Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Vragen, problemen, en opmerkingen
Mark_23
Datum: Dinsdag, 24 Apr 2012, 07:26 | Bericht # 91   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Ik heb een klein probleempje. Die gedownloade rode bakstenen muren kan ik niet onderzoeken bij uitdagings spel. Ik kan de ze wel gewoon neerzetten bij onbeperkt (maar ik vind onbeperkt niet meer leuk). Ik heb nog wel de witte bakstenen muren maar het zou leuk zijn als ik ook de rode neer kan zetten.
BerichtIk heb een klein probleempje. Die gedownloade rode bakstenen muren kan ik niet onderzoeken bij uitdagings spel. Ik kan de ze wel gewoon neerzetten bij onbeperkt (maar ik vind onbeperkt niet meer leuk). Ik heb nog wel de witte bakstenen muren maar het zou leuk zijn als ik ook de rode neer kan zetten.

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 24 Apr 2012 om 07:26
Dyly
Datum: Dinsdag, 24 Apr 2012, 15:13 | Bericht # 92   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Stagiaire

Hey, kan iemand mij alsjeblieft de link geven, die op Zeta designs staat, van flickr. Daar had iemand allemaal mooie zoos fotos. Ik kan namelijk niet op Zeta designs want de computer wil die pagina niet laden. Zou iemand me a u b kunnen helpen? :(

Zoo geweldig!!!
BerichtHey, kan iemand mij alsjeblieft de link geven, die op Zeta designs staat, van flickr. Daar had iemand allemaal mooie zoos fotos. Ik kan namelijk niet op Zeta designs want de computer wil die pagina niet laden. Zou iemand me a u b kunnen helpen? :(

Bericht getypt door - Dyly
Toegevoegd op 24 Apr 2012 om 15:13
Mark_23
Datum: Vrijdag, 27 Apr 2012, 15:50 | Bericht # 93   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Ik heb nu al een paar keer de zoo ingangverwijder hack gedownload en er op gezet maar ik krijg de zoo tegel er maar niet op. van welke site moet ik het downloaden om de zoo tegel wel te krijgen?
BerichtIk heb nu al een paar keer de zoo ingangverwijder hack gedownload en er op gezet maar ik krijg de zoo tegel er maar niet op. van welke site moet ik het downloaden om de zoo tegel wel te krijgen?

Toegevoegd op 27 Apr 2012 om 15:50
krieke668
Datum: Vrijdag, 27 Apr 2012, 22:53 | Bericht # 94   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ Mark_23, Van Ns of van snowleo, dit zijn nomaal ook de enige sites die ze hebben...

^_^

@ Dyly, Ik kan je moeilijk een link sturen als je al weet dat de pagina bij jouw niet werk...

^_^
Bericht@ Mark_23, Van Ns of van snowleo, dit zijn nomaal ook de enige sites die ze hebben...

^_^

@ Dyly, Ik kan je moeilijk een link sturen als je al weet dat de pagina bij jouw niet werk...

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 27 Apr 2012 om 22:53
Dyly
Datum: Zondag, 29 Apr 2012, 14:13 | Bericht # 95   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

@ krieke668 Ik bedoelde dat de Zeta designs pagina niet werkt en dat ik dus niet via daar naar die flickr pagina kan. En aangezien ik die link wil hebben en die link niet weet kan ik hem dus niet laden. Snap je?

Zoo geweldig!!!

Bericht veranderd door: Dyly - Zondag, 29 Apr 2012, 14:13
Bericht@ krieke668 Ik bedoelde dat de Zeta designs pagina niet werkt en dat ik dus niet via daar naar die flickr pagina kan. En aangezien ik die link wil hebben en die link niet weet kan ik hem dus niet laden. Snap je?

Bericht getypt door - Dyly
Toegevoegd op 29 Apr 2012 om 14:13
legoman12324
Datum: Maandag, 30 Apr 2012, 21:16 | Bericht # 96   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

ik heb een vraag waar een designer andwoord op kan geven welk xml bestand heb ik nodig om de sociaal en verrijking blokje
te veranderen naar nul het is weer voor de grote koedoe van african mystics

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtik heb een vraag waar een designer andwoord op kan geven welk xml bestand heb ik nodig om de sociaal en verrijking blokje
te veranderen naar nul het is weer voor de grote koedoe van african mystics

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 30 Apr 2012 om 21:16
MissIlse112
Datum: Zaterdag, 05 Mei 2012, 12:36 | Bericht # 97   
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Hallo, ik heb een probleem. Ik heb voor het eerst geprobeert een re-color te maken, volgens de variant assembly tutorial (http://z14.invisionfree.com/ZT2_Designing_Center/index.php?showtopic=1210) maar ingame werkt het niet, en zijn er dieren, hekken en objecten weg, ook ziet de ingang er raar uit, weet iemand hoe dit komt en hoe ik het op kan lossen?:$

If you do not step forward, you will always be in the same place.
BerichtHallo, ik heb een probleem. Ik heb voor het eerst geprobeert een re-color te maken, volgens de variant assembly tutorial (http://z14.invisionfree.com/ZT2_Designing_Center/index.php?showtopic=1210) maar ingame werkt het niet, en zijn er dieren, hekken en objecten weg, ook ziet de ingang er raar uit, weet iemand hoe dit komt en hoe ik het op kan lossen?:$

Bericht getypt door - MissIlse112
Toegevoegd op 05 Mei 2012 om 12:36
Queenstown
Datum: Zondag, 06 Mei 2012, 10:55 | Bericht # 98   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

@ dyly:http://www.flickr.com/photos/36327296@N04/

Bericht veranderd door: Queenstown - Zondag, 06 Mei 2012, 10:55
Bericht@ dyly:http://www.flickr.com/photos/36327296@N04/

Bericht getypt door - Queenstown
Toegevoegd op 06 Mei 2012 om 10:55
Mark_23
Datum: Zaterdag, 12 Mei 2012, 14:07 | Bericht # 99   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Hey, is er misschien ook een download waarmee de dieren allemaal wat langer leven? Want het is jammer dat de flamingo misschien net een half jaartje wordt.
BerichtHey, is er misschien ook een download waarmee de dieren allemaal wat langer leven? Want het is jammer dat de flamingo misschien net een half jaartje wordt.

Toegevoegd op 12 Mei 2012 om 14:07
robje
Datum: Zaterdag, 12 Mei 2012, 17:26 | Bericht # 100   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

dan moet kunnen coderen.ik kan niet uitleggen hoe dat moet

robje

http://img833.imageshack.us/img833/8152/logorobje.png
Berichtdan moet kunnen coderen.ik kan niet uitleggen hoe dat moet