ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
leuke update, alleen wel verdacht dat de giraffe nog op de achtergrond staan en dan zie je al gieren, en gelijk daarna, ene hyena en meteen een cheeta, ik zou als ik jou was de dieren eerst verwijderen voordat je nieuwe plaatst want anders is het wel erg ongeloofwaardig... maar een leuke update dus, al zou een cheeta vrijwel nooit een doodkarkas gaan eten.. maar het idee is heel leuk!!
caspar
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
de hyena's had ik al eerder geplaatst alleen die gingen eerst op zoek naar water. de gieren gingen eerst eten en de hyena's pas later *en cheeta's eten meer dode karkassen dan je denkt * Always look on the bright side of life!
1
Curator
oké, maar de zebra's, blijven gewoon staan terwijl er net een van gedood is... en die is gedood door? gieren?.... beetje onlogische en ondertussen zie je achter graffe, die dieren lopen echt niet allemaal bij elkaar hoor ;-)
caspar
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
Een stuk verder kreeg ik de kans om te zien hoe een groep aaseters de resjes van een leeuw aan het verorberen. *ik wist dat het van een Leeuw was want ik kon hem zien liggen in de verte met mijn verre kijker helaas- zoomt mijn camara niet zo ver in*
zoals je kan lezen is de zebra gedood door de leeuw. en misschien had hij de zebra's een stukje verder gefotografeerd toen ze waren uitgerend?
ontopic: mooie verhaallijn. alleen 1 minpuntje: probeer de zoo omheining weg te werken, want dit is een beetje onrealistich maar voor de rest niks op aan te merken
kevin
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
1
Curator
Een stuk verder kreeg ik de kans om te zien hoe een groep aaseters de resjes van een leeuw aan het verorberen. *ik wist dat het van een Leeuw was want ik kon hem zien liggen in de verte met mijn verre kijker helaas- zoomt mijn camara niet zo ver in* Quote zoals je kan lezen is de zebra gedood door de leeuw. en misschien had hij de zebra's een stukje verder gefotografeerd toen ze waren uitgerend?
ontopic: mooie verhaallijn. alleen 1 minpuntje: probeer de zoo omheining weg te werken, want dit is een beetje onrealistich maar voor de rest niks op aan te merken
kevin
je zet bij de foto van de zebra´s op de achtergrond nog ene hyena bij het karkas
maar ik wil geen kritiek geven hoor, het is alleen wat onrealistiche en daar kan je wat mee doen in de toekomst ;-)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
haha nu snap ik had pas, je had het een beetje raar opgeschreven:
Quote (jeffrey)
Een stuk verder kreeg ik de kans om te zien hoe een groep aaseters de resjes van een leeuw aan het verorberen.
hier bedoel je dus de restjes die een leeuw heeft laten liggen, ik dacht dat er een leeuw was dood gegaan en dat die beesten daar van aan het eten waren ik vond de verhaallijn na dit stukje ook een beetje wazig, maar nu snap ik het helemaal