ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik heb het axishert uit de lijst verwijderd, en we hebben volgens mij meer dan 20 dieren. Ik zal dit afronden en binnenkort met Zuid Amerika beginnen. Maleisische Reuzenrivierschildpad Sri Lanka Panter Goudjakhals Vietnamees Sikahert Rode Casarca Streepkopgans Witnek Kraanvogel Kropgazelle Wandereo Brillangoer Neusaap Tibetaanse Makaak Zwijnshert Lierhert Indische wolf laponderaap Sumatrahoen Aziatische wilde hond Bengaalse tijgerkat Bajkalrob Maleisische Reuzenrivierschildpad Sri Lanka Panter Goudjakhals Hier alle planten:
Japanse Esdoorn Chinees lantaarnplantje Dawn Redwood Rododendron Ik had nog wat ideeën, maar ik heb het briefje niet hier, die ligt bij mijn vader. En misschien nog enkele ideeën voor nieuwe objecten. Japans Thema Indisch Thema Terrarium met Netpythons
je hebt er 2 keer de Sri Lanka Panter, Goudjakhals en de Maleise Reuzenrivierschildpad in staan :P En ga er maar vanuit dat de Sri Lanka Panter en de Bengaalse Tijgerkat waarschijnlijk in Missing Wild Ctas zitten
Verzorger
Sorry daar voor, en ik heb nog nooit van Missing Wild Cats gehoord, Ik zal nog wat dieren verzinnen. Ik heb ooit gehoord van een aziatisch schubdier, is dat een aparte soort, of is dat een gewoon schubdier die toevallig in azie leeft. Ik wil hem er misschien tussen Aziatisch Leven zetten.
Added (05 Nov 2010, 17:10) --------------------------------------------- Dan nu Zuid Amerika. Er is lang niet meer op aziatisch leven gereageerd, dus ik dacht ik begin vast. Ook hier zitten misschien dieren in die al zijn gemaakt, maar toen ik dit idee bedacht, dacht ik daar even niet aan. hier komen de dieren: bergtapir boshond capibara drieteenluidaard galapagoslandleguaan hoatzin kuifhoenderkoet manenwolf mara neusbeer ocelot p ampahert pampastruis reuzengordeldier reuzenmiereneter rode brulaap rolstaartbeer tamandoea vicuna zwarthalszwaan En misschien is de pampa biome een idee. Nu de planten torreya cardon rubberboom En misschien het indianenthema of het amazonethema.
Bericht veranderd door: tjalf - Vrijdag, 05 Nov 2010, 17:11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Quote (tjalf)
bergtapir boshond capibara drieteenluidaard galapagoslandleguaan hoatzin kuifhoenderkoet manenwolf mara neusbeer ocelot p ampahert pampastruis reuzengordeldier reuzenmiereneter rode brulaap rolstaartbeer tamandoea vicuna zwarthalszwaan En misschien is de pampa biome een idee. Nu de planten torreya cardon rubberboom En misschien het indianenthema of het amazonethema.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
bergtapir boshond capibara drieteenluidaard galapagoslandleguaan hoatzin kuifhoenderkoet manenwolf mara neusbeer ocelot pampahert pampastruis reuzengordeldier reuzenmiereneter rode brulaap rolstaartbeer tamandoea vicuna zwarthalszwaan En misschien is de pampa biome een idee. Nu de planten torreya cardon rubberboom En misschien het indianenthema of het amazonethema.
Zoals je ziet, moet alleen de hoatzin nog gemaakt worden, en daar is ZTABC team al mee bezig. En die planten moeten misschien ook nog gemaakt worden, maar er is echt al superveel flora van Zuid-Amerika te downloaden.
Verzorger
Da's jammer, dan wordt dit idee niets. Ik zal wel een nieuw idee hier neerzetten. Ik denk dat dat dan de uitbreiding Daverende Dinosaurussen zal worden.