ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Wauw! Fantastisch mooie zoo, realistisch enzo, alleen die kerstversiering binnen, zou je dat niet meer inkleuren door bijvoorbeeld ook witte muren te doen enzo?
Bericht veranderd door: MathijsVDE - Dinsdag, 28 Dec 2010, 20:28
Ziet er erg goed uit!! Sommige verblijven hebben wel een kleine verbetering nodig, zoals de pelikanen. Maar als ik dan naar je glasvloer kijk, dat vind ik echt geniaal gedaan!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
ik zal wel eerlijk toegeven dat ik geen fan ben van de kleine kooien maar ik zie ze liever in een kleine kooi dan dood aan de muur. Always look on the bright side of life!
Datum: Woensdag, 30 Maa 2011, 18:07 | Bericht # 49
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 62 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
mooie zoo uuuuuuuh ik bedoel circus maar ik snap niet hoe je de show dan gaat laten zien maar nu even over de hokken: ik vind de paardenweide het mooist maar ik snap niet waarom die kangoeroe bij die kamelen zitten naja
voor de rest een heel mooi circus en ik ben benieuwd naar de volgende update
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Quote (ZebraZappo)
maar ik snap niet waarom die kangoeroe bij die kamelen
Nou het is vaak zo dat een circus artiest die met dieren werkt (dierentemmer) zelf voor zijn dieren zorgt en zelf het hok regelt. Dus de dierentemmer van de DROMEDARISSEN en Kangaroe zou dan 2 hokken moeten betalen en dat wordt een dure grap daarom zit de Kangaroe bij de Dromedarissen in. Always look on the bright side of life!