ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Wat is potsen? En dinojos, het is eigenlijk hetzelfde als zo'n hack, maar hiermee kan je dus -volgens mij- verhoogde paden zetten op hoogtes die je zelf kiest!!! Banner+Avatar made by McCamel
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 16:28 | Bericht # 65
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 14 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Quote (raymondhoek)
Die hack van hem klopte niet!! Dat was NIETS!!
Ze had me die hack ook gesturd via de mail. Maar dat ding doet het ook niet. Ik zou nooit mere iets van haar downlaoden, want ze kan ook behoorlijk omgaan met het virus de Trojan en dat din gmaar je hele computer dood.
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 16:31 | Bericht # 66
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Quote (Red-Devil)
Ze had me die hack ook gesturd via de mail. Maar dat ding doet het ook niet. Ik zou nooit mere iets van haar downlaoden, want ze kan ook behoorlijk omgaan met het virus de Trojan en dat din gmaar je hele computer dood.
ook liegt zij echt overal over kijk maar eens in haar topic van regen in zt2 maar over snowleo. ik hoop dat het supersnel uit gaat komen want hiermee maak je zulke mooie zeeverblijven
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 17:19 | Bericht # 69
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik heb ook echt zin in morgen, ( uur eerder uit school, en dus meer tijd voor zt2 ). Ik hoop dat ik de link van zijn site weer terug kan vinden, want dat ben ik vergeten. De onderwatertunnel lijkt mij echt mooi. Super realistisch.
PS: Volgens mij gaat hij dan ook de tropenhal en het polarium uitbrengen, die zijn ook erg mooi.