ik heb een probleemtje met mijn onderschift het neushoorn plaatje zit me iet te laag hij moet iets hoger maar nu het probleem de afrika kaart waar ze op staan kan ik niet meer vinden help me please een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Mark_23, dat is gewoon een vierkante tegel met zoo op, deze vervangt de ingang..., het is te vinden bij gebouwen
Added (15 Apr 2012, 12:08) --------------------------------------------- oh, dat was nog eentje van de vorige pagina, sorry
@ legoman12324, als je de kaart niet meer apart hebt, ga je opnieuw moeten beginnen met een andere kaart, de afbeeldingen kan je er volgens mij el uitknippen...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ krieke668, Ik heb nog eens gezocht bij gebouwen en objecten, maar ik kan de zoo tegel nergens vinden. Ook niet ergens anders. Ik kan de ingang verwijder hack maar beter nog een keer downloaden en er opzetten zeker.
@ catfreako, nou ik heb het geprobeerd nou in de tijd dat een afrikaans olifant calf naar het teener zijn gaat is da aziatische olifant calf al groot okal is dat calf later gebooren een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ krieke668, Okee dank je, nu weet ik hoe het er uit ziet. Ik zal het wel opnieuw downloaden en kijken of ik het dan wel heb.
Added (17 Apr 2012, 16:10) --------------------------------------------- Nog een vraagje. Hoe kan je eigelijk een plaatje hier bij een berichtje zetten? Het kan nog wel eens van pas komen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Om een plaatje van internet te plaatsen klik je gewoon rechts url kopieren en in het bericht klik je dan op img, daarin zet je de link Om zelfgemaakte foto's hier te plaatsen moet je deze eerst uploaden, hiervoor zijn verschillende programa's zoals imagehack, picturepush,...