Datum: Zaterdag, 16 Jun 2012, 16:38 | Bericht # 131
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 12 Prijzenkast:
0
Stagiaire
hoi ik ben thijsboy123 en ik heb een belangrijke vraag ik heb nortern skies maar als ik iets wil downloaden moet ik een bepaalden programma hebben weet iemand welk programma dat is en wil je een link hier neerzetten
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Hoe bedoel je 'programma's'? je moet het bestand toch gewoon in een map van zt2 zetten, je moet verder toch niets doen. Je moet het niet open zoals hier op het ztsf maar gewoon verplaatsen...
@ thijsboy123, je moet via mediafaire downloaden.. Maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt als je bedoelt dat hij aan geeft dat je een bestand mist moet je dit doen: Naast de adresbalk aan de rechter kant staat een soort tang of zo daar moet je op klikken met je linker muisknop in dat rijtje wat je dan ziet staat downloads daar klik je op dan zie als het goed is het bestand dan klik je op weergeven in map ctrl+c dan ga je naar de zt2 map en dan crtl+v Dit werkt alleen als je google chrome als browser hebt Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Zondag, 17 Jun 2012, 15:39
@ thijsboy123, Wss. moet je een anderen browser proberen, als het dan niet lukt moet je ff gaan googlen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ thijsboy123, Kijk bijv. bij: Mozzila firefox Of gewoon internet of google ff miss. avg? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam