Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Vragen, problemen, en opmerkingen
Mark_23
Datum: Zaterdag, 19 Mei 2012, 22:28 | Bericht # 101   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Ik heb een probleem. Van de nieuwe dieren die ik in mijn al aardig grote park neerzet, wordt er geen een meer bekeken. Ik heb bij onbeperkt wat tests gedaan waarbij ik bijvoorbeeld de reuzenmanta, zwartpuntrifhaai (standaard dieren die normaal gewoon bekeken worden) een blauwe pijlgifkikker, een download dus, en een kuifgibbon neerzette. De bezoekers keken alleen naar de kuifgibbon en de kikker. Als ik die in een doos zetten waarbij de reuzenmanta en zwartpuntrifhaai overbleven, verlieten de bezoekers mijn dierentuin of hadden niets meer te doen. (Ik heb meer van die tests gedaan met andere dieren: hetzelfde resultaat). Hoe kan dit?
BerichtIk heb een probleem. Van de nieuwe dieren die ik in mijn al aardig grote park neerzet, wordt er geen een meer bekeken. Ik heb bij onbeperkt wat tests gedaan waarbij ik bijvoorbeeld de reuzenmanta, zwartpuntrifhaai (standaard dieren die normaal gewoon bekeken worden) een blauwe pijlgifkikker, een download dus, en een kuifgibbon neerzette. De bezoekers keken alleen naar de kuifgibbon en de kikker. Als ik die in een doos zetten waarbij de reuzenmanta en zwartpuntrifhaai overbleven, verlieten de bezoekers mijn dierentuin of hadden niets meer te doen. (Ik heb meer van die tests gedaan met andere dieren: hetzelfde resultaat). Hoe kan dit?

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 19 Mei 2012 om 22:28
ZooM
Datum: Zondag, 20 Mei 2012, 10:17 | Bericht # 102   
ZooM 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Curator

@ Mark_23, misschien wordt je spel te veel geheugen?? Ik weet het niet goed...

Ik heb een groot probleem. Mijn spel (Vita Terrae Park) loopt contstant vast als ik iets wil weghalen. Mijn park is voor een groot deel vol.
Zou het eraan kunen liggen dat mijn spel aardig vol is. Maar wat kan ik doen. Zou ik mijn spel even moeten resetten? Zou ik mijn spel moeten re-installeren?
Mijn dierentuin wil ik niet weggooien. Daarom zet ik 'm op een stickje en zet hem dan weer op mijn spel.
Kan iemand helpen?? (het kan niet aan een download liggen. Mijn laatste download was in januari.)
Bericht@ Mark_23, misschien wordt je spel te veel geheugen?? Ik weet het niet goed...

Ik heb een groot probleem. Mijn spel (Vita Terrae Park) loopt contstant vast als ik iets wil weghalen. Mijn park is voor een groot deel vol.
Zou het eraan kunen liggen dat mijn spel aardig vol is. Maar wat kan ik doen. Zou ik mijn spel even moeten resetten? Zou ik mijn spel moeten re-installeren?
Mijn dierentuin wil ik niet weggooien. Daarom zet ik 'm op een stickje en zet hem dan weer op mijn spel.
Kan iemand helpen?? (het kan niet aan een download liggen. Mijn laatste download was in januari.)

Bericht getypt door - ZooM
Toegevoegd op 20 Mei 2012 om 10:17
Mark_23
Datum: Zondag, 20 Mei 2012, 11:06 | Bericht # 103   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ ZooM, Het kan er inderdaad aan liggen dat je park te groot is of dat je misschien te veel gedownloade dingen in de park hebt. Ik denk dat je helaas niets anders kan doen dan je park weghalen, of je park een tijdje niet meer spelen. Is het ook zo bij andere parken?

Bericht veranderd door: Mark_23 - Zondag, 20 Mei 2012, 11:19
Bericht@ ZooM, Het kan er inderdaad aan liggen dat je park te groot is of dat je misschien te veel gedownloade dingen in de park hebt. Ik denk dat je helaas niets anders kan doen dan je park weghalen, of je park een tijdje niet meer spelen. Is het ook zo bij andere parken?

Toegevoegd op 20 Mei 2012 om 11:06
harry
Datum: Zondag, 20 Mei 2012, 12:37 | Bericht # 104   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Kassa Medewerker

bij mij lukt het niet om het terretorium pack in-game te krijgen!
ik heb alle dingen gedownload wat je nodig het wat nu?

Berichtbij mij lukt het niet om het terretorium pack in-game te krijgen!
ik heb alle dingen gedownload wat je nodig het wat nu?

Bericht getypt door - harry
Toegevoegd op 20 Mei 2012 om 12:37
krieke668
Datum: Zondag, 20 Mei 2012, 17:58 | Bericht # 105   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Ik had een vraagje over het carnivorehuis van sze:
Hoe krijg je die speciale platen die tegen het dak horen geplaatst, ik kan ze niet eens aanklikken...

alvast bedankt

^_^
BerichtIk had een vraagje over het carnivorehuis van sze:
Hoe krijg je die speciale platen die tegen het dak horen geplaatst, ik kan ze niet eens aanklikken...

alvast bedankt

^_^

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 20 Mei 2012 om 17:58
Mark_23
Datum: Dinsdag, 22 Mei 2012, 08:30 | Bericht # 106   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ harry, Wat voor tekentje heeft die download? Als het een zoo tycoon tekentje is moet je het gewoon naar de map slepen, of als het een paars tekentje met een oranje pijl erboven heeft moet je er gewoon dubbel op klikken.

@ krieke668, Als je ze niet kan aanklikken in het spel begrijp ik je probleem. (Ik heb dan het zelfde met rode bakstenen muren en die kan ik ook niet onderzoeken bij uitdagingspel). Waarschijnlijk is het een foutje in de download of is er tijdens het downloaden iets verkeerd gegaan. Dat was bij mij ook gebeurt. Anders zou ik het ook niet weten.

En dan heb ik nog een vraagje. Ik zou ook heel graag mijn dierentuinen op deze site zetten maar zoo tycoon 2 staat op de pc bij ons thuis waar we geen internet op hebben. (Ik zit dus nu achter de laptop). Is er toch nog een manier waarmee ik mijn creaties op deze site kan zetten terwijl het spel op een andere computer staat?

Bericht veranderd door: Mark_23 - Dinsdag, 22 Mei 2012, 09:06
Bericht@ harry, Wat voor tekentje heeft die download? Als het een zoo tycoon tekentje is moet je het gewoon naar de map slepen, of als het een paars tekentje met een oranje pijl erboven heeft moet je er gewoon dubbel op klikken.

@ krieke668, Als je ze niet kan aanklikken in het spel begrijp ik je probleem. (Ik heb dan het zelfde met rode bakstenen muren en die kan ik ook niet onderzoeken bij uitdagingspel). Waarschijnlijk is het een foutje in de download of is er tijdens het downloaden iets verkeerd gegaan. Dat was bij mij ook gebeurt. Anders zou ik het ook niet weten.

En dan heb ik nog een vraagje. Ik zou ook heel graag mijn dierentuinen op deze site zetten maar zoo tycoon 2 staat op de pc bij ons thuis waar we geen internet op hebben. (Ik zit dus nu achter de laptop). Is er toch nog een manier waarmee ik mijn creaties op deze site kan zetten terwijl het spel op een andere computer staat?

Toegevoegd op 22 Mei 2012 om 08:30
Alexx
Datum: Dinsdag, 22 Mei 2012, 17:12 | Bericht # 107   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker

Kassa Medewerker

@ Mark_23, het enige wat je dan kan doen lijkt mij is alle foto's van je zoo maken op de computer zonder internet, en ze vervolgens met een USB-stick over te plaatsen naar een computer mét internet, zodat je vanaf daar de afbeeldignen kan uploaden.
Bericht@ Mark_23, het enige wat je dan kan doen lijkt mij is alle foto's van je zoo maken op de computer zonder internet, en ze vervolgens met een USB-stick over te plaatsen naar een computer mét internet, zodat je vanaf daar de afbeeldignen kan uploaden.

Bericht getypt door - Alexx
Toegevoegd op 22 Mei 2012 om 17:12
boerroel545
Datum: Dinsdag, 22 Mei 2012, 19:36 | Bericht # 108   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

ik heb een vraag hoe zet je een profiel en avatar foto

Bericht veranderd door: boerroel545 - Maandag, 29 Jul 2013, 18:05
Berichtik heb een vraag hoe zet je een profiel en avatar foto

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 22 Mei 2012 om 19:36
Mark_23
Datum: Woensdag, 23 Mei 2012, 07:16 | Bericht # 109   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ Alexx, Dan komen de foto's die je maakt toch in je "plakboek" van Zoo Tycoon 2. Hoe krijg je die dan op een stickje?
Bericht@ Alexx, Dan komen de foto's die je maakt toch in je "plakboek" van Zoo Tycoon 2. Hoe krijg je die dan op een stickje?

Toegevoegd op 23 Mei 2012 om 07:16
harry
Datum: Donderdag, 24 Mei 2012, 19:13 | Bericht # 110   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

door op het knopje "exporteer naar html" te klikken.
dan gaat het naar internet en moet je het opslaan.
dan zet je het op je stickje

Berichtdoor op het knopje "exporteer naar html" te klikken.
dan gaat het naar internet en moet je het opslaan.
dan zet je het op je stickje

Bericht getypt door - harry
Toegevoegd op 24 Mei 2012 om 19:13
Search:

Hosted by uCoz