Datum: Maandag, 28 Mei 2012, 19:55 | Bericht # 112
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Heey Ik heb super lang geen zoo tycoon 2 meer gespeeld en laatst had ik geen internet meer voor 2 weken dus ben ik het weer begonnen te spelen. Nu merk ik dat er vet veel mooie nieuwe downloads zijn en dat mensen nu echt super mooie realistische zoo's enzo maken!
Kan iemand me een beetje bijpraten en wat tips geven? Want dit wil ik natuurlijk ook kunnen
Datum: Woensdag, 30 Mei 2012, 16:45 | Bericht # 113
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Zou iemand mij a.u.b. een link voor de zoo ingang verwijder hack willen geven? Het liefst die diegene zelf ook kan gebruiken want als ik de hack download en op mijn computer zet, zit de zoo tegel er steeds maar niet bij
Datum: Donderdag, 31 Mei 2012, 15:25 | Bericht # 116
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
wat voor file was het??? als het een zt2 file is moet je hem in de map plaatsen.. als het een self- installer is moet je er op klikken en de instalatie voltooien...
Datum: Vrijdag, 08 Jun 2012, 08:24 | Bericht # 117
0
Horeca Medewerker
Ik heb een vraag. Ik heb laatst nog wat downloads er op gezet, maar sommige dingen wou ik niet: buitenste hekken van de rand van de zoo zijn heggen geworden, en als je die prijs hebt gewonnen door 20 (ernstig) bedreigde dieren in de vrije natuur te zetten, veranderd het normaal zo'n speciaal hek maar nu niet. En de kraampjes voor water, koffie en frisdrank zijn één kraampje geworden waar je al het drinken kan kopen, hetzelfde bij eetkraampjes. Wel handig maar dat wil ik eigelijk niet. Herkent iemand dit? En weet iemand bij welke download die zit? Want ik wil die dan namelijk weghalen. (Misschien een aanwijzing? De buitenste hekken van je zoo kan je verwijderen).
Datum: Vrijdag, 08 Jun 2012, 20:04 | Bericht # 119
0
Horeca Medewerker
@ Marcelboy, Al die dingen die ik noemde? En houd die combipatch ook in dat je de zoo ingang kan verwijderen? En nog een vraag. Hoe kan je eigelijk een afbeelding laten zien
Bericht veranderd door: Mark_23 - Vrijdag, 08 Jun 2012, 20:15
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 10:15 | Bericht # 120
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
nee, de combipatch moet je installeren en bij patche's op zijn site staat de verwijder hack en bedoel je gewoon een afbeelding hier op het ztsf? dan moet je dit doen: je moet de url van het plaatje tussen dit: [img] [/img] zetten. heb ik je zo geholpen?