ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
erg leuk gedaan. het ziet er mooi uit en het is best reslistisch. ik vind de hoogte verschillen ook erg leuk gedaan. en de binnenspeeltuin van de vorige update was ook erg leuk bedacht! voor de rest echt heel leuk en creatief gedaan.
Bericht veranderd door: eagleeye - Maandag, 29 Nov 2010, 16:32
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Wat een geweldige dierentuin met heerlijk watervissen en mooi aurium en die sneeuw prachtig. Lijkt net echt, het enigste wat ik nog mis is een rendier erin. Nee, grapje geweldig die uitlijk van het vissenportret naar buiten. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 09 Dec 2010, 23:03 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik heb een vraagje je schrijft ergens de garage van gerrits ben je van hasselt of zo en nu ON TOPIC: ik vind het echt goed beplant en het ziet er reeel uit bijna een echte dierentuin een paar min puntjes maar die zijn ht niet waard op op gesomt te worden. en de plaats buiten zo is echt goed na gemaakt op een stad hij lijkt fel op hasselt(kinderboerderij kiewit,vliegveld kiewit,gevangenis hasselt,zwembad hasselt) doe zo verder en wil je aub zeggen of je van hasselt/belgie bent .