ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 23 Prijzenkast:
0
Stagiaire
Erg spectaculair en imposant! Zowel je verhaallijn als je zoo(vind bij je zoo het eetpleintje op een glasbodem erg mooi), maar ook je verhaallijn is erg mooi gemaakt(zal je vast wel lang mee bezig zijn geweest lijkt mij)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Het valt mee hoe lang ik eraan werk . Het is eigenlijk heel simpel om zo'n glas vloer te maken. Maar in ieder geval heb ik weer een nieuwe update voor vandaag! Dus net als gewoonlijk begin ik de zin met: Updaté!
Voor deze keer heb ik wat overzichts foto´s om te laten zien. (ik ga geen foto´s van de show laten zien want het lijkt me onmogelijk om een dier een kunstje te laten doen in zootycoon) Als eerst de grote stal met de Struisvogels en de Paarden. De Honden. Het Dromedaris hok (en de Kangaroe). De Leeuwen kooi. En de Olifanten. En dan als laatst natuurlijk de reusachtige tent! Zo dat was het dan alweer een kleine updaté deze keer maar het is toch iets . Dit waten ook de laatste foto´s van het circus dus de volgende keer gaan we verder met Olympia zoo.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Geweldig voral dat dak van de tent is erg realisties en er staat dat het moeilijk is om dieren kunstjes te laten doen nou je kan ook gewoon een dier in de tent zetten en laten spelen met een speeltje Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
Bericht veranderd door: Marcelboy - Woensdag, 04 Mei 2011, 17:21
0
Curator
Dames en heren! Binnen kort een gloed nieuwe UPDATÉ van zowel Olympia zoo Als John Tropic! Allebei in een nieuw jasje gestoken en klaar voor het internet! Ik heb ook besloten om beide niet op mijn eigen website te zetten maar toch gewoon op het forum! De datum is nog onbekend maar ik zal beide UPDATÉS op de zelfde dag plaatsen! Dus nog even wachten op het plezier!
Added (02 Sep 2011, 12:53) --------------------------------------------- Ik moet een nare mededeling aankondigen, Want de Updaté waar ik het over heb gehad moet weer even op zich wachten door dat de videokaart van mijn pc niet meer zijn werk doet. Excuses voor dit ongemak!
0
Curator
haha best grappig om te zien dat ik nu nog steeds reacties in mijn topics krijg terwijl ik al tijden niet meer het geupdaté! *niet dat ik het erg vind *
Added (26 Sep 2011, 18:32) --------------------------------------------- Ik heb eindelijk een nieuwe pc! En dat betekent.......... binnen kort nieuwe update's! (Maar eerst zootycoon installeren, een zoo bouwen, over zetten in mijn afbeeldingen, foto's verkleinen, foto's in imageshack zetten en dan pas posten dus nog even geduld!)