Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 11:36 | Bericht # 121
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ Mark_23, Dat had ik ook, alleen heb ik een hack gedownload waarmee je zoomuur een andere vorm aanneemt. Toen heb ik de orginele teruggezet met zo'n hack.
En plaatjes doe je zo: 1. Maak een foto in Zoo Tycoon. 2. Upload hem op bijv. Imageshack. 3. Kopieer de DIRECTE link. 4. Als je een post post, zie je bovenaan je vakje een groen hokje met 'img'. 5. Als je daarop klikt moet je eerst alles toestaan enzo 6. Daarna kan je de link in het balkje plakken, en viola!
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 14:44 | Bericht # 122
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ harry, Maar ik heb geen andere download gedownload voor de zoo ingang te verwijderen en toen ik de combipatch gewoon net zoals elke andere download erop heb gezet, kon ik hem wel verwijderen. @ catfreako, Nu snap ik hoe het moet. Bedankt allebei.
Bericht veranderd door: Mark_23 - Zaterdag, 09 Jun 2012, 14:46
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 15:31 | Bericht # 123
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik heb een vraag over een scenario (ja er is nog iemand op de wereld die die speelt xD). Ik moet zorgen dat een secretarisvogel met zo'n grote roze speelbal gaat spelen, alleen dat doet hij niet! Het halve verblijf ligt vol met speelballen en hij maakt er geen gebruik van! Weet iemand hoe je die beesten met speelballen moet laten spelen? Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
Datum: Zaterdag, 09 Jun 2012, 21:43 | Bericht # 124
0
Horeca Medewerker
@ Olaf2000, Je bent dan niet de enige hoor. Ik doe niet anders dan scenario's spelen! (Onbeperkt vindt ik niets meer aan). Hoe dan ook, heb je ook nog andere speeltjes er in liggen? Want als zijn stimulatie gewoon goed is en dat vakje niet gevuld is, zal hij ook niet gaan spelen. Het enige dat je kan doen is wachten tot hij zich gaat "vervelen" en dan zal hij vanzelf gaan spelen. Maar het kan soms een tijdje duren, heb maar gewoon geduld. (Ik kan het weten)
Bericht veranderd door: Mark_23 - Zaterdag, 09 Jun 2012, 21:44
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik heb een vraag, en ik weet niet zeker of die hier hoort, maar ik waag het er op. Ik heb laatst de downloads van WNW en Mexican Marvels geïnstaleerd maar nu werkt EA niet meer, hoe kan dat? Als ik heb opnieuw probeer te instaleren of de instaleren, zegt ie dat ie een bepaalde file mist om dit te doen.
Datum: Maandag, 11 Jun 2012, 08:14 | Bericht # 126
0
Horeca Medewerker
@ depep123, Heb je laatst nog wat downloads verwijderd? Als je dat hebt gedaan, kan het zijn dat je per ongeluk een mapje van zoo tycoon 2 hebt weggehaald. Dat was bij mij ook eens gebeurt en toen startte zoo tycoon 2 niet meer op. Er werd aangegeven welke bestandjes zoo tycoon 2 mistte en ik moest gewoon die bestandjes weer bij zoo tycoon zetten. Misschien jij ook wel. Anders weet ik het ook niet. (En die vraag hoort hier wel hoor)