ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik heb nu al een heleboel downloads op Zoo tycoon staan, maar sommige doen het niet. De meeste hebben wel gewoon zo'n Zoo tycoon 2 tekentje, maar andere hebben een heel raar tekentje. Namelijk een soort paars "stickje" (daar lijkt het wel op) met daar boven een oranje naar beneden wijzende pijl. Weten iemand wat dat is? En kan ik die als download er nog steeds opzetten? Zo ja, hoe?
@ krieke668, ja dat heb ik gedaan nu heb ik allemaal mapje die je ziet bij als je dieren wil veranderen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ legoman12324, oh, niet gewoon een zt2 file? dan kan ik je niet direct verder helpen(ben ook nog aan 't zoeken hoe het juist moet als er bergen bestanden in zoiets zitten)
@ krieke668, bedankt dat je wou helpen maar ik nu iets te veel dingen aan mijn hoofd dus ik geef het op
Added (22 Apr 2012, 14:40) --------------------------------------------- ik heb nu een heel groot probleem ik krijg zt2 niet opgestart please help me een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ Skyrider1, nou dat probleem van zt2 niet opstart is opgelost maar in dit topic heb ik een uitleg over dat wite icoontje http://superzt.ucoz.com/forum/14-2990-1 een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER