ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik heb een probleem! Mijn spel sluit altijd uit zichzelf af. Ik heb al gemerkt dat het alleen is als het spel niet op pauze staat. Als het spel op pauze staat, gebeurt dit niet. Terug naar het afsluiten: als ik het spel dan even op 'play' laat staan, dan krijg ik opeens voor ongeveer 2 seconden een zwart scherm en dan kom ik terug op mijn bureaublad. Heeft iemand dit misschien ook al eens gehad? Ligt het aan een download? Of komt het omdat mijn zoo al redelijk volgebouwd is, want ik heb het al bij 2 projecten gehad: hetgene waar ik vorige keer aan bezig was en het huidige. (Kijk hier)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ thomvonder, Ja die bedoelde ik, bedankt. Ik kon ze namelijk nergens vinden.
Added (13 Apr 2012, 20:38) --------------------------------------------- Weet iemand nog waar ik kleine reptielen kan downloaden? Ze zijn bijvoorbeeld hier te zien: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1wwZkRC8Zxk Ik wist niet hoe je hier een plaatje uit moest halen dus hier maar gewoon het filmpje. (tip: kijk bij de 4 minuten tot de 4 minuut 18. Daar zie je er een paar).
@ Mark_23, eiglijk moet je dit vragen in waar kan ik deze download vinden maar het zijn reptielen uit reptilia op northen skies
Added (13 Apr 2012, 23:04) --------------------------------------------- sorry voor de dubble post maar ik heb een vraag over de Radical Ramake afrikaanse olifant worden de calferen met maten groot of in een keer ????
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik heb een nogal groot probleem. Ik heb een heel mooi park gemaakt en een eigen ingang, maar als ik de zooingang weghaal en zelf eentje bouw, dan komen er helemaal geen bezoekers meer naar mijn park! Met de gewone ingang komen ze weer wel! Kent iemand dit probleem, en hoe kan dit? Kan iemand mij helpen?