwdownloads.ucoz.com/index/0-43 Het is de zoomhack. Maar deze zorgt er dus ook voor dat je beeld sneller gaat. Zoo geweldig!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
OK. Bedankt
Added (13 Apr 2012, 15:28) --------------------------------------------- Ik zoek nog een download die ik niet kan vinden. Die hele grote rotsen die door muren heen kunnen. Ze worden ook vaak gebruikt voor het maken van grotten.