Datum: Donderdag, 13 Jan 2011, 18:26 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ik heb een probleempje. Voor dat snowleo zijn nieuwe sit opende heb ik zijn giraffenhuis gedownload. Er zaten van die speciale deuren bij die je open en dicht kan doen. Alleen mijn dieren kunnen gek genoeg als de poortjes open staan niet door deze deuren. *ook niet als ze dicht zijn hoor * Weet iemand hoe dit komt? En hoe ik het op kan lossen. Always look on the bright side of life!
Datum: Donderdag, 13 Jan 2011, 18:39 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Ik heb ergens gelezen dat je er een of andere ijzeren hekken naast moest plaatsen. Weet het ook niet precies. Kijk anders even in Zoopedia. Misschien staat daar wat in.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
2
Parkeerhulp
Hoe heb je ze open gezet? Volgens mij werkt 't niet als je ze naar boven toe opent, je moet ze helemaal naar beneden openen. (Ondergronds duwen zegmaar.) Dan werken ze bij mij wel tenminste. -Jardín Zoológico Centelles- -Samsonvale Zoo- -Trade Center-
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Quote (Wildlife)
waar hebben jullie die gedownload?
hij is nu niet te downloaden hij was enkel op zijn oude site te downloaden
Quote (Astrid)
Hoe heb je ze open gezet? Volgens mij werkt 't niet als je ze naar boven toe opent, je moet ze helemaal naar beneden openen. (Ondergronds duwen zegmaar.) Dan werken ze bij mij wel tenminste.
dat doe ik altijd maar het helpt niet Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
De safari deuren werken wel, maar ze zijn gecodeerd om alleen bepaalde dieren door te laten... (Grootste: Giraffen, 2 Gemiddelde: 1 voor zebra's, 1 voor antilopen) (Ze zijn dezelfde hoogte bij mij, dus ik weet niet welke er voor welke diersoort is) Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 37 Prijzenkast:
2
Parkeerhulp
Bij die deuren wijst de naam welke dieren erdoor passen. Overigens zijn ze niet zozeer voor giraffen, zebra's en gazellen, maar voor de families Giraffidae, Equus en Bovidae, daar vallen nog wat meer dieren onder. -Jardín Zoológico Centelles- -Samsonvale Zoo- -Trade Center-
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 13:16 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ja dat probleem heb ik ook, dat de dieren er niet door gaan. Ik heb ook al vannalles geprobeerd. maar zonder veel succes. Kan iemand mij de site nog eens geven ik vind ze nergens meer!