Snowleo topic: Onderwatertunnel
Dierentuiner
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 19:04 | Bericht # 71
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
@ Tjalf je zei dat je de link was vergeten ik heb hem zelfs bij mijn favorieten staat !!! maarja hier is de link naar snowleo's nieuwste site http://www.snowleos-zoo-equipment.de/
Bericht @ Tjalf je zei dat je de link was vergeten ik heb hem zelfs bij mijn favorieten staat !!! maarja hier is de link naar snowleo's nieuwste site http://www.snowleos-zoo-equipment.de/ Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 16 Dec 2010 om 19:04
tigerman
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 19:28 | Bericht # 72
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Slecht, en goed nieuws, mensen: Slechte: Snowleo's site gaat een paar dagen later opengaan; hij wil dat alles zo perfect mogelijk is, en dat er veel downloads klaar zijn (*hint hint*)
Goede: Hij zegt dat hij een supergoed team heeft gevormt, die samen al sinds augustus downloads maken met snowleo. Deze mensen zijn: DinosaurMan Ghost Lawrence LilyRoseBelle Limnoscelis Longisquama Mr. Weasel tea422 Unicorn Ursa Wüstenfuchs Zoals je misschien ziet, zijn hier heel veel goede designers bij, en die zullen waarschijnlijk samen tot een supermooi resultaat komen. Hij heeft ook gezegt dat er veel nieuwe downloads zijn, dus ik kan niet wachten!!!
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Slecht, en goed nieuws, mensen: Slechte: Snowleo's site gaat een paar dagen later opengaan; hij wil dat alles zo perfect mogelijk is, en dat er veel downloads klaar zijn (*hint hint*)
Goede: Hij zegt dat hij een supergoed team heeft gevormt, die samen al sinds augustus downloads maken met snowleo. Deze mensen zijn: DinosaurMan Ghost Lawrence LilyRoseBelle Limnoscelis Longisquama Mr. Weasel tea422 Unicorn Ursa Wüstenfuchs Zoals je misschien ziet, zijn hier heel veel goede designers bij, en die zullen waarschijnlijk samen tot een supermooi resultaat komen. Hij heeft ook gezegt dat er veel nieuwe downloads zijn, dus ik kan niet wachten!!!
Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 16 Dec 2010 om 19:28
tjalf
Datum: Donderdag, 16 Dec 2010, 19:45 | Bericht # 73
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Verzorger
Lijkt mij een goed team, en bedankt Dierentuiner, ik was van plan om de link op te zoeken, maar dat is nu dus niet meer nodig. Ik zal hem meteen bij mijn favorieten zetten.
De site is al open, ik ben er net geweest en er staat al informatie, helaas nog geen downloads. Die komen later.
Bericht veranderd door: tjalf - Donderdag, 16 Dec 2010, 20:20
Bericht Lijkt mij een goed team, en bedankt Dierentuiner, ik was van plan om de link op te zoeken, maar dat is nu dus niet meer nodig. Ik zal hem meteen bij mijn favorieten zetten.
De site is al open, ik ben er net geweest en er staat al informatie, helaas nog geen downloads. Die komen later.
Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 16 Dec 2010 om 19:45
cheetasuus
Datum: Vrijdag, 17 Dec 2010, 19:26 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Wat is de site van Snowleo? Want het is toch vandaag uitgekomen?
Bericht Wat is de site van Snowleo? Want het is toch vandaag uitgekomen? Bericht getypt door - cheetasuus Toegevoegd op 17 Dec 2010 om 19:26
thomvonder
Datum: Vrijdag, 17 Dec 2010, 19:36 | Bericht # 75
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
nee, zoals Tigerman al zei is het helaas uitgesteld http://snowleos-zoo-equipment.de/
cheetasuus
Datum: Vrijdag, 17 Dec 2010, 19:39 | Bericht # 76
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Oh sorry, ik ben weer eens zo dom om daar over heen te kijken... :P Ik heb het voorgevoel dat deze downloads echt niet normaal mooi worden. ;D
Bericht Oh sorry, ik ben weer eens zo dom om daar over heen te kijken... :P Ik heb het voorgevoel dat deze downloads echt niet normaal mooi worden. ;D
Bericht getypt door - cheetasuus Toegevoegd op 17 Dec 2010 om 19:39
Dierentuiner
Datum: Vrijdag, 17 Dec 2010, 19:55 | Bericht # 77
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
Thom hij is wel open alleen snowleo heeft de downloades en de verbeter puntjes noch niet alleen online gezet.
Bericht Thom hij is wel open alleen snowleo heeft de downloades en de verbeter puntjes noch niet alleen online gezet. Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 17 Dec 2010 om 19:55
Zoofan
Datum: Zondag, 19 Dec 2010, 17:50 | Bericht # 78
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
Jammer want ik dacht dat hij nu te downloaden was. Zou leukzijn want dan kan ik een tunnel door mijn aquarium maken.
Bericht Jammer want ik dacht dat hij nu te downloaden was. Zou leukzijn want dan kan ik een tunnel door mijn aquarium maken. Bericht getypt door - Zoofan Toegevoegd op 19 Dec 2010 om 17:50
zebraatje
Datum: Zondag, 19 Dec 2010, 18:40 | Bericht # 79
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Kassa Medewerker
heeft iemand misschien een idee waneer de site van snowleo open gaat of iig de downloads erop komen ben zo benieuwd ik weet dat ik geduld moet hebben maar met zulke mooie downloads kan ik mijn geduld niet bedwingen ruben
Bericht heeft iemand misschien een idee waneer de site van snowleo open gaat of iig de downloads erop komen ben zo benieuwd ik weet dat ik geduld moet hebben maar met zulke mooie downloads kan ik mijn geduld niet bedwingen ruben
Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 19 Dec 2010 om 18:40
Joshua
Datum: Zondag, 19 Dec 2010, 18:50 | Bericht # 80
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Zebraatje, als je op de vorige bladzijde keek zag je dat snowleo de puntjes op de I is aan het zetten.
Bericht Zebraatje, als je op de vorige bladzijde keek zag je dat snowleo de puntjes op de I is aan het zetten. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 19 Dec 2010 om 18:50